פרטנר/ית לכתיבה, ניסיון שני

23/04/2015 651 צפיות 2 תגובות

החלטתי לנסות שוב כי בפעם הקודמת לא יצא כלום. הפעם אני יותר פתוח ומוכן להצעות. אין לי בעיה עם סיפורי אהבה, פנטזיה, מד"ב וכדומה.

קצת עלי:
אני לא קל לעבודה ויתכן שת/ידרש פרטנר/ית בעל/ת סבלנות
כרגע הלימודים שלי משפיעים עלי מבחינת עומס וגם מבחינה רגשית, לכן אני עלול להתעכב עם הקטע או פרק/לדחות אותו ליום אחר
כשאני כותב משהו אני חייב שזה יהיה מושלם אחרת זה לא עולה
אני אוהב פאנפיקים ובעיקר סיפורים שקשורים לרצח מכיוון שכרגע אני עושה ריווטצ' (צפייה מחדש) בפאודה, מחשבות פליליות, חוק וסדר, וויטצ'אפל, בית הקלפים ועוד כמה סדרות שעלולות להשפיע על הרעיונות שלי הן לטובה והן לרעה
כשאני מוצא מוזה אני נשאב לקטע ונכנס לדמות הכי טוב שאפשר, זה סוג של יתרון אבל לפעמים גם חיסרון… ישנן פעמים שאני גולש למקומות או לחלקים שלא אמורים להגיע לשם
אני יודע לבטא (לעבור מבחינת הגהה על הסיפור/קטע), לכן שגיאות מינוריות ואני מדגיש *מינוריות* לא יהוו בעיה.

אני אשתדל להיות כמה שיותר פתוח אבל אני לא מבטיח שום דבר, להתחבר לז'אנר פנטזיה כשלא אוהבים את הרעיון לא קל להיעשות וכנ"ל לסיפורי אהבה אבל אם מישהו מוכן לסיפור שכולל בתוכו רצח כפי שציינתי קודם ובעידון נכניס פנטזיה או רומנים אני בעד. סיפורים ישראלים גם מתקבלים כל עוד לדמויות הישראליות יש שמות ישראליים, זה נראה הזוי לקרוא סיפור עם ג'וני ומאי, שימו לב לזה.
בכלל שאני into פאודה אז גם סיפורים על הסכסוך הפלסטיני-ישראלי מבחינת דעה פוליטית נקייה ולא "מוות לערבים", לגמרי מתקבל. אני רוצה פרטנר/ית שיודע/ת לכבד גם את האחר ושביחד ניצור סיפור יפה. למעלה כתבתי שאני רוצה להכניס בעידון פנטזיה ורומנים לז'אנר כולל וזו מתוך הסיבה שאני חושב שעדיף לי להיות פתוח גם לז'אנרים שקשה לי להתחבר אליהם. לפי דעתי יכול לצאת משהו מדהים גם מפנטזיה אם יודעים איך לכתוב ומה לכתוב.

אשמח להצעות, אני לא מבקש פה קורות חיים או תקצורים על סיפורים שכתבתם – מבחינתי אנחנו מתחילים על נקי.
אם בחרתי בכם כפרטנרים אני אעשה מאמץ מצידי לא להתנהג בבוטות/להעליב בלי כוונה, אני בסך הכל מנסה לעזור לשפר ולהשתפר בעצמי – גם אני לא מושלם. אני מקווה שתהיה היענות, תודה!


תגובות (2)

אם אתה רוצה אני ממש בעד לעזור לך (:
ואני גם פתוחה להכל ולומדת לשלב יחד ג'אנרים שונים.

23/04/2015 17:05

    היי מיכי26,
    אני לא צריך עזרה, רק פרטנר/ית שאפשר להקביל את זה לשותף. העבודה היא שווה ואין מישהו ש"עוזר" למישהו אחר. יש לך דרך תקשורת נוספת חוץ מהאתר?

    23/04/2015 17:50
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך