קומיקס ודברים שקשורים

Thinkfast 21/11/2014 1359 צפיות 7 תגובות

הו, וואו. כמה זה נחמד כשיש את קטגוריית ההודעות, בה אני יכולה לשים כל מיני שטויות מבלי להתחשבן עם מישהו.

אז, כן, קומיקס.
יש אנשים שלא אוהבים קומיקס אלא אוהבים ספרים, יש את אלו שאוהבים קומיקס ולא ספרים, יש את אלו שאוהבים את שניהם… וכמובן שיש את אלו ששונאים את שניהם. נחמד.
אבל לא אכפת לי מה אתם אוהבים ומה אתם לא, סתם התחשק לי לדבר על דמויות שאני אוהבת ועל קומיקס נפלאים.

Journey Into Mystery Feat. Sif Vol. 1:
זה היה אוגדן ממש ממש מהנה. באמת. אהבתי את הפמיניזם של סיף ואת סיף בכללי, העלילה הייתה נחמדה וזורמת והדיאלוגים היו מאוד משעשעים. זה היה אוגדן בסדר שכזה, לא מדהים כל כך, וקצת חבל על זה… אבל סיף מלכה ♥

Astonishing Spiderman & Wolverine:
אני הייתי בשוק כשגיליתי שבטאמבלר אין אף פוסט בתגית Spideywolvie או בכל תגית של שם של השיפ הזה. כלומר, איך זה אפשרי שאין לשיפ הזה שיפרים? זה היה ממש מוזר. האוגדן עצמו היה דיי מעולה. לקח לי יותר זמן לעבור את שתי החוברות הראשונות אבל אחר כך ממש רצתי עם זה.
ספיידי ו-וולבי כל כך מתאימים אחד לשני. DONE.

Young Avengers Ultimate Collection:
אאאאא- אני כל כך אוהבת את זה. כל הדמויות שם… כל הקבוצה של היאנג אוונג'רס… כל מה שקרה שם… האומנות של ג'ים צ'אנג… אלן היינברג…♥♥
אגב, מה שמדהים- אלן וג'ים פחדו בהתחלה להכניס זוג הומוסקסואלי לקומיקס. אבל בסוף הם החליטו לעשות את זה. אחריהם, עוד כמה זוגות הומוסקסואלים צצו והם ממש פתחו את שער המעבר. אני כל כך גאה בהם.
אגב, אלי בראדלי משם (הבחור החתיך שבתמונת הפרופיל שלי). אלי בראדלי כל כך מדהים ואדיר. זה כזה, יש שם כל מיני דמויות, שחלקן ממש נלחמות בצורה ברורה מול שוביניזם (קייט בישופ), הומופוביה (בילי קפלן) וגזענות נגד שחורים (אלי בראדלי). וכל אחד מהם בא ממקום של פגיעה, בין אם זה אונס ובין אם זו השפלה מצד המדינה ומכרים. וזה כל כך מקסים. ופשוט… אני מודה לאלן ולג'ים שהם יצרו דמויות כה מעוררות השראה.
אגב, אלי בראדלי ממש מזכיר לי את עצמי. מכל כך הרבה בחינות. הוא כל כך… הוא יותר מידי דברים, אני יכולה לדבר עליו המון. חבל לי שכבר כמה שנים שאין בכלל תזכורת שלו בקומיקס. מארוול, חתיכת *****. יש קומיקס על סבא של אלי, Truth: Black, white and red שאני ממש חייבת להשיג איכשהו.
ובנוגע לקייט, יש לי את Hawkeye Vol. 1: My Life as a Weapon, וקייט פשוט מושלמת שם. קראתי כל מיני קטעים, לא ממש התחלתי בצורה רצינית מתחילה ועד סוף.

הזמנתי את Avengers: The Children's Crusade (סוג של אוגדן המשך לYoung Avengers Ultimate Collection) ביום רביעי. ייקח לזה זמן להגיע, אבל כשזה יגיע אני אחזור לקרוא ברצף! אז בטוח יבער בי החשק לקרוא, וסדר הקריאה שלי יהיה כזה:
Avengers: The Children's Crusade
Batgirl/Robin: Year One (שונאי דיסי… על מה ולמה? יש קומיקס גרועים, נכון, כך בכל חברה, אבל לשנוא את דיסי? מדוע? ובבקשה לא סיבות כמו "היא המתחרה של מארוול", זה עלוב מידי.)
ואז את Hawkeye Vol. 1: My Life as a Weapon או Black Widow Vol. 1: The Finely Woven Thread או Journey Into Mystery Feat. Sif Vol. 2: Seeds of Destruction. נראה מה יהיה. חבל לי שקיצרו את חנוכה לחמישה ימים, הרי כל הקטע בחנוכה זה שמונה נרות! למה לא להוריד ממקומות שהוסיפו להם ימים (והיו ארוכים גם ככה, כמו פסח) במקום מחנוכה? יש טווח ארוך בין חנוכה לסוכות וטווח ארוך עוד יותר בין חנוכה לפורים. אם יהיו בחירות, נקווה ששי פירון יעוף. ולא רק בגלל ענייני החופשים וחוקים טיפשיים שהוא החליט להציב. גם התבטאויות הומופוביות היו לו. שר כזה לא אמור לחנך.

קומיקס ♥
אני כל כך אוהבת קומיקס, כי יש גם את החלק של הסיפור, ויש גם את החלק של האומנות. יש אומנים מדהימים (כמו כל האומנים בקומיקס שיש לי) וכותבים מדהימים (חלקם פחות וחלקם יותר).
אנשים, בבקשה, אם אתם כבר אוהבים דמויות, תטרחו לקרוא קומיקס ולא להתנהג כמו וואנאביז. ואם אתם מפחדים מאנגלית תנסו בכל זאת, ותתרגמו תוך כדי. אני התחלתי לקרוא רק בסוף השנה הקודמת כי הפחד מלקרוא באנגלית עצר אותי… אבל יש קומיקס עם אנגלית פשוטה יותר ויש עם אנגלית גבוהה יותר, לעצור ולתרגם זו לא טרחה כזו גדולה. ומעשירים את השפה המון תוך כדי.

KA BAM
god this is my friend's sentence
credit and stuff to her


תגובות (7)

אני מחבבת קומיקס, אבל עם בקושי קריאת ספרים ומחסור בספריות קומיקס כשאני עצמי לא מעריצה גדולה של קריאה מתוך מסך… כן. [כמובן, יש דוכני קומיקס כל כמה בכמה זמן, אבל הם באמת לא באים ויקרים, ולהזמין באינטרנט לא בא בחשבון אצלי QQ]
אבל כן, קומיקס [ומנגה] זה מדהים ביותר. עשית לי חשק לקרוא את אלה שכתבת כאן :P
[ולגבי ספיידי ו-וולבי, זה רק בגלל שכולם עסוקים בלשוט יחד עם דדפולXספיידי]

21/11/2014 18:41

    אני לא ממש אוהבת להזמין מאיביי ואמאזון, על אף שמאיביי הזמנתי את young avengers ultimate collection והוא הגיע במצב מעולה ומהר מאוד. אני מזמינה בדרך כלל מבוק דפוסיטורי, שהוא אתר נהדר של חנות בלונדון המוכר גם קומיקס, גם מנגות וגם ספרים באנגלית (ולפעמים גם בשפות אחרות) עם משלוח חינמי ומחירים מוזלים בהרבה מהמון חנויות בארץ, בעולם ובאינטרנט. אז אם אי פעם תשקלי מחדש, book depository הוא אפשרות מוצעת.
    אני גם מתעבת קריאה במסכים. בין אם ספרים או קומיקס. בינינו, האומנות נראית יותר טוב וברור על דף.

    ( אני גם משפפת ספיידיפול, אבל כל asw הוא ספיידי/וולברין, והיו להם המון קטעים בקומיקס אחרים שאי אפשר להתעלם מהם! גולשי טאמבלר, אכזבתם.)

    21/11/2014 19:16

אני כלכך אוהבת מנגות, אני קונה כאן בארץ בדיזינגוף סנטר בחנות בשם "קומיקאזה"
הם דיי יקרים… אבל אני לא יכולה להתאפק כשאני רואה ספר של אנימה *-*

21/11/2014 19:43

    "כאן בדיזינגוף" היא אמרה לבחורה שחיה בעיר נידחת בצמוד לחיפה.
    אני כן שמעתי על החנות בדיזינגוף ^^

    21/11/2014 21:39

    "ספר של אנימה", יותר נכון האנימה מבוססת לרוב על המנגה.
    אני לא ממש אוהבת מנגות, בגלל סגנון הציור וחוסר הצבע וכל הצ'אן סאן סאמה ותרבות יפן. אני דיי מעדיפה אמריקאי.
    מכירה את קומיקאזה, המוכרים בדוכנים שלהם בכנסים כל כך נחמדים! גם המוכרים של קומיקס וירקות.
    אבל קומיקססס 333>

    21/11/2014 22:31

אני חולה על קומיקסים וגיבורי על בעיקר, קראתי את הקומיקס של קפטן אמריקה, זה שרואים בו את כל הסיפור והתחלתי את הקומיקס החדש של מיס מארוול החדשה הזו אבל הקודמת יותר טובה… הורדתי גם את הקומיקס הישן במחשב אבל הכתב יד ממש לא ברור ולא מבינים מילה, מבאס :-\. אבל מכל הדמויות של מארוול אני הכי אוהבת את וולברין ואמה פרוסט! 3> אתה מכיר את האקס מן? לא ראית שהעלת אותם כאן…

21/11/2014 21:47

    כשאני כותבת את כל הטקסט בלשון נקבה ועדיין פונים אליי בלשון זכר, זה כבר… אה… מעצבן? לא יודעת. אבל חשבתי שכבר היה ברור שאני נקבה (אישה).
    אני לא יודעת על איזה קןמיקס של קאפ את מדברת, אם תוכלי לתת שם זה יעזור.
    אני מתכננת לקרוא את ms. marvel של מארוול נאו, את קראת חוברת או אוגדן? בנוגע לקארול- היא קפטן מארוול כעת ואני מתכננת בזמן הרחוק לקרוא עליה בתור קפטן מארוול. אז, היא עוד קיימת למקרה וחששת או לא יודעת מה, פשוט עלתה בדרגה או משהו כזה.
    אני בהחלט מכירה את אקסמן, לא קראתי עליהם כי הם אינם מעניינים אותי.

    21/11/2014 22:37
סיפורים נוספים שיעניינו אותך