שתי שאלות – היכונו לחפירות

שונה 07/11/2014 777 צפיות 6 תגובות

אז, היי (:
שאלה ראשונה –
לכל מי שקורא את הסיפור שלי, 'שני עולמות נפגשים, זו אהבה שבפנים', אתם מעוניינים שאני אמשיך את הסיפור או אתחיל חדש? בזמן האחרון אני עוברת מסיפור לסיפור, לא מצליחה להתמיד, ודיי חסרת השארה.
הכתיבה שלי צנחה, ואני עוברת תקופה דיי קשה.
אז מה אתם אומרים? להמשיך את הסיפור או להתחיל אחד חדש?
שאלה שניה –
אני נורא אשמח אם מישהו יוכל להמליץ לי על סיפורים טובים, שגם כתובים טוב, וגם העלילה שלהם טובה. עדיף שלא בז'אנר הפנטזיה, כי בזמן האחרון אני פחות מתחברת, אבל שיהיה סיפור עם איכות.
יש רעיונות?
סורי על החפירה, אשמח אם תענו על השאלות (:


תגובות (6)

יודעת מה? תמשיכי עם שני עולמות. אם דרוש תוסיפי טוויסט מעניין כמו למשל שלמישהו קורה משהו שגורם לשיתוק או טוויסטים אחרים. תזכרי שאנחנו רק הכרנו את הדמויות, ולמרות שלך כתוב הסיפור בראש אנחנו יודעים עליו ממש מעט אז את בעצם יכולה לעשות איתו מה שתרצי בלי שנדע בכלל ששינית את דעתך.

07/11/2014 21:12

אני מכירה הרבה סיפורים, רובם באתרים אחרים.
בכל מקרה, אשמח מאד אם תמשיכי את הסיפור.
התמכרתי אליו.
הוא מדהים!

07/11/2014 22:06

החלטתי שאני אמשיך, ואולי אעלה או מחר בצהריים או היום בלילה את הפרק השמיני, שהוא דיי ארוך.
התגעגעתי אלייך, את בין הקוראות שלי שאני הכי אוהבת!
שמחה שחזרת לעקוב אחרי הסיפורים שלי 3>

07/11/2014 23:18

תמשיכי! אני מתה על הסיפור הזה, וכל יום בודקת את הפרופיל שלך ומקווה שהעלית פרק!
לגבי סיפורים טובים באתר… דבר ראשון אני אמליץ לך על הסיפור שלי (דה). לא שאני רוצה להחמיא לעצמי או משהו כזה, אבל לדעתי את תאהבי את הסיפור. את יכולה לנסות לקרוא- לא תאהבי, לא נורא (קוראים לו אהבה זו לא אגדה).אבל יש עוד מלא סיפורים שכדי לך לקרוא, לדוגמה:
אהבה מילה פשוטה משמעות מסובכת
חטופה
i'll take care of you- כולם מאותה כותבת, ויש לה סיפורים מהממים, את פשוט חייבת לקרוא
זאב מוזהב
זאב שחור (סיפור המשך)- הם שתיהם מאותה כותבת, והם קצת פנטזיה ואימה משולבים ביחד, אבל גם יש אהבה בפנים. זה אחד מהסיפורים הטובים ביותר שקראתי באתר. היא התחילה עכשיו סיפור אהבה חדש, אבל היא הפסיקה לפרסם בזמן האחרון, אז יש רק ארבע פרקים.
על אהבה וסמים אחרים- סיפור מהמם שפשוט חובה לקרוא
little black dress- זה פאנפיק על הארי (אם את לא אוהבת וואן די, זה לא בדיוק בשבילך, אבל מה שבא לך), וזה האמת די טוב. היא לא ממשיכה לעתים כל כך קרובות, אבל זה שווה את ההמתנה.
אחות של לואי
ריקוד חיי- שניהם מאותה הסופרת. זה סיפורי אהבה על הארי סטיילס (שוב, לא מעריצה של וואן די, לא כל כך בשבילך), אבל ברגע שאת מתחילה לקרוא, את פשוט לא יכולה להפסיק. אולי צורת הכתיבה היא לא הכי גבוהה שיש, אבל תאמיני לי, את פשוט לא יכולה להפסיק לקרוא.
וזהו, פחות או יותר. מצטערת על החפירות, אבל אני אוהבת להאריך את ההמלצות שלי, זה פשוט משהו שאני אוהבת לעשות. מקווה שתקראי ותאהבי, אלה באמת סיפורים מוצלחים :)

08/11/2014 03:27

שלי:) ושל שרי ושל LOVE:) ושל אנונימית =)

08/11/2014 18:46

רונצ׳ה, אמנם אני לא קוראת את הסיפור שלך. אבל תמשיכי אותו:)
אגב…. Alaska גאד סייקססססס!

08/11/2014 18:51
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך