עזרה- מחסומי כתיבה..

noalovejb6 01/08/2015 830 צפיות 7 תגובות

היי, קוראים לי נועה, והייתי כותבת באתר פעם.
הסיפור הראשון שלי היה i have to belive in myself, והשני he looks so perfect.
לצערי נתקלתי לפני משהו כמו ארבע חודשים במחסום כתיבה וניסיתי בערך הכל,
ניסיתי להפסיק לכתוב, ניסיתי להתחיל את כל הסיפור מההתחלה, ניסיתי לקרוא הרבה (בכל מקרה אני קוראת הרבה), ניסיתי להתייעץ עם אנשים…
אבל הבעיה היא לא שאין לי רעיונות- כי יש לי המון, הבעיה היא שאני פשוט לא יודעת איך לכתוב אותם וכל דבר שאני כותבת נראה לי משעמם מאוד להבדיל מדברים שכתבתי לפני המחסום כתיבה.
בכל מקרה, רציתי פשוט לדעת אם יש לכם טיפים או עצות איך לעזור לי להתגבר על המחסום כתיבה הזה, כי נשאר רק עוד חודש לחופש וכשנחזור ללימודים לא יהיה לי יותר מידי זמן לכתיבה אז אני מנסה לנצל את החופש..


תגובות (7)

תפסיקי הכל. גם לי זה קרה, תאמיני לי אני לא הצלחתי לכתוב כלום. הסתכלתי על המקלדת ולא ידעתי מה לעשות. את צריכה למצוא משהו שתאהבי. לדעתי הכי טוב במצב הזה זה פאנפיק, את צריכה למצוא דמות, או סידרה שאת יודעת עליה הכל ואת אוהבת אותה, ושיהיה לך כל כך כיף לכתוב עליה שלא תרצי להפסיק. אם את מרגישה שזה לא כתוב טוב תחזרי אחרי כל פרק כדי לארוך עד שתאהבי את זה. ואם אין לך דמות או סידרה כזאת תתחילי להכיר דמויות! לי עבד, אני לא יודעת מה אתך. תעדכני אותי.

01/08/2015 16:53

    אני כותבת פאנפיק..

    01/08/2015 20:37

גם אני במחסום כתיבה כבר מלא מלא זמן.
אני כותבת סיפורים אפילו כשהם לא נראים לי, העיקר לכתוב! כשיש לי השראה אפילו כשזה לשנייה אני משפצת את הסיפור אפילו אם זה בקטנה, כי תמיד אפשר לשפר את זה ולהפוך את זה לטוב יותר. תכתבי הכל פשוט כי אח"כ את יכול להסתכל על זה ולהגיד "אה כאן חסר משהו" "פה אפשר להוסיף" ואז זה יצא ממש טוב.
בהצלחה ! 3: !!!

01/08/2015 18:08

    תודה רבה אני אאמץ את הטיפ של לכתוב ואחר כך לשפר.

    01/08/2015 20:38

כשלי היו מחסומי כתיבה פעם הייתי שומעת שירים שיכולים להרכיב לי את הסיפור זאת אומרת שירים שהציתו בי אץ הרצון לכתוב כמובן שהיו לי המון רעיונות ואלף תרחישים שרצו לי במוח הדקה אבל באותם רגעים הייתי נותנת למוזיקה להוביל אותי וזורמת איתה.. ואני יכולה להבין את ההשוואה בין הכתיבה העדכנית לקודמת הכתיבה הראשונה שלי הייתה מאוד בוסרית ופשוטה בלי העמקה במה שמתרחש אבל עם הזמן מתפתחים ועצם העובדה שאת חשה שינוי מעיד על ההתפתחות שלך כסופרת וככותבת

01/08/2015 19:43

    אני לא צריכה רעיונות כי כאלה יש לי מספיק, אני רק צריכה משהו שיחדיר בי את המוטיבציה האבודה..

    01/08/2015 20:39

למה לכתוב בכלל ? הרי מרשא כתבת בגלל שרצית אם יש מחסום אז תעשי משהו אחר . אני למשל לא כותב . למה לי ? .

02/12/2015 00:26
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך