שתי שאלות! :)

Amora 15/12/2016 932 צפיות 5 תגובות

אוקיי, אז יש לי שתי שאלות בשביל מי שיכול לעזור/מעוניין להגיב:

הראשונה:
אני נמצאת בבעיה עם הסיפור שלי "עיר של גיבורים". אין לי ממש חשק לכתוב אותו… יש לי רעיונות ואני יודעת איך להמשיך את העלילה ומה יקרה, אבל בכל פעם שאני חושבת על לכתוב פרק אני פשוט לא רוצה… אני לא רוצה להקפיא או להפסיק לכתוב אותו כי אין דבר שאני יותר שונאת מלהפסיק סיפור שכבר פרסמתי (שדי מצליח בווטפאד, יש לו שם כבר 7 אלף צפיות שזה די הרבה ביחס לכל שאר הסיפורים שלי) ואני יודעת שאם אקפיא כנראה יקח לי נצח לחזור אליו אם בכלל ואז גם אשכח הכל ויהיה לי בלגן בראש.
אני תוהה האם כדאי לי לצפות שוב בכמה סרטים של מארוול (כי הפאנפיק על מארוול, אם מישהו לא יודע) ואולי זה יעורר אצלי עוד חשק, אבל אני עדיין לא ממש בטוחה. מהצד השני יש את הסיפור החדש שלי שהתחלתי לכתוב לפני פחות מחודש וכבר יש לי ממנו 23 פרקים (!) אז בעיה של כתיבה עצמה זה לא.
אז אשמח לדעת האם יש לכם הצעות בקשר לזה.

השנייה:
כמו שכתבתי קודם, התחלתי סיפור חדש שאני מפרסמת בווטפאד ואני ממש אוהבת אותו, אבל לא פרסמתי כאן כי לא נראה לי שיש קהל בשבילו וזה לא הסגנון הרגיל שלי ככה שקוראים קבועים שלי יכולים להתבלבל. הסיפור הוא רומנטיקה חד-מינית (סיפור אהבה בין שני גברים), ואני מאוד אוהבת אותו, הוא ממש מושלם בעיניי, אני פשוט לא בטוחה האם כדאי לי לפרסם אותו כאן. בווטפאד הוא מצליח, יש כבר יותר מאלף צפיות על חמישה פרקים, והרבה מאוד תגובות והצבעות, בממוצע יש לי 40 קוראים, יכול להיות שאפילו יותר, כי ממוצע.
אז, השאלה שלי היא, האם כדאי לי לפרסם אותו כאן? למי שתוהה, קוראים לו "שקר לבן", וזה התקציר:

כשג'יל לא משאירה לטיילר הרבה ברירות, הוא מוצא את התשובה היחידה שתוכל להוציא אותו מתוך הסיטואציה אליה נתקל מבלי שיצטרך לצאת איתה לדייט-
"אני הומו!" הוא קרא זאת בהדגשה.
"באמת? אני לא מאמינה לך." היא פקפקה בכך.
"זה נכון." הוא שילב את ידיו והרגיע את רוחו.
"תוכיח."
"מה?"
"תוכיח שאתה באמת הומו."
הוא דמם לרגע. "בסדר." אמר.

לטיילר יש- מה שנקרא- סטוקרית. מישהי שמעריצה אותו ממש ואוהבת אותו כל כך למרות שבקושי יצא להם לדבר. בהחלטה מהירה טיילר מוצא דרך יצירתית מאוד לגרום לה לעזוב אותו, ומשקר בקשר לזהותו המינית. נראה שזה עבד, לפחות בהתחלה, אך השקר שלו מתחיל להסתבך ברגע שהיא מבקשת הוכחה לכך, כי אינה מאמינה. טיילר, יצירתי מעין כמוהו, מוצא דרך בלתי שגרתית ואף מעט מופרזת כדי להוכיח את עצמו בפני ג'יל- הוא מוצא לעצמו מישהו שיתחזה לחבר שלו. מה שהוא לא חשב עליו, זה שהדבר הקטן הזה שהתחיל כשקר לבן קורם עור וגידים, הופך ליותר מדי אמיתי, ואולי… אולי מתברר שבעצם היה חלקיק של אמת בתוך חייו.

עלול להכיל: מגע גופני (לא מין מפורט), שיח פתוח, בדיחות על הנושא.
קריאה מומלצת מגיל 14+! מי שמתחת וקורא על אחריותו בלבד!

אז… אשמח מאוד אם מישהו יעזור ^.^


תגובות (5)

הי ,
לא יצא לי לקרוא סיפורים שלך -ואני אשתדל לעקוב.
לדעתי אם אין חשק להמשיך לכתוב משהו זה בסדר לשים את הסיפור בצד לכמה זמן.
זה אפילו עדיף כי כשכותבים בלי חשק זה לא יוצא טוב כמו שאנחנו באמת מסוגלים לכתוב .
מתוך ניסיון אני יכולה לומר לך שאני נמצאית בעמצא כתיבת סיפור ארוך בהמשכים וכבר לא פעם הנחתי אותו בצד כי הוא עייף אותי והיו לי רעיונות אחרים טריים בראש שמאוד רציתי לכתוב.
אז הנחתי אותו בצד וכתבתי אותם ואחר -כך חזרתי לסיפור הזה.
ועכשיו אני כותבת אותו ביתר רצון והנאה -והוא יוצא ממש טוב לדעתי .
תוכלי לקרוא באתר תגידי את דעתך .

לגבי האם לפרסם את הסיפור על אהבה חד מינית -לדעתי כדאי אם זה סיפור שאת חושבת שהוא טוב .
לכל סופר מותר להחליף קצת את הסגנון ולכתוב משהו שונה -זה בסדר.
אם יש שם קטעים שהם לא הולמים לדעתך את הקהל הצעיר -תצנזרי אותם .
אני עושה את זה כל הזמן בסיפורים שלי .
כל עוד היצירה כתובה טוב והיא מעניינת -לא משנה בכלל באיזה סגנון היא כתובה .
ואני לא חושבת שהקוראים שלך יואהבו אותך פחות .
תנסי -תמיד ניתן להסיר .

15/12/2016 17:37

    מה הכוונה בלצנזר? כאילו, אין שם סקס פראי מפורט או משהו, אבל אני כן מפרטת על נשיקות והתגופפויות למיניהם. אני לא בטוחה מה בדיוק עובר את הקו של הקהל הצעיר.
    הא זה לא הקטע של הקוראים שלי יאהבו אותי פחות זה הקטע שהז'אנר המרכזי שאני עוסקת בו זה פנטזיה ומד"ב, וזה משהו שונה לחלוטין שאני מעולם לא כתבתי אף פעם.

    הממ, תודה :) אני עדיין צריכה לחשוב מה כדאי לי לעשות בקשר לזה.

    15/12/2016 18:11

היי אמורה!
לגבי הרעיון הראשון- מבין אותך ממממשששש קורה לי ברגעים אלו על הסיפור החדש שאני כותב במחשב… אל תכתבי אם אין לך חשק- מניסיון- זה יוצא זוועה. בפעם האחרונה שכתבתי סיפור מהכרח (עצמי כמובן) זה יצא בלי הרבה תיאורים, שפה נמוכה, עלילה משעממת. אבל לפעמים עוזר לי לשמוע את הפלייליסט האהוב עליי, או לקרוא סיפור מהאתר או ספר ואז יש לי את המחשבה של "גאד גם אני רוצה להיות כמו הסופר המדהים הזה…" -אהמ ג'ון גרין רק בלי הפרישה לתמיד וזה-

לגבי השאלה השנייה-
רואים שממש נכנסת לקטע של וואטפאד (כי הוא מלא בסיפורים כאלה- רובם על וואןדיירקשן וחלקם טובים וחלקם פחות….). אישית, אהבתי את העלילה של הסיפור. ממש מקורי ומעניין. אמנם יותר אהבתי את הרעיון הקודם שהעלת על סיפור של אהבה חד מינית, עם הדוגמנית…. קראת לזה פינק ליידי נדמה לי… אבל בכל זאת- רץ לקרוא את זה בוואטפאד…

אני אומר תנסי- תעלי פרק/שניים מה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות? שלא יהיו קוראים? אז מפסיקים….

מקווה מאוד שעזרתי :)
הולך לקרוא את הסיפור החדש שלך בוואטפאד :)

15/12/2016 17:53

    זה ממש מציק לי הקטע הזה כי זה באמת סיפור טוב ואני לא רוצה להפסיק אותו כי מארוול אבל פשוט אין לי ממש כוח אליו כרגע.. וזה מעצבן כי פעם היה לי המון חשק בשבילו.
    טוב, אני שם כבר שנה וחצי וזה מניב תוצאות. הווטפאד לא באמת מלא בסיפורים כאלה, אבל כן מלא בסיפורי רומנטיקה שחוזרים על עצמם לרוב וחלק אפילו לא כתובים כמו שצריך, וגם יש שם כאלה מקוריים וכתובים טוב, אסור להכליל למרות שככה זה נראה.
    הממ תודה :) את פינק ליידי אני רוצה להתחיל אחרי שאסיים את הסיפור הנוכחי (מה שפרסמתי עכשיו), הוא טיפה יותר מסובך בגלל הקטע של הזהות שלו שזה משהו שיותר קשה לכתוב כמו שצריך.
    הו תודה, אשמח מאוד לשמוע את דעתך :)

    15/12/2016 18:15

מבינה אותך לגמרי, גם אני כותבת פאנפיק על מארוול והיה לי אותו מצב כמוך לבערך חצי שנה. זו הסיבה שאני לא מפרסת דברים יותר, כדיי שלא יהיה את הלחץ של להעלות עוד פרקים בשביל הקוראים. מניסיוני הייתי ממליצה לך לראות סרט שלהם שלא ראית או ראית ממש מזמן, או אפילו סדרת אנימציה. לי אישית עוזר גם לצייר את אחת הסצנות שיש לי בראש, כריכה לספר, או כל מה שקשור אליו (או אפילו לבקש מאחרים שייצירו אם את לא יודעת לצייר). מקווה שעזרתי איכשהו ושתצליחי להמשיך :)

17/12/2016 11:38
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך