מספרת333
שם: מאוהבת בערס של הכיתה. ממשיכה 2 תגובות. מופיע גם בעיר הספרים מוזמנים לעקוב גם משם יהיה לכם יותר קל.

סיפור חדש :) 13+

מספרת333 17/09/2014 696 צפיות 6 תגובות
שם: מאוהבת בערס של הכיתה. ממשיכה 2 תגובות. מופיע גם בעיר הספרים מוזמנים לעקוב גם משם יהיה לכם יותר קל.

הילדה החנונית ביותר בכיתה, אנה, מתאהבת בערס של הכיתה.
היא מחליטה שלא משנה מה- הוא יהיה שלה.
היא משתנה מן הקצה אל הקצה,
מאבדת את חברותיה,
וכשהערס שובר את לבה והיא צונחת חזרה לתחתית,
חברותיה הישנות לא מוכנות לקבלה והיא נותרת קרחת מכל הצדדים.


תגובות (6)

על מה את מדברת?
מה חדש בזה?
העלילה חרושה, הכתיבה טובה.

17/09/2014 19:03

    התכוונתי שזה חדש אצלי כאילו אני כותבת סיפור חדש -__-

    18/09/2014 15:31

הבנתי שזה סיפור אהבה, לא מתה על הז'אנר הזה (ולא על סיפורי ערסים) אבל בכללי נשמע יפה

17/09/2014 20:26

תשמעי אני אגיד לך דוגרי, זה שונה מסיפורי ערסים אחרים ובכללי סיפורי ערסים זה נכון שהם קצת חוזרים על עצמם ואני יודעת כי אני כותבת אחד בעצמי אבל לדעתי אפשר לעשות 80 סיפורי עם אותה אעלילה אבל הכתיבה תשנה את הכל ! אני קראתי מלאמלאמלא ואני עדיין קוראת סיפורים באתר ואני שמה לב שלפעמים יש סיפורים שחוזרים על עצמם בצורה קריפית אבל אםפשר לראות הבדל בצורה מפחידה בין מישהי שכותבת טוב ומרימה את הסיפור לבין מישהי שכותבת קצת פחות טוב אז באמת מרגישים את החזרה על העלילה. מי שלא אוהבת את הז'אנר הזה-שלא יקרא אותו ! אני ראיתי סיפורים אחרים שלך ואהבתי את הקריאה שלך ואני חושבת שתצליחי לעשות אותו טוב ! בהצלה :-)

19/09/2014 21:06

אהבתי את *הכתיבה שלךחחח

19/09/2014 21:07

תמשיכי,אהבתי מאוד. הילדה החנונית נשמעת מסכנה :-( טוב נו ,אני מקווה שיהיה לה טוב יותר :-) הזכרתי שאני לא אוהבת סיפורים עם סוף רע ? (רמז) ;-)

23/09/2014 16:35
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך