נויה 123
שיהיה בכיף! תמשיכו להמליץ לי על סיפורים שלכם שאני יוכל להוסיף לכאן וגם על דברים לשיפור הפינה... אם אתם רוצים לקרוא את כל המומלצים: תיכנסו לתגית "הספלץ" שלמטה.

פינת הספלץ: חלק 2 של השבוע: כנסו דחוף!!!!

נויה 123 05/11/2014 736 צפיות 7 תגובות
שיהיה בכיף! תמשיכו להמליץ לי על סיפורים שלכם שאני יוכל להוסיף לכאן וגם על דברים לשיפור הפינה... אם אתם רוצים לקרוא את כל המומלצים: תיכנסו לתגית "הספלץ" שלמטה.

ברוכים הבאים לפינת הספר המומלץ!!

למי שלא קרא את חלק אחד: נא להכנס לקישור: https://www.tale.co.il/%D7%94%D7%95%D7%93%D7%A2%D7%95%D7%AA/%D7%A4%D7%99%D7%A0%D7%AA-%D7%94%D7%A1%D7%A4%D7%9C%D7%A5-%D7%9B%D7%A0%D7%A1%D7%95.html
כל שבוע אני אוציא את הפינה הזאת על הסיפורים המומלצים של השבוע:

והשבוע:

בגלל שאני נואשת לכך שיקראו את הסיפורים שלי:

הבטחה של אש וקרח:
סופרת: אני (נויה 123)
תקציר:
ג'ניפר הייתה רק בת עשר כאשר אמה מתה. נאמר לה על-ידי סבתה שאמה נפטרה משריפה שהתחוללה בבית הישן שבעיר. אמה הייתה הדבר החשוב לה מכל. כאשר ג'ניפר הייתה בת שלוש-עשרה, שלוש שנים לאחר מכן, היא סוף סוף הבינה שהשרפה הייתה רק סיפור כיסוי, כי אמה נרצחה בידיו של כוח על טבעי מסוים, ולמרות כל מאמציה לגלות מהו, היא לא הצליחה. בגיל שבע-עשרה כבר הייתה לציידת מוכשרת שנחושה לנקום בשם אמה. אך לאט אט היא מגלה שהצדק לא עם אמה- אלה עם העל טבעי. היא מצתרפת למחנה של העל טבעי ומגלה משהוא חמור עוד יותר: שאם היא לא תמצא את שבעת כוחותיה, תתרחש מלחמה והיא תמות. ומאז היא הולכת למסע הרפתקאות במטרה להשיג את כוחותיה, ובדרך היא מתאהבת,וגם מהתחלת המסע היא לא יודעת שהאויב האמתי נמצא ממש לידה לאורך כל הדרך…

ועוד סיפור:
צוות המורים
סופרת: גם אני (נויה 123)
תקציר:

שמונה חיילים
סופרת: פפר
תקציר:
אני לא יודעת כל כך כי לא אני כתבתי את זה, אבל מסופר על שמונה חיילים שמגיעים לעיר ללא שם, וזה ממש מהממם חובה קריאה.

קרמבו מעוך
סופרת: ירדן
סיפור מהממם מושלם חובה קריאה!!!!

סיפורים קצרים:

אני פשוק אכתוב שמות של הסיפורים המהממים והשווי קריאה האלה, ואתם תכתבו בחיפוש….

"משונה"
כאב
זיוף
המבוך
זה רק חלום

לפפר: בבקשה תמשיכי את אחת לדור אני מתגעגעת!!!!!


תגובות (7)

אממ להמליץ על סיפורים שלי? יש לי אחד חחח.
פינה מגניבה יפה מאוד!

05/11/2014 21:19

    תודה… אני אמשיך על כל הסיפורים המדהימים שיש באתר הזה…. תודה רבה!!!

    05/11/2014 21:23

יש לי מלא קטעים קצרים וסיפורים בהמשכים:<
אם תרצי לעבור עליהם, אני אשמח:)
יש לי עוד משתמש שנמצא בו סיפור די אהוב עליי; blup (שאש)

05/11/2014 21:23

תודה שהמלצת על הסיפור שלי למרות שנראה לי שאני אקח הפסקה קצרה, אין לי על מה לכתוב, המילים לא יוצאות…

06/11/2014 17:16

סליחה אבל זה יקח הרבה זמן, אולי מתי שהוא אני יעלה עוד פרק אבל אני מרגישה שנגמר לי לאן לקחת את זה… (מדובר על אחת לדור)

12/11/2014 18:47

    אבל בבקשה בבקשה תמשיכי!!!!!!

    13/11/2014 17:56
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך