נסיכה של שבת
לילה טוב לכולם!

תגובות!! פליז!

נסיכה של שבת 16/04/2015 768 צפיות 9 תגובות
לילה טוב לכולם!

בס"ד
אנשים, בא לכם לקרוא את הסיפורים שלי ולדרג/להגיב עליהם (או שניהם)? זה יעשה לי טוב לקבל את התגובות שלכם. זה נורא קשה שאתה כותב משהו ויש אפס תגובות או אחת.
מקווה שהבנתם אותי, ותודה!
נ.ב. אני רוצה שתכתבו בתגובות מה שאתם באמת חושבים.
תודה! לילה טוב לכולם!!
"נסיכה של שבת"


תגובות (9)

חחחח חמודה. ככל שנמצאים באתר הזה יותר, מבינים שהתגובות הן לא ע"פ בקשתך. לפעמים יכולים להיות 12 תגובות, ולפעמים 0. ולא צריך להעלב, כי זה לא אומר שאת לא טובה. לפעמים ה12 תגובות האלו הן ביקורת קשה.

17/04/2015 13:16

    ואת אומרת את זה כיאלו ביקורת קשה זה דבר רע. היי, ביקורות זה לטובת הכותב.
    ולנסיכה של שבת, תני לזה זמן, יכירו אותך יותר. ואת יכולה לבקש גם במייל מאנשים שיקראו סיפור או קטע או סתם שיר שהעלת. אל תשבי בחיבוק ידיים מול המחשב ותמשיכי לקטר שאין לך תגובות. בקשי!

    17/04/2015 13:34

    אני האחרונה שתגיד שביקורת היא דבר רע, אבל לפעמים הביקורת מתנשאת ולא נעימה כ"כ ולפעמים זה יכול להוריד את החשק לכתוב. אני אוהבת ביקורת בכללי,אני מעדיפה את זה מסתם תגובה.

    17/04/2015 15:43

    אלין צודקת.
    ככל שהזמן עובר,
    יותר יכירו אותך.
    זה לא ככה בבום שכותבים את ההודעה הזו שאני מאמין שרוב כותבי האתר כתבו במהלך שהותם פה, ואז משהו קורה.
    זה ממש תהליך, כמו כל דבר בחיים.
    כמובן שאחרי שיש לך תגובות ואז תגיעי למה שרצית זה המצב ההכי שמח וכייפי שיש, אבל שזה קורה, תזכרי שגם יכולה להיות איכשהו מפלה שתקרה מסיבות כלשהן.
    לי זה קרה ולא הייתי מוכן והגבתי בצרוה שהגבתי כמוך..
    תקחי הכל בצורה כזו שזה יכול לקרות, וזה ממש ישמח,
    ואחרי זה אולי גם זה יכול להתרסק, וצריך להיות מוכן לזה.
    מקווה שעזרתי איכשהו,
    לילה טוב!

    17/04/2015 23:01

בס"ד
תודה לשניכם!!
יום טוב!

17/04/2015 15:09

אני יודעת איך זה מרגיש שאת כותבת ומשקיעה ואין תגובות. גם אם את יודעת שיש קןוראים זה עושה נורע טוב לקבל תגובות. בקשר לקריאה הסיפור שלך, אני לא יודעת, אני דיי לחוצה בזמן, זה תלוי נוראה באורך הפרקים, בקצב העלאת הפרקים, בג'נר גם… אני אסתכל על הסיפור שלך ועם לא עלו יותר מדי פרקים אני אחליט עם לקרוא אותו (אני אשקול בחיוב(:). דרך אגב, אני כותבת סיפור עם שני קוראים אבל לאחת אין מחשב אז אני שולחת לה את הפרקים במייל דרך הסמארטפון, והשנייה פשוט נעלמה. יש סיכוי קטן, שאולי איך שהוא, את בכל זאת, אולי, תקראי אותו? עלו רק ארבע פרקים. אני אלך עכשיו להסתכל על הסיפור שלך אבל יכול להיות שאם אני יגיב בגלל לחץ בזמן אני רק יגיד אם אהבתי או לא ולא תגובה מפורטת.

17/04/2015 21:49

    רגע איך קוראים לסיפור. תגידי לי בדיוק ה לכתוב כדי למצוא את הפרק הראשון.

    17/04/2015 21:52

    בס"ד
    תודה חמודה!! אני אלך לקרוא את הסיפור שלך עכשיו.
    אין לי כמעט סיפורים בהמשכים, ואני גם לא ממשיכה אותם באופן רצוף, אבל יש לי שירים וסיפורים יחידים וזה יעשה לי נורא טוב אם תקראי ותגיבי ותדרגי אותם.
    המון תודה!! את חמודה ונראה שיש לך לב רגיש.
    שבוע טוב!!
    תיכנסי לעמוד שלי, נסיכה של שבת, ותקראי מה שבא לך. אני מאד מאד אשמח.
    ביי.

    18/04/2015 21:35

בס"ד
לתולעת ספרים: תודה לך על התמיכה!! עזרת הרבה!
שבוע טוב!!

18/04/2015 21:37
1 דקות
תגיות: ,
סיפורים נוספים שיעניינו אותך