מחבר סיפורים נהדרים
מי שרוצה יכול להעתיק את הכללים ולשחק!

משחק מעתיקנים

מי שרוצה יכול להעתיק את הכללים ולשחק!

מעתיקנים הוא משחק שאני חשבתי אליו בסוף השנה הקודמת ועוד מאט הסביר את החוקים. המשחק דומה למשחק "טלפון שבור" אבל הוא אם ציורים. הציוד למשחק הוא:
1. תמונה/ציור
2. דפים{לפי מספר השחקנים}.
3. טושים/עפרונות ציבעוניים ועפרון.
4. דף בדיקה{הסבר בפרק הבא}.
כללי המשחק: קודם צריך ציור שציירת או תמונה ואחר כך להכין את דף הבדיקה. בדף זה משתמשים בסוף ועוד מאט הסביר מה יש בו. אחר כך צריך שחקנים שמספרם תלוי בזמן שיש לדוגמא אם יש זמן של שעתיים אז מספר השחקנים הוא פחות מ-20 ואם שעה אז 10{זה גם תלוי בזמן שלוקח להעתיק את הציור או התמונה ובגיל של השחקנים}. לכל שחקן צריך להיות דף 1 וצריך לקבוע מי יהיה ראשון ואלה. השחקן ה-1 מעתיק את התמונה או הציור כמה שיותר מדויק ושהוא מסיים הופכים את התמונה או הציור והשחקן מעביר את הדף שהעתיק בו לשחקן הבא. השחקן הבא מעתיק מהדף וכך אלה. אם אין הרבה זמן למשחק, הרבה רוצים להשתתף ולוקח הרבה זמן להעתיק את התמונה/הציור אז אפשר לסבך את המשחק ולתת זמן לכל שחקן לעתקה ואם נגמר הזמן ועדיין הוא לא סיים, אין מה לעשות והוא צריך להעביר את הדף לשחקן הבא. שהשחקן האחרון סיים להעתיק השחקן נותן לי את הדף והשחקן הראשון נותן לי את הציור/התמונה. לפני שהמשיך אני יספר לכם על הדף הבדיקה. בדף הבדיקה כותבים לדוגמא שאם השחקן העתיק משהו מהתמונה נכון אז הוא יקבל 4 ואם לא אז הוא יקבל 4- נקודות…. לפי דף הבדיקה בודקים עד כמה הדף שהעתיק בו השחקן האחרון דומה/שונה מהתמונה/הציור ונותנים נקודות. אחרי זה מחשבים לדוגמא: 4 נקודות-4+7+5+10=10 נקודות שהתוצאה היא הציון הסופי. לפי המשחק מגלים את הרמה בציור של השחקנים וגם נהנים בה.


תגובות (2)

572 572

מעניין מאוד. אוכל להציע את זה לאחיות הקטנות שלי.

08/10/2016 21:13
סיפורים נוספים שיעניינו אותך