שאלה דחופה!!!!!!!!

יי און בי 03/10/2019 545 צפיות 3 תגובות

הי,
מה עושים אם אני נורא אוהבת לכתוב סיפורים ארוכים אבל אין לי קו עלילה??????
לכן תמיד יוצא לי לכתוב רק סיפורים קצרים ששם הקטע זה בהבעת רגשות ולא במתח ודרמה ברוב המקרים…
עזרה!!!!!!!!!!!!
בבקשה תגיבו כי אני תקועה כל הזמן בהתחלות של סיפורים מהממים (סליחה שהחמאתי לעצמי…) שאין לי איך להמשיך!!!!!!!!!!!!


תגובות (3)

תצאי החוצה לקבל השראה, תקראי ספר טוב, תראי סרטים, תראי איך הדמויות מורכבות ומלאות בהתפתחויות.
ובנוסף חשוב ללמוד כיצד ליצור מבנה של סיפור נכון, וכיצד ליצור דמות עגולה ומעניינת.
שיהיה בהצלחה!

03/10/2019 14:19

אני חושבת, שמה שקורה זה שעולה לך רעיון לסיפור ואת ישר מתחילה לכתוב, שזה מהמם אבל ברעיון ראשוני אין מספיק "בשר" בשביל להחזיק סיפור ארוך. אם זה המקרה, אחרי שאת כותבת את הרעיון הראשוני שעולה לך, נסי לקחת תקופה, לחשוב על הסיפור ועל דרכים שבהן הדמויות והעלילה יכולים להתפתח ונסי ליצור מזה מן קו עלילה אחיד, ממליצה לך לתעד את כל התהליך הזה בכתיבת נקודות, כדי שלא תשכחי כלום, ואז יש לך מה שמכונה Outline. אם את רוצה עוד מידע חפשי ביוטיוב ויעלו לך מלא מלא סרטונים בנושא, מקווה עזרתי והמון בהצלחה.

12/10/2019 20:31

אם את מגלה איך, ספרי לי…

בכל אופן, עיקרון כללי: אל תעשי מהפך קיצוני בבת אחת. תתחילי בקטן, צעד צעד, ובסוף תגיעי ליעד.
אל תפעילי על עצמך הרבה לחץ לכתוב טרילוגיה שלמה. קחי אחת מההתחלות שלך ופתחי אותה לאירוע אחד עם התרה. אחר כך, לאט אבל בביטחון, תמשיכי משם.

19/12/2019 01:32
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך