סיפור בהמשכים

alaska 08/02/2017 773 צפיות 5 תגובות

היי^_^
אני מתלבטת אם להתחיל סיפור בהמשכים פה באתר, שחלקים ממנו יהיו גם קטעי טיוטה מהספר שאני כותבת (כן כן, אני בתהליכים של לכתוב ספר).
רציתי לדעת אם יהיו קוראים שיעקבו.
זה יעסוק בעיקר באהבה, בעיות של גיל ההתבגרות, גילוי עצמי, חברות, הקרבה, ומשמעות החיים בין היתר.
אזזז, מישהו רוצה?
נ.ב. אם יש לכם רעיונות לדמויות אשמח אם תכתבו, גם חשבתי שזה יהיה נחמד אם תכתבו כל מיני שאלות שיש לכם על החיים ובכלל דברים שמעניינים אתכם, וגם כל מיני בעיות (מחלות, לב שבור, משפחה הרוסה ועוד) שאני אשלב אותן בדמויות בסיפור:)
נ.ב. שני- אם כבר יש לי הזדמנות, אז תדעו שאני אוהבת אתכם ואת האתר המדהים הזה ששינה לי את החיים מקצה לקצה:)


תגובות (5)

אני יכול להמליץ לך בחום רב לפרסם כאן סיפור בהמשכים. לכי על זה בגדול. אל תהססי! מניסיוני, זה אושר גדול וזה סוג של בית-ספר בשבילך. עצתי לך היא, אל תרוצי ותפרסמי כל פרק שסיימת מיד. חכי בסבלנות(חחח… אם רק תצליחי), תכתבי שלושה ארבעה פרקים, תבדקי את עצמך ותהיי בטוחה שהם לטעמך. אז תפרסמי בהפרשי זמן סבירים ותוך כדי כך גם תכתבי עוד. וחוזר חלילה. אם תפרסמי כל פרק מיד כשתסיימי, זה ייצור לך לחץ למהר ולכתוב, אם תהיי טובה מספיק, הקוראים ילחצו עלייך להביא עוד פרק ומהר. כמובן שהכי אידיאלי זה לפרסם סיפור גמור. אז את רגועה, מפרסמת ונהנית. אני עצמי הייתי פעם שם, במקום של הלחץ, נורא לחצו עליי וזה שיעבד אותי לכתיבה. ממש כך. היום אני בצד השני, גם כותב וגם מפרסם. ובעיקר קוטף את פירות העמל.
alaska, את כותבת מצוין. יהיו לך הרבה קוראים, אני בטוח. אני אישית אקרא אותך. מבטיח. אם יהיו לי דמויות להציע לך אעשה זאת. למה לא? יאללה. תצליחי.

08/02/2017 22:24

    איזה כיף לקבל תגובה ממך, כל פעם מחדש:) אם אני אוציא את זה לפועל אז אני בהחלט עומדת לכתוב מראש, כדי לא להכנס למעגל כזה של לחץ תמידי. בכל אופן, המון תודה לך^_^

    09/02/2017 00:02

אני אשמח מאוד שתעלי ????????????

09/02/2017 12:59

אני אקרא ואגיב☺

09/02/2017 12:59

יש לי רק דבר אחד להגיד לך: למה לא?

10/02/2017 12:07
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך