סוף הוא תמיד התחלה של משהו חדש

Twisty 08/10/2021 293 צפיות 2 תגובות

שלום לכל הקוראים והקוראות, הכותבים והכותבות, עבר הרבה זמן…
לפני שנתיים בערך התחלתי לכתוב סיפור. זה היה משהו חדש לי ולקח לי די הרבה זמן. כשסיימתי לכתוב אותו חיפשתי לפרסם, והגעתי הנה. בזכות עזרה של כותבים ותיקים שגם קצת נעלמו בתקופה האחרונה שיפרתי את הכתיבה שלי וזו עזרה לי לבטא את כל המחשבות והרעיונות שלי.
מי מכם ששם לב, לא העלתי סיפור כבר תקופה די מכובדת וזה בגלל שעברתי לפרויקט חדש, גם קשור לכתיבה (אבל זה עוד בהמשך) וזנחתי את הסיפורים.
כרגע אני מפסיק את הפעילות של twisty, לא יעלו מפה עוד סיפורים לזמן הקרוב. אני רוצה להגיד תודה לכל הכותבים והכותבות שקראו, שדירגו, שנתנו ביקורת ומחמאות כשצריך ובעיקר עזרו לי לשפר את הכתיבה שלי.
הפרויקט החדש הוא ניסיון כתיבה ראשון למשהו שונה מסיפור ויותר מאשמח אם חלק מכם ירצו לעזור לי ויתנו לי עליו ביקורת (מוזמנים לפנות דרך האימייל) כי כמו שלמדתי כתיבה היא שכתוב, ואין כתיבה בלי ביקורת ובלי דעות של אחרים.
תמשיכו לכתוב,
שבת שלום,
twisty.


תגובות (2)

Twisty שלום.
חסרונך הורגש. פרט לסיפורים, היית גם מבין המגיבים הפעילים. אני לא משוכנע שאצליח למצוא זמן לעוד מטלה, אבל אתה מוזמן לשלוח למייל שלי, ואם אתפנה אשמח לתרום (לא ברור לי מה – אבל כנראה לא מנסיוני)

בכל אופן בהצלחה בפרויקט.

10/10/2021 10:33

הי Twisty,
לא התכתבנו הרבה אבל אהבתי את הסיפורים שלך.
בהצלחה בפרויקט החדש!

10/10/2021 13:33
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך