שאלה

סתם כותבת 06/04/2015 697 צפיות 6 תגובות

אוקיי אז ככה ראיתי שלפרקים של הסיפור "מישהו ששינה לי את החיים" יש קצת צפיות ודווקא לפרק האחרון (פרק 11) כן יש הרבה צפיות (לפחות בשבילי) אז בעצם מה שאני רוצה לשאול הוא האם להמשיך את הסיפור הזה ולסיים אותו או להתחיל סיפור חדש?
אשמח לתגובות זה ממש יעזור :)


תגובות (6)

אם את אוהבת את הסיפור הזה את צריכה להמשיך אותו, זה לא משנה מה אנשים יגידו לך בסופו של דבר זה את, אם אין הרבה צפיות אל תדאגי לזה הן יגיעו עם הזמן ואם לא אז לפחות יש לך את הכמה קוראות המסורות שכן ממשיכות לקרוא את הסיפור שלך.

07/04/2015 13:49

    אבל מי קורא את הסיפור??
    כמעט אף אחד

    07/04/2015 15:05

לא כותבים בשביל הקהל, כותבים בשביל עצמך.

07/04/2015 18:17

אני כותבת בשביל עצמי אבל אני יכולה לשמור את זה לעצמי ואני יכולה לעלות לאתר אני רוצה לדעת שאני לא מעלה סתם

07/04/2015 18:34

    אז זו כבר שאלה אחרת.. השאלה עכשיו היא האם להמשיך לפרסם או לא (ולא האם להמשיך את הסיפור ולסיים אותו או לא).
    בכל אופן, אני חושב שקנית לעצמך הרבה צפיות בגלל המילה "סוטה" בכותרת, שמושכת הרבה עיניים מסוקרנות של אנשים לחפש קצת את הסוטה (מה לעשות, סקס תמיד מוכר)

    07/04/2015 18:37

לא קראתי את הסיפור שלך, אבל לדעתי אם את אוהבת את מה שאת כותבת יש סיבה לך, אז אשמח לקרוא את הסיפור שלך. באמת! אני מחפשת מציאות באתר ואשמח קישור לפרק ראשון, חוץ מזה. אני מבנה את האכזבה בזה שלא רואים תגובות\ צפיות, אבל זה לא אומר משהו על הכתיבה שלך, אם את יודעת שהכתיבה שלך טובה אז לכי על זה פרסמי ללא פחד, כי אם את אוהבת את מה שאת כותבת אנשים אחרים גם יאהבו את זה.

08/04/2015 12:31
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך