puma161
יכול להיות שארד לפעם בשבועיים אם אראה שאני לא מצליחה להתקדם עם הפרקים החדשים, מקווה שזה לא יקרה :)

שאלה- לקוראי קרייסט

puma161 28/10/2016 794 צפיות 5 תגובות
יכול להיות שארד לפעם בשבועיים אם אראה שאני לא מצליחה להתקדם עם הפרקים החדשים, מקווה שזה לא יקרה :)

טוב, אז אני ככל הנראה הגעתי כבר להחלטה אבל בכל זאת רציתי להתייעץ אתכם:
אני שוקלת לעשות העלאה מחודשת של כל הפרקים של קרייסט, מהסיבה הפשוטה שהפרשי הזמן בניהם כל כך גדולים שקשה לעקוב אחרי קו העלילה וחשוב לי שמי שקורא יעקוב.
אז השאלה שלי היא, בעצם, כי כבר החלטתי שאני מעלה מחדש, כל כמה זמן? האם כדאי לי להעלות פרק פעם או פעמיים בשבוע? יש רק עשרה פרקים אז זה לא יקח יותר מדי זמן, אבל אני גם רוצה לתת לעצמי חופש של זמן לכתוב עוד כמה בזמן הזה.
אשמח מאוד לעזרתם.


תגובות (5)

אני חושבת שהכי עדיף זה פעם בשבוע (אם את יכולה אפשר גם פעם בשבועיים עם רווח של כמה ימים, זה תלוי) ^^ ככה זה לא נגמר מהר מדי אבל גם לא מתעקב יותר מדי :)

28/10/2016 15:29

אני עם אמורה – פעם בשבוע זה מעולה, וזה עדיין נותן לך הרבה זמן לכתוב עוד פרקים (עשר שבועות, האמת. פתאום זה נשמע לי המון XD)
אולי אני אפילו אקרא מחדש ^^
קטניס אוורדין, סוף.

29/10/2016 06:45

תודה לשתיכן :)
אמורה- אם נכנסת הנה זה אומר שתקראי?
קטניס- אני ממליצה מאוד לקרוא מחדש, כי סביר להניח שאשכתב חלק מהפרקים.

29/10/2016 14:52

    הממ אני עדיין לא בטוחה כל כך, כי כמו שכבר אמרתי לך, פשוט קצת השתעממתי מהעלילה… >.< אם את מתכוונת לשכתב, יכול להיות, כי יש סיכוי שהעלילה תהיה שונה, אולי היא תמשוך אותי יותר (אני קהל קשה, מתנצלת על זה..). אז אני לא בדיוק יכולה לדעת.

    29/10/2016 15:23

אני, האמת, מעלה שתי פרקים בשבוע וזה מעולה – אבל מאחר ואני זו לא דוגמא טובה (איך ניסחתם את זה? אה, כן, מכונת כתיבה XDD) אז פעם בשבוע זה באמת נהדר.

29/10/2016 21:35
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך