סוג של… (הייתי שמחה עם תכנסו:)

Belijin722 10/08/2014 772 צפיות 3 תגובות

אמ… אוקיי אז ככה אני עובדת סוג של תהליך התבגרות כזה שכולל בתוכו את סגנון הכתיבה שלי, או במילים אחרות… אני צריכה לוותר על הפנטזיה.
זה לא הולך לקרות מיד, כלומר כבר שנים אני כותבת פנטזיה. אבל זה יבוא ובינתיים אני רוצה להתחיל(במקביל ל'מלאכית, שטן והילד שבינהם') סיפור אהבה שיהיה מבוסס אל דברים אמיתיים במקומות אמיתיים ובלי שום כוחות או דברים על טבעים כמו אנשי זאב, ערפדים, שטנים מלאכים וכ'ו.

אז רק רציתי לעדכן אותכם בזה….

בילי ג'ין *_^


תגובות (3)

בהצלחה, מקווה שתצליחי~ הרי סופר טוב צריך לדעת לכתוב בהרבה סגנונות~

10/08/2014 15:16

התחלתי אחד כזה. התייאשתי ממנו כי הוא קיטשי מידי~
בהצלחה לך.

10/08/2014 16:11

זה מעולה שאת רוצה להתבגר מבחינת סגנון הכתיבה אבל לוותר על פנטזיה? ז'אנר פנטזיה זה סך הכול סיפור שמערבב בתוכו אלמנטים שלא קיימים בעולם שלנו\מתקיים בעולם אחר, הוא יכול להיות מותח, הוא יכול להיות פילוסופי, הוא יכול להיות עמוק והוא יכול להיות מורכב ודרמטי וקומדי. אין הגבלה, זה שדמדומים זה ילדותי לא הופך את כל הז'אנר לילדותי.
את רוצה להתבגר בכתיבה? קודם כל תנסי קונספט אחר חוץ מאהבה, את יודעת… בשביל היצירתיות. בכל זאת זה לא שאת תהיי מקורית כאן באתר אם תכתבי על אהבה, יותר מזה זה בטוח יהיה מושפע מכל מיני דברים שראית\קראת כמו כל סיפור אהבה כאן שאני לא קורא אבל בטוח ב-99% שזה ככה. אהבה זה מעולה, והרבה פעמים תורם מאוד לסיפור, אבל זה לא חייב להיות הקו הראשי, ויש בו אלמנטים אחרים חוץ מרומנטיקה ובגידה.
אבל אני סוטה מהנושא… קיצר פנטזיה זה לא ילדותי אם את לא כותבת את זה ילדותי וזהו.

10/08/2014 17:27
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך