פרישה זמנית.

בועה משלי 11/09/2014 750 צפיות 6 תגובות

אז היי לכל קוראי המעטים…
אני לא הולכת לפרוש מלכתוב או מהאתר, כי שניהם חלקים מאוד חשובים ממני, פשוט כרגע אני רוצה לגמור לכתוב קודם כל לעצמי, ואז לםרסם – זאת אומרת, אני אמשיך להגיב לפעמים ולהסתכל על סיפורים, אבל לכתוב באתר אני אפסיק קצת.
למי שקורא את פיקס יו – אני עכשיו במשך איזה חצי שנה אגמור לכתוב את זה ואז אני אמשיך לפרסם את הפרקים.
משפחת הצ'אט – ייאי! הצלחתי בעזרת שנהב חהיכנס אליכם, אבל עדיין, אני לא אהיה שם הרבה,כי אני באמת די עסוקה השנה גם בלימודים וגם בחוגים שלי, אז בין לבין אני אנסה להיות בצ'אט.

סיימתי את דברי כאן, ביי! o_O


תגובות (6)

א. אני לא באה בטענות, אבל למה לך לכתוב שאת פורשת? אני מבינה אם זה אנשים צמאי תשומת לב [תודו – לכולם יש את הרגעים האלה] אבל נגיד גם אני פרשתי ואני רק פעם אחת השתתפתי בתחרות סיפורים [בחופש… זה עדיף מלבהות בקיר – לא?] ו… לא משנה, אני פשוט חושבת שזה סתם מציק כשבנות מהאתר כותבות לך "לאאאאאאאאאאאאא אל תפרשיייייייייי" וכאלה… החלטה שלך :)
ב. איזה משפחה בצ'אט?
ג. אממ… בהצלחה בפרישה…
ד. ביי :)

בהצלחאיות,
מיס ריק

11/09/2014 19:37

רק רציתי להודיע אם מישהו קורא את הסיפורים שלי, ואם מישהו יכתוב לי לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא רק שיידע שלי זה לא משנה…

11/09/2014 19:53

    אוקי ^^
    אפשר לדעת על איזו משפחה מדובר?

    11/09/2014 20:03

משפחת גולן ופרץ? אני לא בדיוק משתייכת אליהם, אבל אני בצ'אט! אם את גם רוצה, תשלחי מייל לאופק או לאלין.

11/09/2014 20:06

גיליתי איך לצרף! רוצה שאני אצרף אותך?

11/09/2014 22:01
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך