puma161
ואני אהיה מאוד עצובה אם יהיו לדבר הזה יותר משלושים צפיות (אני לא מצפה ליותר מדי) ואפילו לא תגובה אחת.

שאלה

puma161 16/03/2017 719 צפיות 5 תגובות
ואני אהיה מאוד עצובה אם יהיו לדבר הזה יותר משלושים צפיות (אני לא מצפה ליותר מדי) ואפילו לא תגובה אחת.

אז… בגלל שהקפאתי את קרייסט לכרגע, ואני מדגישה הקפאתי ולא נטשתי, כי אני אשנא את עצמי אם אנטוש סיפור, אני שוקלת להתחיל אחד חדש. כבר יש לי שם ושני פרקים ראשונים, אז תהיתי לעצמי, כדאי לי? אני מתכוונת, יהיה מי שיקרא?
אני לא כותבת בשביל תגובות, למרות שאני ממש אשמח לביקורת כי אני יודעת שיש לי מה לשפר, אבל אני רוצה לדעת האם אנשים ישמחו לקרוא משהו שאכתוב? אני אשמח לדעת אם יש כאלה :)
בכל מקרה, אני אפרסם את הסיפור הזה מתישהו, פשוט במידה ויהיה כאן תגובות שמעודדות או להיפך אז זה יכול להשפיע על מתי שאני אפרסם אותו.


תגובות (5)

את רוצה תגובות בונות? זה לא המקום, לצערי… :(
ומניסיון אישי שלי, זה כמעט בלתי אפשרי לעבוד על שני סיפורים במקביל. מהר מאוד את תמצאי את עצמך "מקפיאה" גם את האחד הזה, ואת ההבא אחריו. אני חושב שאת צריכה לדבוק בסיפור אחד עד שיגמר. חוץ מזה, תחושת הסיפוק שנמצאת בסיום כתיבה של סיפור… זה פשוט כיף.
בכל מקרה, בהצלחה לך בכל מה שתבחרי לך לנכון. :)

17/03/2017 00:25

    כשאני אומרת "הקפאתי" הכוונה היא שאני מפסיקה להעלות פרקים לאתר, לא שאני מפסיקה לכתוב אותו. ואני עובדת על הרבה יותר משני סיפורים במקביל, זו לא הבעיה כאן.
    אני דווקא חושבת שיש כאן אנשים שבהחלט יכולים לתת תגובות בונות. אם כאן אין, אני לא חושבת שנשאר מקום שיש בו…
    תודה לך על התגובה בכל מקרה :)

    17/03/2017 00:52

    אם את מצליחה – זה מעולה! D:
    פשוט אני אישית לא מצליח להתרכז בכמה סיפורים במקביל (מה שהוביל אותי לפרקים ארוכים בטירוף בפאנפיק הפרוזן שלי, שלא נראה שהולך להסתיים מתישהו בשנים הקרובות חחח).
    אני מאמין שיש פה אנשים שיודעים לתת ביקורת, אבל מערכת האתר פשוט לא… ידידותית, בואי נקרא לזה כך. לא ניתן להגיב על מקומות ספציפיים, ואם רוצים להגיב על פיסוק, זה פשוט סיוט. מה גם שאם תשימי לב, את תראי שרוב התגובות באתר הן לא מעבר ל"מעולה!", "תמשיכי", וכיוצא בזאת. אני לא מאשים אותם, כמובן… צריך לדעת איך לתת תגובה בונה, אבל התגובות כמו שהזכרתי פשוט מזיקות לכותב.
    שוב אאחל לך בהצלחה בכל סיפור שלא תכתבי, שלומי. :)

    17/03/2017 01:06

אני משתדלת לקרוא כל סיפור שמעלים ככה שתיהי בטוחה שלקרוא את הסיפור בטוח קראו:)

17/03/2017 09:35

קראתי פרקים בודדים של סיפורך "קרייסט" והתחברתי לכתיבה. אני מאוד מתחבר לז'אנר ואשמח לקרוא את סיפורך החדש

21/03/2017 21:33
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך