נסיכה של שבת
יכול להיות שאני אמחק את ההודעה הזאת אחר כך כשהיא לא תהיה רלוונטית. לילה טוב (:

פרסומת שעשתה לי ממש רע.. למי שלא בעניין שלו להיות נוצרי או להסתבך עם מיסיונרים..

נסיכה של שבת 16/11/2015 944 צפיות 14 תגובות
יכול להיות שאני אמחק את ההודעה הזאת אחר כך כשהיא לא תהיה רלוונטית. לילה טוב (:

בס"ד

היי:)
אין לי מושג למה אני כותבת את זה, אבל… בפרסומות באתר (צד שמאל) יש פרסומת אחת שמציקה לי מאד: "אלוקים (עם האות ה') שומע תפילות", או "יש לך שאלות על אלוקים?" (עם האות ה').
פשוט לחצתי על זה וזה מביא אותך לעמוד עם הכותרת "מתנה לחיים" שנראה מאד יהודי כזה, עם המון פסוקים. לא קראתי את זה, רק רפרפתי בעיניים. בסוף העמוד היה כתוב בצורה מאד ברורה מאליה שיש"ו הוא המשיח, והיתה שם 'תפילה כזאת' אליו, שיגאל אותנו מהחטאים ומהצרות או משהו כזה. וקישור למי שרוצה פרטים נוספים.
בקיצור, אני לא באתי כאן לעשות איזה בלאגן או משהו, רק להזהיר שזה אתר מיסיונרי, ומי שלא בעניין שלו להיות נוצרי בכוח, כדאי שיזהר מהאתר הזה, ולפחות תדעו שזה לא אתר שיכיר לכם את אלוקים ואת היהדות, רק יוביל אתכם לנצרות בהטעיה ובעיוות מסוכן של פסוקים והסברים על היהדות.
באמת שלא באתי לעשות בלאגן או משהו כזה, מבינים? מי שלא יהודי והוא לא נגד יהודים, אין לי שום דבר נגדו, ממש ממש לא. רק שדופק לי הלב עד עכשיו מהמלכודת הזאת שיהודי שרוצה להישאר יהודי ואפילו להתקרב לאלוקים, עלול ליפול אליה בתמימות טהורה, ולא רק שהוא לא יכיר את אלוקים, הוא גם עלול לסבול אם הוא ינסה להתנגד וזה מאד לא פשוט לצאת מארגונים כאלה אחרי שאתה בפנים.
אני פשוט מכירה כאן אנשים כל כך מתוקים שאני כל כך אוהבת, והפרסומת ה'תמימה' הזאת הורגת אותי מלחץ ומדאגה. (חוץ מזה שהיא סתם עושה לי הרגשה מאד רעה.)
אל תכעסו עלי בבקשה, בין אם אתם יהודים ובין אם לא. אין לי שום כוונה רעה, אני לא מתנשאת חס ושלום, ואני לא רוצה להילחם עם אף אחד. אני סתם מישהי פשוטה לגמרי בלי שום סמכות משום סוג, ואני רק רוצה שיהיה ברור לאנשים לאן הם נכנסים כשהם נכנסים לאתר כלשהו עם כותרת תמימה שנראית כאילו מובילה לאתר ללימודי יהדות או משהו תמים אחר.
מקווה שתבינו. מי שלא תהיו, בבקשה תשמרו על עצמכם, ותבדקו טוב לפני שאתם מאמינים למישהו שמלמד אתכם משהו, אם הכוונות שלו טהורות והוא מתכוון לטובתכם ואם יש לו את הסמכות לזה, או שהוא מתכוון לנצל אתכם, לרמות אתכם, לשקר לכם ואלוקים יודע מה עוד.
אוהבת המון 3>


תגובות (14)

????????

16/11/2015 21:55

אני לא כועס ואין לי שום בעיה עם מה שאמרת, להפך, זה דווקא טוב שאת מזהירה אנשים מדברים כאלה שיכולים להטעות אותם. ואני אומר את זה כמישהו שבכלל לא מאמין באלוהים ולא קרוב לעניינים של הדת וכל זה, זה דווקא טוב שאמרת את זה…:)

16/11/2015 21:56

למזלי לא פגשתי אותה.
מעולה שהזהרת אותנו, הפרסומות עוברות ביקורת לפני שהן עוברות באתר?

16/11/2015 22:24

    בס"ד
    לא יודעת אבל לא נראה לי. יכול להיות שהן אקראיות, לפי הזמן והמקום.
    תודה! לילה טוב3>

    16/11/2015 22:26

היי נסיכה, חזרת!!! לקחתי את ההודעה לתשומת ליבי. את מתכוונת לפרוש מהאתר?

17/11/2015 00:02

    בס"ד
    ממש לא, למה חשבת?.. אני סתם נסיכה מוזרה שנעלמת מידי פעם…:) לא פרשתי אף פעם, ואני ממש לא מתכוונת לפרוש…
    אוהבת אותך מתוקה 3>

    17/11/2015 00:35

לא נתקלתי בפרסומת שכזו. ייתכן שזו 'פרסומת נודדת', כזו שמופיעה במחשב מסויים בכמה אתרים שונים, לאחר צפיה אקראית בתוכן דומה, דרך אותו המחשב.
לפעמים יש אפשרות של 'סגור פרסומת' ומשוב אודותיה. שווה לנסות.
דרך בטוחה יותר, וחשודה יותר, היא מחיקת הסטוריית גלישה, עוגיות, וססמאות.

17/11/2015 03:49

בס"ד
תודה!
באמת יכול להיות שזאת 'פרסומת נודדת', למרות שלא זכור לי שראיתי אותה או משהו דומה לה בשום מקום אחר.
אבל יכול להיות שזה לא קשור למחשב שלי, אלא שזה פרסומות שמתחלפות כל כמה זמן באתרים.
תודה!
לילה/בוקר טוב :-)

17/11/2015 04:49

חשבתי שאת רוצה לפרוש בגלל הפרסומת הזו…

17/11/2015 23:39

    בס"ד
    אה.. הלוואי הייתי כזאת צדיקה לפרוש בגלל הפרסומת הזאת.. אני פשוט לא לוחצת עליה יותר, אחרי שראיתי לאן היא מובילה. אבל רציתי לעשות מה שאני יכולה כדי להזהיר את מי שבאמת עלול ללחוץ עליה ולהיכנס לזה בתמימות, כשממש לא בראש שלו להמיר את דתו או להצטרף לארגון מיסיונרי.
    חששתי קצת להעלות את ההודעה הזאת כי לא רציתי לפתוח מלחמה או לעשות בלאגן, וברור שלא להיות מוקד הבלאגן. אבל קיוויתי שיבינו שזה בא ממקום טוב ולא מהתנשאות או משהו כזה. ואני ממש שמחה שלפחות כל אלו שהגיבו, נראה שהם לגמרי הבינו מאיפה זה בא. תודה לכם! 3>
    לילה טוב בובה:-*

    18/11/2015 01:32

חחחח את הורסת אותי את כזאת חמודה .

11/12/2015 01:50

תודה חיימשלי אוהבת אותך! עשית לי טוב:) ❤❤❤

20/12/2015 06:16
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך