liron100
אני לא יודעת אם מישהו פה בכלל זוכר את הסיפור הזה. אבל לא יזיק לי לנסות ולבדוק D;

נשמות עצמאיות | צריכה את עזרתכם- 2/3

liron100 03/03/2018 740 צפיות אין תגובות
אני לא יודעת אם מישהו פה בכלל זוכר את הסיפור הזה. אבל לא יזיק לי לנסות ולבדוק D;

אני: * קוראת תגובות כאן, בטייל, על הסיפור " נשמות עצמאיות" *

אני: * רוצה להזיל דמעה מרוב התרגשות..לא זכרתי שכל כך החמיאו לי. זה חימם לי הלב מחדש.*

עוד פעם אני: * אומרת לעצמי: לירון, תמשיכי לכתוב כבר. די לדחות.*

פעם אחרונה הזיכרון שלי- לי: "פרק 8 כבר מוכן ויש לך את רוב פרק 9! לא להתעצל! אפ אפ על הרגליים, למתוח אצבעות ולהתחיל לכתוב!"

באמת שהתגובות פה פשוט גורמות לי לרצות להמשיך.

אבל אני קצת בצומת דרכים, אסביר אותה:
לי מעט קשה לקרוא את הסיפור כפי שאתם- הקוראים – קוראים. בתור הכותבת של הסיפור דברים יכולים לזרום לי פחות בקו העלילה מאשר לכם. וזה מה שקורה לי. אני רוצה תשובה כנה לשאלה שלי, כי זה רק יכול לעזור לי ואני ממש אודה למי שיענה: בקריאות חוזרות של הפרקים, העלילה לא מרגישה לי זורמת. אין זרימה חלקה בין הקטעים וזה קצת מפריע לי. אז רציתי לשאול האם אתם גם מרגישים כך? או שהיה משהו אחר שמבחינת העלילה מאד הפריע לכם. אני מתייעצת איתכם מכיוון שאתם האנשים היחידים שאני יכולה לסמוך עליהם בעניין הזה.

אז בתור קוראים של הסיפור ( ומי שלא קרא עדיין, מוזמן) היה משהו שהפריע לכם בעלילה? משהו לא זרם? כי אם כן, תגידו. אני רוצה להיות שלמה עם הפרקים שלי עד עכשיו, ואני יכולה לסמוך רק עליכם.

תודה רבה לכל מי שישתף פעולה ♡

~ אני כל הזמן בהתחבטות עם עצמי האם כדאי לי להמשיך את הסיפור או לא. אבל בתוך תוכי אני ממש רוצה. אני לא יודעת עוד מה יקרה בעתיד. אבל, יהיה לי יותר קל להתקדם ולהמשיך אם אהיה שלמה עם הפרקים עד עכשיו או שאשנה אותם מעט ( אם משהו מפריע). אני רוצה לעבור אותם, להיות בטוחה ב- 100% שהם בסדר ורק אז אצליח להמשיך. ~


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך