ColdWolf
חבל שכל הסיפורים הטובים מתבזבזים... *חוזר: אני מדבר על רוב הסיפורי האהבה המוכרים והמעולים ביותר, ואין לי שום דבר נגדכם. אנא מכם, קבלו זאת כביקורת בונה ולא כהעלבה או איך שתרצו. אין לי כוונה לפגוע.*

סיפורי אהבה – דעתי

ColdWolf 14/06/2015 726 צפיות 4 תגובות
חבל שכל הסיפורים הטובים מתבזבזים... *חוזר: אני מדבר על רוב הסיפורי האהבה המוכרים והמעולים ביותר, ואין לי שום דבר נגדכם. אנא מכם, קבלו זאת כביקורת בונה ולא כהעלבה או איך שתרצו. אין לי כוונה לפגוע.*

אני שם לב להמון (המון) סיפורי אהבה וכדומה.
וכשאני נכנס לראות מה צורת הכתיבה שלהם, ואם יש איפה להעיר, אני מוצא די הרבה.
וכל התגובות שם הן תגובות של ״את/ה כותב/ת מעולה!״ וכדומה וזה בכלל לא נכון, כי לרוב סופרי הרומנים כאן יש לא מעט טעויות.
אני כותב את זה כי חצי מהאתר הזה הוא בנות שמגיבות על הסיפורים האלו.
וזה טעות לכתוב משהוא שלא נכון.
וכשאני מגיב, אני מוצא הרבה פעמים שלא מתייחסים לשום הערות, ורק לתגובות העידוד שכביכול רק מדרדרות אותכם למצב גרוע יותר.
יש כאן אחוז גדול מאוד של סיפורי אהבה, וחבל לראות שכל זה מתבזבז בגלל מליון שגיאות כתיב, חוסר הפרטים וכדומה.
לרוב הסיפורים כאן עד עלילות טובות, אבל הם לא טובים.
האיכות שלהם לא מקצועית, ומי שכותב אותם משקיע יותר מדי זמן בדמויות מאשר בעלילה.
וזה מאוד מאוד חבל.
*אין לי שום הכוונה ספציפית לסופרים, אל תקחו ללב ותצאו נגדי במלחמה על כן או לא.
אכן יש כאן סיפורים שכתובים בצורה טובה. אבל שגיאות כתיב זה לא זה. ובכלל כל צורת הסיפור*
-קול(לפני שאתם יוצאים נגדי, קראו את הרציתי להוסיף. ולא, אף סיפור אינו מושלם.)


תגובות (4)

uta uta

אני מסכים איתך בהחלט!
*גם לא לצאת עליי
סיפורי אהבה תפסו פה די חזק באתר, חוץ מכמה סיפורים ספורים על חמש אצבעות שקראתי ומאוד אהבתי השאר פשוט די אכזבה.
*שוב לא לצאת עליי

14/06/2015 18:11

אני חושבת שאת טועה, כי יש כאן סיפורי אהבה שכתובים בצורה טובה וחלק שלא כתובים.
כן, יש כאן באתר כמה תגובות מוגזמות שאומרות שהכתיבה מושלמת, יש כאן סיפורים מושלמים מבחינה העלילה אבל מבחינת הכתיבה, באתר הזה ראיתי מעטות והם מכל מיני ג'נרים, אהבה, מתח ,מה שאת לא רוצה.
ואני חושבת שאת טועה כי את מכלילה ויש כאן סיפורים יפים עם כתיבה טובה (לא מושלת טובה) מכל מיני ג'נרים וחלק נכבד מהם הוא סיפורי אהבה!
אז תפסיקי להכליל ולומר שכל סיפורי אהבה הם לא כתובים טוב וכו' כי זה מממש לא נכון…..

14/06/2015 18:50

    תראי עשית כאן סלט.
    קולד אומר (בן) כמה דברים כאן:
    *יש תופעה באתר של כתיבה ברמה נמוכה, תוך שימת לב לדמויות יותר מלעלילה.
    *יש שגיאות כתיב
    *יש תגובות מוגזמות נכון, אבל הבעיה היא לא בתגובות המוגזמות, היא שחלק מהכותבים מתייחסים רק אליהם ולא אל ביקורת לדוגמה.

    כל זה היה עובדות. ועוד עובדה מצערת, רוב הסיפורים שכל הנל נכון לגביהם הם בז'אנר סיפורי אהבה.
    שוב, זה לא שיש כאן אמירה נגד סיפרי אהבה.
    אני גם קוראת כמה באתר והם די מדהימים (הנער שחי מזכרונות, המלאך האבוד).
    כך שאולי זה לא הובהר מספיק אבל הביקורת העיקרית היא:
    *להפסיק לעודד חיים באשליות (סליחה על דרך הביטוי), שכתיבה היא טובה וברמה כשהיא פשוט לא.
    *להבין מה העניין של ביקורת.
    -וזה מופנה בעיקר לזאנר של סיפורי אהבה כי שם זה הכי נפוץ.

    14/06/2015 20:26

אני אשמח אם מידי פעם כשיהיו קטעי אהבה בסיפור שלי תגיב לי ביקורת בונה.
אני אתייחס כי אני בעיקרון רוצה להיות טובה יותר.

15/06/2015 13:33
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך