צלו של שרלוק
מצפה לתגובות ומקווה שאתם אוהבים את הסיפור ^^

רוחות: המשך?

צלו של שרלוק 22/06/2015 690 צפיות 7 תגובות
מצפה לתגובות ומקווה שאתם אוהבים את הסיפור ^^

היי.
בסיפור היחיד שלי באתר- "רוחות: התאומים" מסופר על תאומים- ליאה ופיל. ובגופם הם מארחים את שני השומרים של הרוח האפלה של החושך- ברני\ גראוונד.
לכל המעוניין, אנחנו לקראת סוף הסיפור ולא יכנסו עוד דמויות בספר הזה.
אז השאלה שלי אליכם היא כזאת:
מה אתם מעדיפים שאני אעשה אחרי שאגמור את הספר?
ספר שני – רוחות: שומר הברק
ספר שמספר מה קרה לפני – רוחות: קתרין
או סיפור חדש – עדיין אין לי רעיון, אבל כשיהיה אני אעשה הרשמה.

אני גם אשמח לדעת מי קורא את "רוחות: התאומים"


תגובות (7)

רגע, כבר הסיפור לקראת סיום? באמת? כמה פרקים יש בסך הכל?
וגם, לא אמורות להיות עוד שתי דמויות? כי היו בהרשמה עוד שתי דמויות שעדיין לא הופיעו. זה אומר שהן לא נכנסו לסיפור מההתחלה? (כי כתבת שהשתדלת להוסיף את כולם אבל לא הבטחת). אז זה סתם מסקרן אותי.

22/06/2015 16:25

    שתי הדמויות הנוספות שכתבו בהקדמה, איל קוזו וקייט וולפסון, נכנסו.
    אני כתבתי בהודעה שבספר הזה הדמויות לא יכנסו.
    בספר הבא (אם יהיה) קייט ואיל יכנסו.
    ואת יכולה לכתוב מה את מעדיפה שיהיה הספר הבא?

    22/06/2015 16:53

    אוקיי, הבנתי. אבל אם זה ככה אז אתה בכל זאת תצטרך לכתוב ספר המשך, כי אמרת שהם יופיעו בו.
    הייתי שמחה לומר לך מה אני מעדיפה, הבעיה היא, לצערי, שאני עדיין לא ממש בטוחה מה קורה בעלילה.. אולי זאת רק אני, אבל די מפריע לי שפתאום קורים דברים שכאילו לא קשורים למה שהיה קודם (למשל, ההופעה הפתאומית של קתרין, לונה וג'ף. הם פתאום הופיעו בלי שום הסבר ולא ידעו מי הם. אם היו רמזים מטרימים להופעות שלהם זה היה יותר ברור, אני מאמינה. וגם הקטע שהם הגיעו למצרים איכשהו, ולא ממש הבנתי איך פתאום הם הולכים לשם. יש מצב אולי שזה בגלל שלא קראתי טוב, אבל לא ממש הבנתי את זה). אני עדיין לא יודעת מה המטרה שלהם (חוץ מלעצור את החושך ממה שהוא לא מתכנן, זה נראה לי ממש מסורבל.)
    *רק משהו אחד מבלי להעליב אין שום כוונה, נורא מפריע לי שקוראים לו ברני, זה פשוט שם בכלל לא מאיים XD ולא הבנתי את הקטע הזה של ברני וברני…
    מצטערת על כל ההערות האלה, אבל זה בשביל לשפר וליידע. :)

    22/06/2015 18:04

    בפרק שבו הם פגשו את קתריך, ג׳ף ולונה כתבתי איך הם הגיעו לשם. והפרק שבו הם הגיעו למצרים- צודקת. אני די בטוח שלא כתבתי שלא כתבתי את החלק שבו הם טסו במטוס והתחילו לחפש. ואם כן, אז כנראה את דילגת בטעות על כמה שורות.
    תודה!

    22/06/2015 20:16

לקראת הסוף? למה? יש רק שלוש עשרה פרקים!
אני לגמרי בעד ספר המשך. (אני מקווה שזאת טרילוגיה.) אם זאת טרילוגיה אתה יכול לכתוב אחרי זה ספר על קתרין (כמו שורוניקה רות עשתה במפוצלים כשהיא הוציאת את פור, מי שמכיר יודע.)
אני רוצה ספר המשך, מי איתי? בואו נפגין או משהו… (אוקיי, אני יודעת שזה היה גרוע. תתמודדו עם אורה של הבדיחה הגרועה.)
עוד כמה פרקים נשארו? כמה פרקים יהיו בספר הבא? (יהיה ספר הבא, כן?)
קטניס אוורדין, סוף.

22/06/2015 17:25

מסכים
למה אתה גומר עכשיו? באמת יש לך רעיון איך לגמור את זה
בכמה פרקים? אם לא פשוט תמשיך עוד קצת
אין לחץ של זמן (או שכן [קולות חיזריים])
אז תחשוב על להמשיך עם הסדרה עוד קצת
לדעתי זה יהיה טוב.
ואם לא תעשה ספר שני, אחרת…
אבל ברצינות עכשיו תעשה ספר שני

22/06/2015 20:21

הספר הראשון יגמר, כנראה, בפרק 20

23/06/2015 13:38
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך