מתכון לדיאטה

noshke 04/05/2019 2498 צפיות אין תגובות

מתכון לדיאטה – אבינעם קליין [email protected] 0506325228 0774507516

ארוחת בוקר: רצוי בשעה 7.
שתי פרוסות לחם מקמח מלא.
סלט מעגבניה גדולה, מלפפון גדול, שן שום, 1 גביע 200 גרם יוגורט 0% שומן, וכף שמן זית. (אני מערבב הכל ,אבל לא חובה…)
ספל תה/קפה עם שני סוכרזית.

בשעה 10 – קלמנטינה או תפוח עץ בינוני.

ארוחת צהריים: (לארבעה ימים) רצוי בשעה אחת.
בסיר גדול לשים 3 ק"ג כרוב לבן, חצי ק"ג גזר מקולף, 700 גרם פלפלים אדומים (או בצבע אחר), אחד קישוא בינוני, וקצת מיים. לבשל כשעתיים עד שיהיה רך. לחתןך עם מרית לחתיכות של בערך שני ס"מ, ולערבב עם קופסה קטנה של רסק עגבניות 100 גרם. ברגע שמתקרר להכניס למקרר. כל יום לקחת רבע מהכמות, לחמם במיקרו ולהוסיף קופסה קטנה של טונה במיים, וכף שמן זית, ולערבב. אפשר פעם בשבוע להחליף את הטונה ב 100 גרם של שניצל חזה עוף במחבת טפלון ללא שמן וללא פרורי לחם.

בשעה ארבע – כמו בשעה 10

ארוחת ערב: כמו ארוחת בוקר. רצוי בשעה 7 בערב.

בשעה עשר בלילה – כמו בשעה עשר.

הערות:
לא להוסיף מלח ותבלינים – יש מספיק בטונה, ובלחם.
להתפרע רק בפסח, בראש השנה, ביום הנישואים, ובימי ההולדת – וגם אז במידה…
להישקל כל בוקר אחרי השרותים ובאותם הבגדים.
יש לרדת 1 ק"ג לשבוע; אם לא יוצא בדיוק אז לאזן את זה עם כמות הלחם.
לבדוק מצב הויטמין B12 ; אם יש חוסר אז לקחת כדור של הויטמין כל בוקר לאחר הארוחה.
כשצמאים, לשתות מים או משקאות קלים דיאט ללא סוכר!!!
את ארוחת הצהריים אפשר לקחת לעבודה בכלי מפלסטיק עם סגירה הרמטית ולחמם במיקרו בעבודה, או לאכול קר – לא נורא. (לא לשכוח כף…)

דיאטה זה לכל החיים!
אם רעבים לפני השינה, רק לחשוב איזה כף יהיה לאכול את ארוחת הבוקר – ובשום אופן לא להכניס שום דבר לפה מלבד מים. זה מקביל לאיסור המגע כל חודש עד לאחר הטבילה במקווה…
בהצלחה,


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך