תולעת סיפורים... ;)
שוב רציתי להודות לכולם! כל כך כיף לכתוב סיפור נוסף אחרי כל כך הרבה זמן וכל כך כיף לראות את התגובות המדהימות :) אתחיל לעבוד על הסיפור ממש בקרוב :)

צבע הדעת – הדמויות שנבחרו

תולעת סיפורים... ;) 06/07/2015 1288 צפיות 6 תגובות
שוב רציתי להודות לכולם! כל כך כיף לכתוב סיפור נוסף אחרי כל כך הרבה זמן וכל כך כיף לראות את התגובות המדהימות :) אתחיל לעבוד על הסיפור ממש בקרוב :)

שלום לכולם!
קודם כל אני חייבת להגיד תודה על כל התגובות המדהימות שכתבתם לי! שימחתם אותי כל תגובה מחדש ואני לא יכולה לבקש יותר מזה! אז תודה רבה!!
עכשיו יתפרסמו הדמויות שהתקבלו לסיפור. תהיה עוד דמות שאני כותבת, אבל בגלל שעוד לא יצא לי לחשוב עליה (כי בתכלס, הרעיון עלה לי רק אתמול בכל מקרה 0.0) אז היא תהיה הפתעה^^
מי שעוד רוצה להירשם יכול ואני אבחר אם להכניס או לא. הדמויות שיירשמו פה הם הדמויות שבטוח נכנסו ואני מצטערת מי שלא הכנסתי אותו, אבל עד הפרק הראשון שום דבר לא סגור. ההודעה הזו תישאר מקסימום עד הפרק השני, עם כל הדמויות.

הדמות של uta
שם: ג'ונתן (ג'ון ) פרייר
גיל: 20+
מראה: עיניו חומות בצבע בהיר מאוד, פניו נראות כאילו ציירו אותם ושפתיו דקיקות. הוא שרירי מאוד ושיערו בלונדיני מתולתל, לובש לרוב גופיות שיבליטו את שריריו, אפו סולידי.
כוח: כוח של שד; מהירות על טבעית, מסוגל לזנק למרחק של כמה מאות קילומטרים מבלי לקחת תנופה, טפרים שחורים וקשיחים, ולפעמים ניביו נהיים חדים כתער.
רקע: הוא כמובן בצבאו (?) של פוסקור, ברגע שנולד פוסקור החליט ליצור אותו כבנו המיוחד, זה שימשיך את המורשת שלו- הוא הכניס בו חשיבה מורעלת בדיוק כמו שלו, אך יותר טוב הפעם, הוא אינו יכול להרגיש שום רגש – לא אהבה, לא כאב, לא אכזבה, ולא ייאוש. הוא העניק לו גם נשקים בגופו שיוכלו להעניק לו חוזק בנוסף לחוזקו הנפשי –
טפרים קשיחים וחדים כתער בצבע שחור אפל, ניבים מחודדים וחזקים, מהירות על טבעית ויכולות זינוק מרשימות.
הוריו לא ידעו כלל על מעשיו של פוסקור, הם ידעו שמשהו לא בסדר עם ילדם לאחר שנתיים כאשר רדף אחרי יונה בגינה, היא התעופפה והוא זינק לגובה במהירות ותפס אותה בחוזקה עם ידיו, הוא נחת על הרצפה כאשר הציפור בידיו ונוצותיה מתמלאות דם, אימו הביטה במראה המחריד, טפריו נשלפו בפתאומיות וננעצו בכנפיה של היונה המסכנה, אימו פחדה מאוד ממנו מה שהשאיר לו צלקת ילדות גם, אף שזה לא הפריע לו כל כך כי אין לו רגשות.
בגיל 15 כאשר הצליח לשלוט בכוחותיו הוא חיסל את הוריו בטענה שהם חלשים והם אינם ראויים לגדל אותו עוד, מאותו רגע הוא נעלם ואף אחד לא מצא אותו.
לאחר שלוש שנים פוסקור מצא אותו והסביר לו על כוחותיו המופלאים, מאז הוא מתאמן בכך שהוא זורע פחד בליבם של האזרחים. הוא מתחיל לרצוח אנשים בקצב מבחיל.
משהו להוסיף: אם זה בסדר שהוא יבקש באיזה שהוא קטע בסיפור את פוסקור אם הוא יכול לחסל את לאווגר.

הדמויות של נום-נום : שתיהן התקבלו!
-כדור מהאור הטהור פגע בה –
שם: ג'ורדן קֶׁׁׂייבֶל
גיל: 10 (כשאני חושבת על אור, אני חושבת על תמימות וזה מעלה בי אסוציאציה של ילדה יחסית קטנה, אם את רוצה גדולה יותר, את מוזמנת לשנות).
מראה: שחומה (אני חושבת אפרו-אמריקאית כזו), שיער שחור סבוך, חיוך ענקי שמתפרס על כל פנייה, רזה, גבוהה לגילה, עיניים חומות גדולות שלא מחמיצות שום דבר.
תכונות: נאיבית ותמימה, אף על פי שזה לעיתים פוגע בה, חייכנית, אופטימית, נדיבה, נחמדה לכל אחד.
כוחות: היא מהירה מאד, מטפסת על עצמים ועצמים גבוהים, היא יכולה להרים למישהו מצב רוח פלאים בעזרת חיוך אחד, היא יכולה לתקשר עם חיות.
רקע: אני חושבת שזה מגניב אם תוסיפי שבהיותה קטנה, כוח אפל פגע באבא שלה/אח שלה/מישהו מהמשפחה שלה וגרם לו למוות, מאז היא נהפכה תחרותית ומייחלת לגבור על הצד האפל.
**
-פוסקור עקב אחריו במשך הרבה שנים, עד שלבסוף בא אליו והופך אותו לאפל-
שם: קווין גראנסר (תוכלי לשנות שם, לא עולה לי משהו טוב במיוחד לראש כרגע).
גיל: 19
מראה: שיער בלונדיני כהה יחסית, ארוך, כתפיים רחבות, גוף שרירי, גבוה, מתלבט בקלות, עיניים חומות בהירות, שפתיים דקות, פרצוף שנראה רוגז תמידית.
תכונות: דיכאוני, מצוברח, "סוס עבודה", חזק פיזית וגם נפשית, שתלטן, מזלזל, אימו ואחיו חשובים לו יותר מכל דבר בעולם.
רקע: הוא גדל בחווה נידחת בדרום העיר, אבא שלו נכנס לכלא והוא נשאר לפרנס את חמשת אחיו ואימו, הוא תפס פיקוד במידיות (הלוא הוא הבכור) ועשה את עבודתו בחווה. פוסקור עוקב אחריו עוד מאז שאביו נכנס לכלא והוא מגיע אל החווה והופך אותו לאפל, מה שלוקח הרבה מזמנו. הוא נהפך לאגרסיבי וארסי כלפי אימו הדאגנית, נעדר הרבה מהבית לצרכיו של פוסקור ומעלה הרבה תהיות בקרב משפחתו.
אני חושבת שזה יהיה מעניין אם באיזשהו שלב, פוסקור ירצה את החווה ולשם כך יהרוג או יבריח את משפחתו, מה שיגרום לו להגיע אל לאווגר ולבקש שתשנה אותו לטהור וכך הוא ינקום את נקמתו בפוסקור.
כוחות: הוא חזק נורא, מרים משאות כבדים בקלילות, במבט חטוף על אדם מסוגל לנבור אל עמקי נפשו ולדעת את הפחד הגדול ביותר שלו, הוא מקבל חזיונות מעורפלים לעתיד, מאז שעבר לצד האפל החיות שונאות אותו, מה שגורם לו לעבוד הרבה-הרבה פחות, ג'ורדן מגלה שבזכות זאת החיות לא אוכלת ומשום שהיא מתקשרת איתן, היא ניגשת מידי לילה בחשאי ומטפלת בהן.

הדמות של קטניס אוורדין:
שם: ריילי גרייס
גיל: 19
מראה: שיער חום כהה שיש בו גם קצת גוונים טבעיים של חום בהיר שמגיע לה עד הכתפיים, עיניים כחולות מלוכסנות כהות ממש (אם לא מתסכלים עליהן מקרוב אפשר לחשוב שהן שחורות לגמרי, משום שלא רואים בהן את האישונים), לא שמה צמידים או כל אביזר אחר, היא יכולה להיראות מאיימת לאנשים מסויימים בגלל העיניים שלה אבל גם נחמדה לאנשים אחרים בגלל החיוך שלה.
אופי: היא בעצם שילוב מאוזן של טוב ורוע. היא בעלת פתיל קצר רוב הזמן, אבל גם סבלנית מאוד אם היא מוצאת את הדבר להגיוני או כמשהו ששווה להקשיב לו. היא יכולה להיות פוגענית ומעליבה, אבל גם צינית ומצחיקה לאנשים שהיא אוהבת. היא אוהבת להיות לבד לפעמים, אבל היא גם אוהבת להיות בחברת אנשים. היא אסטרטגית טובה ומסתדרת טוב עם מספרים, אבל לא כל כך מצטיינת בחידות. בנוסף, היא מרדנית לא קטנה והיא לא מוכנה שיגידו לה מה לעשות.
כוחות: שליטה באש ובמים (אם זה מותר. אני פשוט אוהבת את הקטע של הניגודים.)
רקע: היא יתומה פחות או יותר מאז שהיא זוכרת את עצמה. בבית היתומים החוקים היו נוקשים, והיא לא הייתה מוכנה לחיות ככה.
כשהייתה בת חמש עשרה, היא ברחה מבית היתומים (עבודה לא קשה, בהתחשב בעובדה שהיא עשתה את זה בארבע בלילה.)
אחרי כמה חודשים ברחוב, היא גילתה את כוחות האש והמים שלה כששריפה פרצה בחנות שהיא עברה לידה ובאורח פלא היא הצליחה לכבות אותה. מאז היא השתמשה בכוחות שלה כדי לגנוב כסף, אוכל ובגדים עד שמצאה עבודה.
היא גרה בדירה קטנה ומושכרת, שהיא מממנת מהמשכורת החודשית המעטה שלה וגם מכסף שהיא גונבת מפעם לפעם.
ריילי משתמשת בכוחות שלה לפעיליות יום יומיות בעיקר והיא אוהבת להתאמן בהם כשאף אחד לא בסביבה. היא משתעשעת בהם גם בשעות הפנאי, כשמשעמם לה ולכן היא אולי לא מעריכה אותם כמו שצריך.

הדמות של א.מ.ש
שם: דניאל אייס.
גיל: 17 וחצי.
כוח: יכול להתמזג עם הצללים כך שאף אחד לא רואה אותו.
מראה: שיער שחור מפוחם שנופל על עיניים ירוקות-כהות אדישות. גבוה, בעל מבנה גוף רזה אך מפותח. אף קטן וסולד, שפתיים דקות שחיוך משועשע נתלה עליהן רוב הזמן. בעל חיבה מיוחדת לסווטשרטים אפורים\שחורים [לפעמים גם לבנים] (האלה בלי הריצ'רץ') שהוא יכול לטמון את ידיו בכיסיהם.
אופי: אדיש ודי מסוגר. לא אכפת לו יותר מידי מאנשים אחרים, ולאנשים בדר"כ לא אכפת ממנו. הוא ציני ודי יבש, אבל יכול להיות לפעמים די מצחיק. לפעמים יש אנשים שגורמים לו לחייך או לצחוק, אבל זה די נדיר בגלל שהוא חוסם את עצמו לרגשות כאלה. חובב חידות ודברים מסובכים שאפשר לפתור, והוא ממש טוב בזה. בגדול הוא לא מת על רוב העולם.
רקע: הכל היה נחמד ויפה עד שאבא שלו הכניס את אימא שלו לתאונת דרכים ושניהם מתו. הוא נשאר לבד, בלי אחים או אחיות, רק הוא והחתול הקטן והג'ינג'י שלו, שלא אהב אותו במיוחד. הוא נשלח לבית אומנה בערך בגיל עשר, ואחרי בערך חצי שנה שהוא סבל שם, הוא ברח. הוא בורח מהרשויות (משטרה וכאלה) מאז שהוא זוכר את עצמו. הוא הסתדר די טוב לבדו, עד שבגיל ארבע עשרה וחצי המשטרה תפסה אותו מכייס אנשים בלי שהם שמים לב. הוא היה במעצר שבוע בערך. הוא יצא בלי משפט כי הוא נראה מסכן מידי, ובמקום זה הוציאו אותו למשפחה שאימצה אותו (ואת החתול שלו, שלמד לאהוב אותו). לאחר חצי שנה בערך (בסביבות גיל 15) הם זרקו אותו מהבית, כי הוא עשה להם מלא צרות ורק הפריע. הוא והחתול שלו, ג'ינג'י (כן, ככה קוראים לו) שוב ברחו מכל העולם וכל זה. הוא פגש כמה בנות במהלך השיטוטים שלו, ויצא עם כמה מהן, אבל זרק אותן בערך אחרי הפגישה השנייה. לאחר כחודש מהזריקה מהמשפחה המאמצת, הכניסו אותו לפנימייה. הוא לא טרח לברוח. נמאס לו לברוח. הוא נכנס ללימודים מסודרים שם (למרבה המזל הוא לא התקשה במיוחד, איכשהו [מיוחד הא]), קיבל חדר עם עוד בחור בלונדיני שהוא כל הזמן שכח את השם שלו, והחתול שלו קיבל את מלוא הפינוקים והאהבה שצריך. היה לו די נחמד.
במהלך חייו הוא לא השתמש יותר מידי בכוח שלו. הוא תמיד היה מודע אליו, ולפעמים השתמש בו בפנימיה כדי להבהיל את השותף הבלונדיני שלו לחדר, אבל הוא לא ראה את הכוח הזה עוזר יותר מידי. האור פגע בו בהתחלת שהותו בפנימיה.
אה, ועם כמה שזה לא נראה יותר מידי מתאים, האור באמת פגע בו. הוא לא השפיע עליו יותר מידי, וכנראה שהוא פגע בו בטעות (יכול להיות שכיוונו לשותף הבלונדיני? אין לדעת). הוא לא עושה דברים רעים, הוא פשוט מסוגר ומנסה לעזור לעצמו (ולהבהיל אנשים. זה לא רוע, זה להשתעשע).

הדמויות של Let it go
שם: ריין (Rain-גשם) ג'ונס
גיל:17
מראה: שיער שחור, עיניים אפורות סוערות, הוא גבוה ודי שזוף די שריריי, הוא תמיד לובש סווטשרט עליו ובדרך כלל משאיר את הראש שלו מתחת לכובע. הוא לובש בדרך כלל בגדים כהים.
כוח: שליטה במג האוויר. כשהוא כועס או עצוב כמעט תמיד גשם וסופות ברקים יתחילו בחוץ. כשהוא שמח השמיים יהיו בהירים ונטולי עננים. כשהוא רוצה להיות לבד ושלא ימצאו אותו יהיה ערפל….ועוד. בנוסף הוא יכול לשלוט ברגשות של אנשים. הוא יכול לגרום לרגשות של אנשים להשתנות, לדוגמה: הוא יכול לגרום לכול אחד להרגיש כלפיו הערצה או אהבה. הוא יכול לנצל אנשים על ידי זה.
רקע: הוא נולד לזוג הורים צעירים יחסית (בשנות ה20 לחייהם) שהיו מאוד צעירים ונטולי דרגות. בתחילת חיוו הכול היה בסדר אבל כבר שהיה בן תינוק הם שמו לב לשינויים בסביבה ובאנשים סביבו. כשהוא כבר היה בן כמה חודשים הם ממש התחילו לפחד ממנו בגלל זה ובגלל זה הם החליטו למסור אותו לאימוץ. הוא נשאר בפנימיה למשך כמה חודשים לפני שעבר לבית מאמץ. אחרי כמה שבועות בבית המאמץ גם הם שמו לב לכוחות שלו והעבירו אותו למשפחה מאמצת אחרת. ככה הוא התחיל לעבור בין משפחות אומנות אף פעם לא נשאר בבית ליותר מחודש. כשאנשים ראו כמה משפחות הוא עבר התחילו לכנות אותו 'הילד המקולל'. כשהוא היה בן 12 נמאס לו לעבור בין משפחות והוא ברח. כילד הוא לא יכל לממן לעצמו בית אז הוא התחיל לשחק ברגשות של אנשים עשירים כדי שירגישו הערצה ואהבה כלפיו כדי שיתנו לו כסף. הוא תמיד הרגיש אשמה כשהוא עשה את זה אז הוא לקח רק את כמות הכסף שהוא היה צריך ולא מעבר. ככה הוא דאג לעצמו.
תכונות: עם המן הוא גידל לעצמו חזית קשוחה של בן אדם שלא אכפת לו מכלום אבל מבפנים הוא היה פגוע, הוא ידע שאנשים קראו לו מקולל וזה העליב אותו מאוד הוא גם הרגיש עצב על זה שאנשים לא רצו להשאיר אותו ופחדו ממנו. הוא חכם מאוד, כילד בזמנו הפנוי הוא לקרוא ספר טוב כדי שיהיה לו הסחות דעת מהסביבה. הוא אדם נורא חולמני והוא אוהב הסחות דעת כדי להתעלם מהידיעה שהוא לבד בעולם ( בגלל זה כמעט תמיד ימצאו אותו עם זוג אוזניות…).
הוא אמיץ, לא מפחד לקחת סיכונים והוא הפכפך מאוד (יכול לכעוס נורא מהר), הוא מאוד מגונן על הדברים החשובים לו. הוא תמיד רוצה להרשים אנשים ולהשאיר רושם טוב אצל כולם בגלל שיש לו חרדת נטישה. הוא מאוד דעתן ולא יוותר על הדברים שחשובים לו. הוא אוהב לקחת אתגרים ושנא אנשים שמוותרים מהר. הוא די מרדן ולא אוהב שאומרים לו מה לעשות.
כוחות: יכול לקרוא מחשבות, לראות את העתיד, להיות בלתי נראה ולשלוט ברגשות.
**
שם: מייסי אנג'לה
גיל: 18
כוח: ריפוי, שינוי צורה (היא יכולה לשנות את הצורה שלה לכול בן אדם אחר אבל לא לחיות). היא לא עוצמתית במיוחד אבל כוחות הריפוי שלה חזקים מאוד ולכן היא יעילה מאוד. היא שייכת לכוחות האור.
רקע: מייסי גדלה כילדה רגילה ושמחה בלי לדעת שיש לה כוחות.היתה לי משפחה מאושרת וחברים והכול היה רגיל עד שכשהיא היתה בת 16 היא נקלעה לשוד בנק כבת ערובה ולפני שעמדו להרוג אותה היא הצליחה באופן פתאומי לשנות צורה לאחת מהשודדים וכך להינצל. אחרי כמה חודשים כשהאח הקטן שלה נדרס מולה היא הצליחה באופן קסום לרפא אותו באופן מלא. ככה היא גילתה את הכוחות שלה. המשפחה שלה מודעת לכוחות שלה והם קוראים לזה 'מתת' אז הם כמובן מקבלים אותה ואוהבם אותה.
מראה: יש לה שיער חום ארוך וגלי, ועיניים כחולות, היא די נמוכה, ורזה מאוד.
תכונות: היא תמימה ונאיבית, חולמת בגדול, רוצה להיות להיות רופאה כשתגדל, היא ידידותית, שונאת להיות לבד,מצחיקה וחברותית, תמיד תהייה שם כשצריך אותה, אופטימית ומודדת, החברה האופטימלית.
**
של כותבת122
גיל:19.
שם: דייויד בלסון.
כוח: משכנע אנשים באמצעות מבט.
מראה: נמוך קומה, אף קטנטן ועיניים גדולות כחולות פני מלאך ממש.
שיער ארוך בצבע כהה,עור מתוח ולבן.
דייויד הוא בחור מטופח ונקי באופן היסטרי.
רקע:דייויד הילד הבוגר למשפחה בת 6 ילדים משפחה עם בעיות כלכליות קשות,דייויד עבד קשה פיזית בשביל לייצב את משפחתו מבחינה כלכלית,שיהיה לחם לאחים שלו. דייויד היה ילד מחונך מסודר.
♥ עד שהגיע לגיל 16 הגיד שבו האפלה פגע בו ישירות. ,בשנה הזאת דייויד החל לשנוא הכל ולהתלונן על הכל.על הלימודים והעבודה הזמניות על הנערות בכפר בטענה שהן שמרניות מדי לטעמו ועל החיים בכלל.
דייויד מבחוץ נשאר אותו דייויד עם פני מלאך יפיפיה ומטופח אך בפנים התחוללה בו סערה לא מובנת שגרמה לו למצוקות נפשיות קשות.
דייויד לאט לאט הבין שעם מבטו הוא יכול לגרום לאנשים לעשות כרצונו,דייויד החל לאהוב את עצמו כפי שמעולם לא אהב ולשנוא את כולם באופן שאף פעם לא שנא ולהרגיש תחושות של חוזק שגרמו לו לגאווה אין סופית.
לאט לאט דייויד נהפך לחולני שמתעב את כולם כולל את משפחתו שהיתה עד אז קרובה אליו פעם עד מאד.
♥ בגיל 17 דייויד עזב את הבית ועבר לדירה מרווחת שכורה בעיר הגדולה בזמן שמשפחתו מדרדרת משניה לשניה ולא מבינה מה קרה לבנם.
♥ בעזרת יופיו ועניו הגדולות אשר משכנעות כל אדם דייויד בן ה19 עושה המון כדי להפוך את האנשים וכמה שיותר מסביבות לאנשים ששכרם היחידי הוא יחס קטן ממנו ורצונו להשתלט בעולם.


תגובות (6)

אני כל כך שמחה שהדמויות שלי נבחרו וזה מחמיא לי מאד! מצפה בקוצר רוח להמשך:)

06/07/2015 23:22

יאי^~^
מצפה שתתחילי כבר^^

07/07/2015 10:54
uta uta

ישש הדמות שלי נבחרה :))))
מצפה להתחלה !

10/07/2015 09:37

קצת מטופש שאני אפרסם את זה כתגובה אבל לא חשוב…
היי לכולם! רציתי להודיע שבדיוק סיימתי לעבוד על הפנייה האישית לכל דמות והרעיון לסיפור כבר דיי גמור. נוספו עוד שלוש דמויות לסיפור שהן דייויד בלסון של כותבת122, דמות שלי ודמות נוספת של LET IT GO.
הסיפור יעלה בימים הקרובים! (כשאני אתחיל אותו.. אשתדל עד יום ראשון!)

10/07/2015 19:42

עלה הפרק הראשון!

12/07/2015 22:31

    אוקיי, אני חייבת לכתוב את זה פה.. הסיפור הזה ממש עוזר לי בכתיבה כי ככה הכל נורא מסודר. אז למרות שאמרתי שאני מוחקת, אני לא.. XP

    13/07/2015 01:20
23 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך