« dark_side »
והכי גרוע פיספסתי חנוכהההה :-(:-(:-( חחח

נעלמתי

« dark_side » 28/12/2014 711 צפיות 3 תגובות
והכי גרוע פיספסתי חנוכהההה :-(:-(:-( חחח

הייייי….
לא הייתי באתר הרבה זמן כבר ( שבוע וקצת ).
אז ככה – לפני שבוע וחצי היה לי חום והלכנו במשך שבוע לכמה רופאים והם אמרו שזה כנראה יעבור ואחרי שבוע הרופאה הייתה מודאגת ( הרופאה שלי במקרה היא לא טיפלה בי ) ושלחה אותי לבדיקות דם וצילומים – חשוב להגיד שיש לי פחד ממחטים וזה הגיע למצב שהרבצתי לאחד הרופאים ודקרו אותי חמש פעמים כי עשיתי בדיקה אחת ביום אחד ואחת ביום אחר בקיצור גילו לי דלקת ריאות.. בקיצור עכשיו אני כבר בסוף של הדלקת כי לקחתי כדורים והכל.
אז נחזור לעיניין סליחה שלא קראתי ולא הגבתי להרבה סיפורים.
אם יש באמת סיפורים קבועים שאני קוראת ומגיבה וזה לא קרה בשבוע האחרון ממש סליחה וכמובן שאני אשתדל לקרוא את הכל כמה שיותר מהר ואם בא לכם לעזור לי תכתבו לי שפספסתי או לא הגבתי.
אם אתם רוצים שאני אתחיל לקרוא סיפור שלכם גם תכתבו.
וזהו..


תגובות (3)

טוב שחזרת, רציני זה נשמע כואב! נראה לי זה מאוחר מידי אבל אני צריכה עוד קוראים לסיפור שאני כותבת, רק אם את רוצה ;-) למרות שבכללי טוב שחזרת!

28/12/2014 18:31

    תודה :-) אני אקרא הכל מחר כי הכדורים פשוט מעייפים אותי ואני נרדמת עוד שניה מלראות תוכניות טלויזיה אבל ממחר אין יותר כדורים ( סוף סוף ) אז מחר מבטיחה שאני אשב ואקרא :-)

    28/12/2014 18:54

רפואה שלמה!
באמת לא הבנתי למה נעלת בדרך כלל את ואנונימית הראשונות לכתוב משהו על הסיפור (דרך אגב תודה על זה).
אז שוב רפואה שלמה, אוהבת אותך❤️

29/12/2014 20:51
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך