נעלמתי

demi_direction 11/07/2014 910 צפיות 6 תגובות

נעלמתי. אני יודעת שנעלמתי.
אני יודעת שעבר זמן רב מאש הפעם האחרונה שהעליתי פרק.
אני יודעת שאולי חלקכן חיכיתן לפרק, למרות שכבר לא נשארו לי כל כך קוראות.
ואני גם כמעט בטוחה שאף אחת לא קוראת את זה.
אני פאקינג איבדתי אתכן. ואני מצטערת על זה.
כתיבה זה דבר שגורם לי לפרוק מחשבות. זה הדבר שעוזר לי יותר מכל דבר בעולם.
וכתיבה תמיד תישאר חלק ממני. אבל לאחרונה אין לי זמן לעצמי.
אני מתוסבכת.
התחלתי ללכת לפסיכולוגית, להיות יותר סגורה, ולשבת בפינת החדר עם האוזניות ולהתנתק מהעולם, תוך כדי שאני משרבטת קטעים לסיפורים על דף.
ואני חושבת שנעלמתי מסיבה אחת, בגלל שאיבדתי את עצמי. איבדתי את זה.
אני חושבת שהבנתן לאן אני חותרת.
אני פשוט אומר בלי חפירות מיותרות
שאני פורשת.
ושאני ממש ממש מצטערת.
לבנות שכן חיכו מלא זמן לפרק, ואני מקווה שעדיין מחכות,
תאמינו לי שאתן בעצמכן מוכשרות. אז למה שלא תפעילו את הדמיון ותחשבו על רעיון בעצמכן?
אוהבת אתכן וחושבת עליכן למרות הכל
לי.


תגובות (6)

שלום לך,
זה ישמע דיי מוזר אם אני אגיד לך שאני מכירה אותך, אני פשוט ממשתמש אחד וחדש^^
יהיה חבל לי מאוד אם תפרשי כמו השלושה (או הארבעה?) שהחליטו על כך היום. לצערי, אי אפשר להכריך אדם להשאר בכתיבתו.
אני מקווה בשבילך שיום אחד תמצאי את עצמך ותכנסי לעולם הכתיבה שנית.
אוהבת אפילו יותר מפעם3>
-אלין.
[זהו שם בדוי, אגב פעם פשוט קראת לי בשם המשתמש שלי. לא נדמה לי שתזהי אותי.]

11/07/2014 04:22

    אני בטוחה שאני מכירה אותך (: הכרתי פה כל כך מלא בנות מדהימות שאולי ניתקנו קשר אבל אני אשמח לחדש אותו.
    אני בטוחה שבעוד כמה זמן אני אחזור לכתיבה ויהיה לי עוד זמן לעצמי, וכמו שרשמתי למעלה, אמצא את עצמי שוב. כרגע אני יודעת שהכתיבה שלי תהיה טיפה דיכאונית ומבוגרת, זה די מבאס, ואני לא ארצה להרוס לכן את המשך העונה. אני מרגישה ממש רע שהפסקתי ממש בתחילת העונה.
    זה יכול לקחת שבועות, חודשים.. אבל אני מבטיחה שאני אחזור בסופו של דבר, ואני מקווה שכשאני אחזור עדיין יעקבו אחרי הסיפור.
    אוהבת, תודה רבה רבה (:

    12/07/2014 04:22

התגעגעתי!♥
יהיה לי חבל אם תפרשי כמו הרבה מאוד משתמשים שאני אוהבת אבל זו הבחירה שלך ואין לי מה לעשות איתה.
אני מקווה שתחזרי כמה שיותר בקרוב♥
הכתיבה שלך מדהימה! :)
אני מקווה שיבוא יום (בקרוב) ותמצאי את עצמך!
וכשתחזרי אני עדיין אעקוב אחרי הסיפור שלך!

12/07/2014 10:15

    דידי , גם אני התגעגעתי אליך . מאוד . היית אחת מהחברות האהובות עליי פה , תמיד קוראת ומפרגנת וגם כותבת סיפורים מושלמים כמו תמיד .
    תודה רבה לך(: אני ממש אשמח אם תמשיכי לקרוא את הסיפור ברגע שאמשיך!
    ושוב, תודה רבהרבה רבה!

    23/07/2014 19:47

חיכיתי לך:)
אני פשוט בשוק שאת פורשת וזה יהיה לי ממש חבל אבל אני לא יכולה להכריח אותך:(
אני מקווה שתמצאי את עצמך ותמשיכי את הסיפורים שלך!
אני תמיד עוקבת אחריך לא משנה מה!
את יום אחד תמצאי את עצמך ותחזרי לכתוב,וכולנו מחכים ליום הזה..
מקווה שהוא יהיה בקרוב:)))

21/07/2014 23:31

    תאמיני לי, גם אני מקווה שזה יקרה בקרוב. בא לי לחזור בתקופה שאהיה מאושרת , רגועה..
    אני יודעת שהמצב רוח שלי ישפיע על הסיפור, וגם זאת הסיבה שאני לא מצליחה לכתוב בתקופה הזאת. בגלל זה אני צריכה זמן לעצמי, להתאקלם..
    אבל עדיין, תודה. על הכל.

    23/07/2014 19:49
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך