Lapis lazuli
אני לא רוצה למות אז אל תסקלו אותי באבנימתגובות רצחניות

שאלה לכל כותבי ספורי האהבה למיניהם

Lapis lazuli 24/03/2015 1010 צפיות 20 תגובות
אני לא רוצה למות אז אל תסקלו אותי באבנימתגובות רצחניות

הי אנשים ואנשות חביבים!
יש לי שאלה… לא תהרגו אותי בתגובות מפחידות נכון? (זאת לא השאלה) ואם כן, אז 1) אל תקראו את זה או 2) אל תגיבו על זה. טוב בכול אופן…. כל אלה שכותבים על כל מיני אהבות נכזבות ולהיות מאוהב במישהו שלא שם לב לזה…. אי פעם חוו את זה? תענו בתגובות, ובכנות.


תגובות (20)

חלק כן וחלק אני אישית פשוט מקבלת השראה מסרטים או ספרים אחרים או אנשים אחרים וכו'

24/03/2015 17:00

כן, אולי יש כאלה שלא, אני בכל מקרה כן
אבל לי יש שאלה אלייך למה אתה שואל את זה? זה לא אמור לשנות

24/03/2015 17:24

את שואלת? *

24/03/2015 17:26

1) אני לחלטין וללא ספק נקבה. 2) כי אני רוצה לדעת אם כל הספורים האלה באים ממקום אמיתי, אם האנשים האלה הרגישו את התחושות האיומות האלה אי פעם.

24/03/2015 17:35

    בשביל זה אחר כך תיקנתי ואם נפגעת אני מבקשת סליחה, וכן אני כן התאהבתי ונפגעתי וגם עכשיו הכל ממשיך ואצלי זה כן נכנס ללסיפורים ומשפיע אבל אני לא יודעת איך זה אצל אחרים

    24/03/2015 20:02

    מאיפה את יודעת שזה כל כך איום? ( אם אפשר לשאול )

    24/03/2015 20:12

אני לא ממש כותבת, אלב אני אשמח לענות על שאלתך (אני בכל זאת כותבת קצת, גם אם בצחוק).
אז, בכל מקרה, אני חושבת שרובנו לא חשנו אהבה 'אמיתית'. בכל זאת, מדובר ב, איך לומר, ילדים-נערים, ויסלחו לי כולם (גם אני די קטנה בעצמי) 'להציע חברות' למישהו בכיתה ה' זאת לא אהבה.
אני חושבת שבעיקר מושפעים מספרים או מסרטים, כמו שאמר.ה אחת.ד מעליי, אבל כן – אני מניחה שיש כמה בודדים שעברו את זה.
:)

24/03/2015 19:11

    דבר ראשון רוב האנשים כאן יותר גדלים מכיתה ה', כן הרבה יותר (חוץ ממני…) ודבר שני: תמיד אומרים שאהבה בין נערים זה לא אמתי, לך תדע. יכול להיות שנערה בת 13 תתאהב, תתאהב במובן של אהבה אמתית. אם אתה אוהב משהו אז זה לא משנה לא לך ולא לו באיזה גיל מי. יש אהבות גם בגיל צעיר יותר. (כמובן אני לא מדברת על גילי 10-11, זה בדרך כלל לא, אני מדברת על 13-20 שזה בארך רוב האתר פה.

    25/03/2015 20:25

    שמתי לב שיש הרבה טעויות כתיב ודקדוק בתגובה שלך. אולי כדאי שתעברי על התגובה לפני שאת שולחת, כדי שזה ייראה יותר רציני, הא?
    אני ללא ספק ולחלוטין נקבה. אפילו כתבתי את זה בתגובה שלי. זה שאני אוהבת מוזיקה טובה ולא ג'סטין ביבר, ניקי מינאז' וכל הבולשיט שהולך פה היום וקוראים לו 'מוזיקה' לא אומר כלום.
    אני לא אמרתי שכולם בכיתה ה', שוב, ממליצה לך לקרוא טוב את מה שאת מגיבה עליו. סתם יצאת מטופשת.
    אני בספק אם מישהי בגיל שלוש-עשרה תחווה אהבה אמיתית, בכל זאת, מעטות בנות השלוש-עשרה שמבינות מהי בכלל אהבה אמיתית. בגיל שלוש-עשרה אפילו נשיקה על הלחי או החזקת ידיים נחשבת למשהו גדול וחגיגי.
    בגיל חמש-עשרה או אולי ארבע-עשרה מתחילים לחוות אהבה.
    אפשר לחוות משהו רק אם מבינים אותו.

    28/03/2015 15:58

לאידעת, אני דוחפת אהבה לסיפורים שלי גם בלי באמת לחוות אותה [16 שנים ועדיין לא התאהבתי, הא!] [כאילו, אהבה רומנטית לא חוויתי. אני אוהבת את אמא שלי.]
וכן, לפעמים גם דוחסת לב שבור פנימה. אולי זו לרוב לא העלילה המרכזית אבל בסופו של היום זה כן… נו, סיפור אהבה. נכזבת או לא, אני לומדת אותה מספרים.

24/03/2015 19:43

חוויתי את זה אבל אף פעם לא כתבתי את זה

24/03/2015 19:48

לדעתי ניסיון חיים יכול לתרום המון לכתיבה. במיוחד ניסיון עם אהבה נכזבת..
אבל גם כאלה שלא חוו את זה יכולים לכתוב סיפורי אהבה נהדרים, הכול תלוי כמה הכותב מנסה להתחבר לדמויות ולהעביר את הרגשות שלהם בצורה הטובה ביותר.

24/03/2015 19:58

    פשוט תקראי את התגובה הזו, זו התשובה שחיפשת וזו התשובה הכי טובה שתצוץ כאן לדעתי.

    24/03/2015 20:00

אם להגיד את האמת כן, יש אנשים שבאמת חוו את זה, אהבה חד צדדית יותר מפורסמת מאהבה הדדית, כמה שזה מצחיק, לדעתי ואל תשנאו אותי על זה רוב האנשים שיש עכשיו לא יודעים מה זה אהבה, לא שאני יודעת, כן כמה שאני עברתי עדיין לא מצאתי משהו שאני אגיד על מאה אחוז אני אוהבת אותו, אפשר להתפשר אבל לדעתי בסיפרות אנחנו מפרשים את הפנטזיות שלנו, אז לא יודעת… לדעתי לא חוו את זה רובם אם אם שואלת אותי אישית אז לא חווית אהבה,, בכול אופן לא אהבתי משהו כמו בסיפור 'היומן' עדיין לא מצאתי את הראין גוסלינג שלי. אני עדיין מחפשת.

25/03/2015 12:19

תודה לכל האנשים על התגובות שלכם! (:

25/03/2015 18:56

יא, יש פה מישהו עם ניק שלהרפסודיה הבוהמיית, זה ראוי לציון.
בכל אופן, לנושא, אני לא נוטה לכתוב על אהבה. לפחות לא באותו האופן שאנשים באתר הזה ואולי אנשים באופן כללי נוטים לכתוב על אהבה. וכשאני כן כותבת על אהבה, זה מתוך אינטרוספקציה על רגשות מסויימים בי, לאו דווקא כלפי אנשים מסויימים, אלא באופן כללי.
אתם אומרים שאי אפשר לחוות "אהבה אמיתית" בגיל הנעורים(או בפרט בכיתה הXDׂ), אבל למעשה…מה זו אהבה אמיתית? מערכת יחסים רצינית? ומה עם פוליגמיה? אין אהבה בפוליגמיה?
אהבה היא תגובות כימיות במוח, דאמט. רגש וזהו, עוד איזה תהליך שמתרחש במוח. מה יש לייחס לזה כל כך הרבה חשיבות. גם בגיל הנעורים, גם בגיל 60.
אם אנשים כאן נהנים לכתוב על "אהבה" שיהנו, או אנשים אחרים נהנים לחוות "אהבה אמיתית" או "נשיקה על הלחי בגיל 13" שיהנו, פשוט פאקינג תהנו.
ולכל נכזבי ה"תגובות כימיות במוח" שבקרבנו, לכם אאחל בהצלחה.

28/03/2015 16:15

    יאפ, קווין זאת אחת הלהקות הכי מדהימות שקיימות אם לא הכי מדהימה, ובוהמיאן רפסודי.. שיר גאוני. פשוט גאוני. נחמד שמישהו מכיר ולא שומע כל היום טיילור סוויפט או את שאר חברותיה המפגרות.
    אני חושבת, ויסלחו לי כולם, שלמרות שאהבה היא באמת הפרשת הורמונים מסוימים (והלב הוא רק משאבה להעברת הדם בגוף ובכלל לא נראה ככה ♥) אם אתה מציע חברות למישהי בכיתה ה' וחושב שאתה מתאהב בה, אתה כנראה לא מבין מה היא אהבה. לדעתי אהבה היא הרבה יותר מהצעת חברות או החזקת ידיים. אהבה היא משהו שמרגישים ונושמים ויודעים, ולא צריך שום 'הצעת חברות' כדי להוכיח את זה.

    30/03/2015 16:27

    הוווווו
    אוהבי קווין, היי לכם

    30/03/2015 16:54

    אוהבי קווין, פשוט תבהו בתמונה שלי. כי.. כי.. טוב, בריאן. *~*
    קווין לנצח! מעריצי קווין, התאחדו.

    01/04/2015 09:04

    אומייגאד יש פה אוהבי קווין?

    01/04/2015 11:12
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך