אאוריקה
המ... תמיד זכרו ילדים, לא להסתובב ברמלה בלי בגדים! זה לא קשור אבל למי אכפת, גם אל תאכלו חיילי שחמט.

סתם ככה, קצת יצירתיות

אאוריקה 17/06/2015 801 צפיות 3 תגובות
המ... תמיד זכרו ילדים, לא להסתובב ברמלה בלי בגדים! זה לא קשור אבל למי אכפת, גם אל תאכלו חיילי שחמט.

~~קודם כל, אני מבקשת לקרוא עד הסוף. (מבטיחה שיש פואנטה.)~~

אז חשבתי,
בעקבות התגובה של שרלוק (הצל, כמובן.),
שצריך לגוון קצת, לא?
והרי,
סיפורים קצרצרים,
כבר עשיתי עושה ואעשה.
סיפורים ארוכים,
פשוט לא מצליחה להתמיד.
תחרות,
אף אחד לא יירשם בכל מקרה.
ועכשיו – לעניין.
דרושים/ות חמש דמויות חמות מהתנור, חובה שיהיו מיוחדות. עבר מרגש מיוחד או מצחיק, מראה מיוחד ביותר, תשתגעו עם הדמיון.

בנוסף, אשמח אם אחד מכם יוסיף תעלומה, לא מסובכת מדי, שרק בעזרת עבודת צוות (כמובן!) יוכלו חברי הקבוצה להתגבר עליה.

אתם חייבים לענות על~~
שם:
גיל:
אופי:
רקע (עבר):
משהו (מיוחד) שהדמות מתביישת בו:
מראה:
אפשר להוסיף כוח:
עוד משהו שתרצו:

~~~~


תגובות (3)

כל פעם שאני רואה משהו שמושך לי את העין אני נרשמת, יאללה בואו נשתגע P;
שם: ולדילן ירוסלבסקי
גיל:21
אופי: דקדקן, צייתן, דייקן, חכם מאד, ביישן, צנוע, יודע להקשיב, מאד נקי ודוגל בהיגיינה, נחמד להרבה אנשים, לא נפגע בקלות ולא מתעצבן בקלות, חדור מוטיבציה.
רקע: נולד הילד החמישי במשפפחה ברוכת ילדים במוסקבה, מאז שהיה קטן התעניין בלימודים. למד לקרוא ולכתוב בגן ואז החל ללמוד מתמטיקה וטפיזיקה מתוך ספרים של אביו (שהיה פרופסור לכימיה), הוא קפץ מספר כיתות וסיים ללמוד תיכון בגיל 14. הוא למד באוניברסיטה ועשה שני תארים בפיזיקה שניים במתמטיקה ואחד בפסיכולוגיה כבדיחה עם חברים שלו. כל זה עוד לפני גיל 18, כשחגג את יום הולדתו ה-18 הוריו הביאו לו כסף כדי לעבור לאמריקה. שם הוא השתקע והחל לעבוד במכון הטכנולוגי של קליפורניה במחלקת הפיזיקה, שם עשה דוקטורט ופרופסורה.
משהו (מיוחד) שהדמות מתביישת בו: הוא עדיין בתול (בכל המובנים)
מראה: גבוה וכחוש, לבן מאד, שיער חום כהה, עיניים כחולות בהירות, שפתיים צרות וורדרדות, הוא די רזה אבל לא משנה לו והואתמיד יהיה בבגדים נקיים ומכובדים (לא טוקסידו אבל משהו אלגנטי)
אפשר להוסיף כוח: אם לא הבנת הוא סופר חכם
עוד משהו שתרצו: שהוא פשוט ידע הכל, הוא יודע הכל על הכל. אי משה שלא הוא לא יכול לעשות (לא פיזית).

מקווה שזה בסדר :)

17/06/2015 12:39

שמח שהתייחסת לתגובה שלי :)
שם: צ'ייס ברג
גיל: 16
מראה: גבוה, רזה, שזוף. שיערו שחור ומטולטל. העיניים שלו חומות כהות, כמעט שחורות. וגופו חטוב ואתלטי.
אופי: נחמד, מצחיק וציני. הרבה פעמים הוא צוחק בזמנים לא מתאימים בכלל. הוא גם קצת מוזר, יש אנשים שאומרים שהוא משוגע, אבל לצחוק זאת הדרך שלו להתמודד עם ה-כ-ל.
משהו שהוא מתבייש בו: הוא פוחד מנחשים. זה הדבר היחיד שמפחיד אותו, שום דבר אחר. אבל גם זה, כמו כל שאר הדברים בחיים שלו — מצחיק.
רקע: כשהיה ילד עשה הרבה פשעים ולקחו אותו לכלא של נוער. אחרי ששחררו אותו הוא המשיך לעשות פשעים, אבל אף אחד לא מצא אותו. עכשיו הוא ממשיך להסתובב ולפרוץ לכל מני מקומות.

17/06/2015 14:32

או-קי!
יש לי כרגע את שתי הדמויות האלה, דמות אחת שהמצאתי עם שרלוק (אני מכירה אותו אישית) ואת הדמות שלי. אז חסרה לי רק דמות אחת. אה!- וגם יש לי תעלומה (:
רק עוד דמות אחת וזהו

-מיס ריק.

17/06/2015 20:44
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך