קונספט לסיפור שזקוק לרעיונות

מרוגז קלות 30/11/2017 906 צפיות 2 תגובות

אז זה בעצם קונספט לסיפור שעלה לי היום, ואני אשמח אם תעזרו לי לפתח. כל רעיון שעולה לכם מזה, או אסוציאציה, או דבר שאתם חושבים שיהיה מעניין להגיד, תכתבו לי בתגובות, ואני מקווה שיצא לי מזה סיפור קוהרנטי.
(הכנס שם ישראלי כאן), הידוע גם כ-(הכנס שם קוד שקשור בתנ"ך כאן) הוא בעל כוחות על טבעיים רב עוצמה (Psychic או Esper במונחים באנגלית) בשירות ממשלת ישראל, שמסייע להם במלחמה נגד הטרור. בנוסף, הוא גם נער בן שבע עשרה ציני מאוד, לא מכוער אבל גם בהחלט לא מושך, חובב סוודרים וחתולים שלומד בכיתה י"ב בבית ספר בתל אביב. הוא בו זמנית מצולק וקשוח, בהיותו חייל בשירות המדינה עוד מגיל צעיר, אבל גם בן גילו, שלא יודע איך לגשת לנערה שהוא מחבב. למרות מצבו, הוא מנסה לנהל חיים נורמליים, עד שיום אחד, במהלך משימה משותפת של הכוחות הישראליים והאמריקאים, הוא נאלץ לשתף פעולה עם (הכנס שם אמריקאי כאן), משתמש הכוחות העל טבעיים בשירות צבא ארצות הברית, ילד בן ארבע עשרה שחצן עם תסביך אלוהות אדיר וכוח עצום ולא מרוסן.
באופן כללי, פה נגמר הרעיון שלי. אני לא יודע מה יהיו הדינמיקות בין הדמויות, או איזה עוד דמויות יהיו, או מה הרקע לכוחות שלהם, או מה יהיה האופי של רוב הדמויות. אני רק יודע על שתי הדמויות האלו, על זה שהסיפור מתרחש בעתיד הקרוב (2030, אולי, או אולי אפילו יותר קרוב), ועל זה שבנוסף לשניהם, יש עוד משתמשי כוחות על טבעיים ספורים (לכל היותר כמה עשרות, אבל קרוב יותר לשישה או שבעה) פזורים בכל העולם, ואולי הם יופיעו גם כן בסיפור. זהו בערך.
אז לסיכום, אם יש לכם רעיונות מעניינים, תכתבו אותם בתגובות, ואני ממש מקווה שיצא לי מזה משהו. אם זה יצליח, אני עשוי לעשות את אותו הדבר עם עוד קונספט, שהרבה יותר קרוב לליבי ושמרתי כבר הרבה זמן.


תגובות (2)

יההההההה נשמע נפלא

30/11/2017 23:45

נשמע קונספט מעניין, והשאלה היא איזה סיפור אתה רוצה לכתוב ממנו – גם באורך וגם בז'אנר. כמו כן, כולם יכולים להעלות רעיונות אבל בסופו של מכיוון שאתה כותב רק מה שמלהיב אותך צריך להיכנס.
(ואחרי שאמרתי דברים טריוויאלים – לרעיונות) יכול להיות מעניין לקחת אותם לסוריה, או לאזור אחר שאין בו חוק ויש בו מלחמת אזרחים, שבו ממשלת ישראל וארה"ב מעורבות בעניינים על טבעיים בתחום אפור למדיי, ואולי נאבקות שם מאחורי הקלעים בממשלות אחרות, או בתאגידים, או בכוחות מפוקפקים אחרים.
לגבי היחסים עם הילד האמריקאי, ברור שבתחילה הילד האמריקאי ידחה אותו ויזלזל בו, וינסה להשפיל אותו, ובתגובה הגיבור שלנו באמת ירגיש רע וצנוע. אבל אז הם ייקלעו לסיטואציה, שבה השחצנות של האמריקאי תביא אותו לכישלון, והגיבור, דווקא בגלל שהוא לא מזלזל בסיטואציה, ואולי על סמך נסיון העבר שלו ברץ, יבוא עם הברקה ויצליח את המצב. וזה יבסס יחסי יריבות ביניהם.
אולי לנער האמריקאי יש חולשה שהוא מאוד מתבייש בה, ובאיזשהו שלב הגיבור מגלה את החולשה הזאת, וזה גורם לאמריקאי להיות ממש מובך ולשנוא אותו אפילו יותר.
באיזשהו שלב האמריקאי יגלה שהגיבור מאוהב, ואז יופיע בארץ בתור תלמיד טרנספר ובכוונה ינסה להקסים את זאת שהגיבור אוהב, מה שיכול להיות מפתח להרבה סיטואציות והתפתחויות מעניינות.
אפשרות לדמות מעניינת שאפשר להוסיף היא לוחם סיירת אולטרה חשאי שהוא השומר ראש האישי של הגיבור, כי הגיבור למרות שיש לו כוחות, הוא נער, ולא מבין בכל הענייני צבא שלוחם מהשורה יבין בו. והדמות הזאת יכולה להיות כמו מנטור שלו.
מקווה שזה נתן השראה או משהו… בהצלחה

01/12/2017 17:23
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך