karinrin55
אין הרבה מה להוסיף חוץ מתגיבו דרגו ומקווה שתהנו!!♥♥♥

סיפורים חדשים, צריכה עזרה :)

karinrin55 26/04/2015 772 צפיות 8 תגובות
אין הרבה מה להוסיף חוץ מתגיבו דרגו ומקווה שתהנו!!♥♥♥

היי :)
למי שקורא את הסיפורים שלי יודע שכרגע סיימתי עוד עונה בסדרה של ילדי הירח שעוקבת אחרי לונה ואוסקר, שני אנשי זאב שהגורל שלהם חקוק באבן.
עכשיו יש לי שניי רעיונות לספרים שאני רוצה לכתוב" אחד הוא מין ספין אוף לסדרה והשני לא קשור בכלל לסדרה אבל גם מעניין אותי לכתוב.

רעיון 1:

רוז נובל הייתה צעירה מידי כדי להצטרף למסדר, היא כועסת על כך. היא יוצאת לחפש להקה חדשה להצטרף אליה, לבסוף משתקעת באחת מהלהקות הגדולות באמריקה. היא מוצאת שחיי הלהקה קשים לה, הם מאד נוקשים ואין עליה לעשות דבר שלא במקום. עם עזרתם של כמה חברים טובים שרחשה היא יוצאת שוב לעולם הגדול בתקווה לראות איך להפוך לראש להקה, לאלפה של קבוצת ילדי ירח משלה.
סיפור סוחף עם תעלומות, דרמות וכמובן רומנטיקה.

רעיון 2:

הערפדים הם לא מה שציפיתם, הם לא מה שחשבתם שהם. למרות הסטראוטיפים על ערפדים הם חיים בנינו, אפילו אתם לא תוכלו להבחין.
בקצות העיר פילדלפיה יש עיירה קטנה ששם שוכנים ערפדים, בינם לבין קבוצת יצורים הנקראים פיידרקס יש מלחמה נצחית. חבורה של ערפדים עליונים הנקראים אחוות הפיגיון נלחמים בפיידרקס, אבל תמיד יש מה שיגרום לכוחות להתהפך.
לסיפור השזה יהיו כמה "ספרים" אחד על כל חבר באחוות הפגיון, בכל אחד יהיה חייב האח להביס את הפחד הכי גדול שלו ולעבור מכשולים בחייו כדי להגיע לאושר.
לצערי הספר הזה יהיה מגיל 16 ומעלה כי הוא יכיל תכנים מיניים :(

אז תגידו לי מה אתם חושבים שכדאי לי לעשות קודם, כי אני ממש רוצה לכתוב את שניהם אבל אני לא יכולה לקחת על עצמי שניי סיפורים עכשחיו בגלל לחץ בזמן. כל כך קרוב לבגרויות אני לא יכולה לכתוב שניים במקביל, אז אחד עכשיו ואם אני לא אסיים לפני החופש הגדול אז בחופש את שניהם יחד או פשוט אחד אחרי השני.


תגובות (8)

uta uta

את האמת שיותר התחברתי לרעיון השני עם הערפדים למרות שאני לא בגיל המתאים חח, שני הרעיונות מעולים! אשמח לקרוא את הרעיון השני

26/04/2015 07:34

אישית אני מעדיפה את השני ^^" וזה יכיל*, לא יחיל. זו אני, כנראה, גם כי לא קראתי את הסיפור שלך שממנו את מוציאה את הראשון אז כנראה שאני לא אכיר את העולם שמוצג בסיפור כל כך טוב, גם כי אני מעדיפה ערפדים על פני אנשי זאב.

26/04/2015 07:34

    תודה תיקנתי :)

    26/04/2015 07:50

תודה על התמיכה, יוטה אני חושבת שאתה בוגר מספיק כדי לקרוא.
לדעתי אני מחויבת לומר הגבלת גיל כדי שאנשים ידעו שלא להיכנס, אבל אני לא יכולה לעצור אותך מלקרוא.
תעשה מה שאתה חושב לנכון.

26/04/2015 07:51

אני מצטרפת לדעות למעלה, הרעיון השני.
**לא אוהבת קטעים הדורשים מגבלת גיל, אבל בחירה שלך:)

26/04/2015 08:45

    כמו שאמרתי ליוטה אני לא שמה בדרך כלל הגבלת גיל כי אני חושבת שלכל אחד יש שיקול דעת משל עצמו והוא יכול לעשות מה שבא לו, אני שמה רק כדי להראות שיש כאן דברים שאולי יכולים להיות לא ממש נאותים. לשיקול דעתך עם לקרוא או לא, אני פשוט רוצה להוריד אחריות למקרה שמישהו ידווח שיש לי תכנים מיניים ושלא הזהרתי :)
    רק אמצעי בטיחות, כולם יכולים לקרוא :)

    26/04/2015 09:04

    אז אני אתקן את הניסוח, אני לא אוהבת שיש בסיפורים קטעים מיניים.-מרגיש לי כמו איבוד פואנטה והתרחקות מהעלילה. (אבל זו דעה אישית שלי)

    26/04/2015 09:18

כנראה אזל הזמן להגיב. אבל רק להגיד שאין לי בעיה ליכתוב איתך את רעיון אחד (אני מין פריק של זאבים…) רק הצעה.

26/04/2015 12:01
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך