מיתעלמים ממני

30/09/2014 787 צפיות 6 תגובות

אני מרגישה שאני כותבת לאוויר. שלא מיתייחסים לספר שלי. אני מוציאה את הנשמה שלי לכתיבה ואתם לא מיתייחסים. מה כולה אני מבקשת תגובות זה לא קשה ליכתוב מחמאות. אני בדילמה כי אני לא יודעת אם לעלות פרק ראשון או לא כי אני לא יודעת מה אתם חושבים אל הפיילוט. לפחות תיכתבו משהוא. אל תתעלמו. לפחות תיכתבו מה דעתכם. אתם יודעים כמה עצוב זה שאנני לא רואה תגובות. אני לא יודעת אם ביכלל,אני ימשיך אותו… כי אתם לא כותבים כלום תכתבו לי תגובה בבקשה!


תגובות (6)

אל תיקחי את זה כל כך קשה,
תמשיכי לכתוב בשביל עצמך, אני מאמינה שעם הזמן יבואו קוראים ויגיבו ויעבירו ביקורת :)

גם אצלי זה ככה בעיקר אבל אני ממשיכה לכתוב בכל זאת,
כי זה מה שאני אוהבת.

30/09/2014 17:33

אל תיקחי את זה כל כך קשה,
תמשיכי לכתוב בשביל עצמך, אני מאמינה שעם הזמן יבואו קוראים ויגיבו ויעבירו ביקורת :)
גם אצלי זה ככה בעיקר אבל אני ממשיכה לכתוב בכל זאת,
כי זה מה שאני אוהבת.

30/09/2014 17:33

א. יש הרבה סיפורים, אז קורה לפעמים שסיפורים מתפספסים.
ב. להרבה קוראים אין זמן בלתי מוגבל להגיב, ויש להם דברים אחרים לעשות. תאמיני לי שאם לא הייתי צריכה ללכת לבית הספר, הייתי שמחה להגיב יותר ;)
ג. כותרת היא הפנים של הסיפור. תבדקי אם השם מעניין ומבטא את מה שאת רוצה שיביע. שם כמו "הסוסים הקסומים" לעומת "גן האימה" זה שונה, נכון? וזה בכל שניהם יכולים להתאים לאותו הסיפור.
ד. האתר קצת בדעיכה כרגע, הן מבחינת מבקרים והן מכמות הסיפורים.

30/09/2014 17:50

קודם כל אני חייב להגיד שיש לך הרבה שגיאות כתב, וזה משהו שצריך לעבוד עליו,חוץ מזה את לא כותבת בשביל אחרים את כותבת בשביל עצמך, וחוץ מזה לוקח זמן להשיג תגובות אי אפשר ישר לצפות שכולם יגיבו לך, תכתבי טוב ויגיבו לך, את לא צריכה "להתחנן" אלינו שנכתוב תגובה, המטרה של האתר הזה, זה סיפורים

20/10/2014 23:28

חוץ מזה את לא מעלה סיפורים איך נגיבבב.

20/10/2014 23:29

אוי.. עצוב לי לראות את זה. אולי תנסי כדי שנכיר אותך קודם להעלות משהו קצר עם הכותרת של 'תגיבו אם אהבתם' וככה יכירו יותר ויהיו לך תגובות ותדעי מה חושבים עלייך – אם סתם מתעצלים להגיב או שיש בעיה מסוימת. אם סתם מתעצלים אז מזה יכירו אותך..
מקווה שעזרתי.

27/10/2014 15:50
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך