נשמות עצמאיות | עדכון אחרון- 22/10

liron100 22/10/2017 695 צפיות תגובה אחת

וואו, כמה זמן עבר מאז הפרק האחרון של נשמות עצמאיות? יותר מידי °~°

כמה זמן לא המשכתי? בערך חודשיים וחצי. וכן, אני סופרת כל יום ואני מודעת לזה, וזה לא נעים לי.
הייתי בחופשה ארוכה בחו"ל שלא הצלחתי לשבת ולכתוב בה, התחלתי את הלימודים בתיכון וכרגע אני לא מוצאת זמן לכתוב…אבל אלה לא הסיבות שלשמן התכנסנו ושבגללן כתבתי את ההודעה הזאת.

כפי ששמתם לב זהו העדכון האחרון! מה זה אומר? הסיפור מוקפא.

עכשיו, מאד קשה לי לעשות את זה וזה לא מה שרציתי אבל זה מה שהמאורעות האחרונות גרמו לי.
למי שעוקב אחרי גם בוואטפד שמע שכשעברנו דירה לא מזמן, החלפנו מחשב. ולצערי הרב, התיקייה של כל המידע על נשמות עצמאיות נעלמה כאילו לא הייתה. כל הדמויות שלי שם, כל החוקים, היצורים, סיפורי רקע ומידע על העולם השלם הזה שיצרתי היה שם גם. יחד עם המידע נבנתה גם העלילה הבסיסית שלי ובלי זה, אני קצת אבודה. אני מפחדת שאתבלבל בדברים, אכתוב דברים שגויים ומוזרים שלא יזרמו כמו שרציתי.
אנחנו כעת עובדים על לשחזר את זה ואם לא נצליח, אני אצטרך לשחזר כמה שניתן מהראש. וזה קשה, ואני לא אזכור הכל בפעם אחת. אני רוצה לתת לעצמי את הזמן להיזכר ברוגע, כי לחץ של זמן לא יעזור לי לשחזר את המידע על הסיפור כמו שצריך.
לכן, אני לוקחת הפסקה. אני מניחה שהסיפור יחזור בעוד הרבה זמן, ולכן אני מקפיאה אותו. אני לא רוצה לגרום לכם לחכות לשווא, חבל. אני לא רוצה שתצפו למשהו שאולי לעולם לא יקרה.

איבוד המידע של הסיפור ממש שבר אותי. זה קשה לי, כי התאמצתי כל כך הרבה על בניית העולם הזה, שהוא הבסיס לכל הסיפור.

אני מצטערת לכל אלה שציפו להמשך, אם בכלל מישהו המשיך לקרוא כאן.
אני גם עומדת להודיע על זה בוואטפד בקרוב.

המשך שבוע נפלא ^^ ( אני לא יודעת עד כמה הוא נפלא בשבילי, יש לי מבחן במתמטיקה בסופו '-')


תגובות (1)

בהצלחה!
גם בשחזור וגם במתמטיקה~
תהיי בטוחה שאני אקרא כשתחזירי אותו ^^

22/10/2017 23:09
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך