A. K. Koren
תגיבו ותאמרו מה דעתכם על ההצעה הזו וגם תיישמו אותה במציאות

תקקראו זה בשם כמעט כל האנשים באתר

A. K. Koren 01/10/2015 794 צפיות 25 תגובות
תגיבו ותאמרו מה דעתכם על ההצעה הזו וגם תיישמו אותה במציאות

כמו שכבר הרבה מאוד טרחו לציין בשבוע האחרון כמעט אין תגובות.
לכן אני מציעה דבר כזה:
בואו נעשה פרוייקט שכזה-שכל אחד ישתדל לעשות תגובה לפחות לשני סיפורים וקטע. זה לא קשה. אפשר לכתוב גם רק מילה אחת או שתיים. באמת לא דורש מאמץ. אז בבקשה תעשו את זה!
ככה לכולם יהיו תגובות ולא יהיו עוד עוגמות נפש על זה שמבקשים תגובות ולא מקבלים. חוץ מזה זה גם יפתור את בעית החפירות על זה. אם יהיו תגובות אף אחד לא יכתוב שאין תגובות וכיוון והרבה מתלוננים זה כבר הפך למטרד…
הו! ושימו ❤ שדווקא להודעות האלה על זה שאין תגובות יש דווקא הרבה תגובות… קצת אירוני…
בכל אופן תודה על הקריאה -אם קראתם-
א. ק. קורן A. K. Koren


תגובות (25)

אני מסכימה ואשמח להגיב לסיפורים וקטעים

01/10/2015 01:42

הו ואני יודעת שיש המוווווון סיבות למה לא להגיב לכן אני מציעה להגיב רק למה שאוהבים ואז אפשר לכתוב רק 'יפה

01/10/2015 01:43

או משהו כזה

01/10/2015 01:43

נכון

01/10/2015 01:44

אחלה רעיון. בדיוק היום ישמתי אותו! חש

01/10/2015 01:47

    חשבתי שאני חייבת לקרוא ולהגיב לפחות לשלושה אנשים. ועשיתי את זה, ואת האמת זה דיי קשה, אבל אם כבר קראתי ומצאתי סיפור שאני אוהבת אז לרוב אני מגיבה… פשוט להכריח את עצמי להכנס לסופרים שאני לא מכירה זה דיי קשה!!! אולי זה אומר שאני צריכה להרחיב את מעגל הסופרים שאני קוראת את הסיפורים שלהם.
    בכל אופן היה הרעיון של גברת. K מצא חן בעיני… הלכתי להגיב

    01/10/2015 01:53

אני משתדלת להגיב על הסיפורים שאני קוראת… אבל אני לא קוראת את כל הסיפורים שעולים כל יום, כי זה המון ואין מצב שאני אספיק, וגם כי רובם הם סיפורים בהמשכים שאני לא אוהבת לקרוא כי אני לא מצליחה לעקוב אחרי יותר מסיפור אחד…. בכל אופן, רעיון יפה!

01/10/2015 02:07

זה לא עובד ככה…
לכל אחד יש את הז'אנרים שהוא אוהב, לפעמים אין לך כח לקרוא סיפורים חדשים, יש יותר מדי סיפורים וכותבים באתר הזה, אי אפשר לצפות שלכולם יהיו תגובות.
למרות שאני לא מרגיש שיש לי זכות כל כך להגיב בנושא, כי אני מקבל הרבה תגובות, אני עדיין חושב שאי אפשר לצפות שלכולם יהיו תגובות על כל הסיפורים…
וכמו שיוקי אמר, לכל אחד יש את מעגל הסופרים שלו…
אני אישית נהנה לעקוב ולהגיב אחרי סיפורים שנרשמתי אליהם, או כאלה שאני יודע שהכתיבה בהם מעולה או זורמת ומהנה לקריאה.
היוזמה שלך יפה, אבל עדיין קשה ליישם את זה, ומעבר לזה… איך את יכולה לצפות מכותב באתר, שיגיב לסיפור, אם הוא לא קרא את התחלתו?
לפי דעתי, אם כותב מעוניין בתגובות הוא צריך לשים לב לכמה דברים.
1. הז'אנר. (אני מדבר כרגע על סיפורים, לא על קטעים – ) מנקודת מבט שלי, יש שני ז'אנרים מרכזיים באתר. סיפורי הפנטזיה וסיפורי האהבה. אני אישית חובב גדול של סיפורי הפנטזיה ולא ממש אוהב את סיפורי האהבה, אבל כל אחד והטעם שלו. אז אני חושב שבשני הז'אנרים האלה יותר קל לקבל תגובות, אבל אולי אני טועה…
2. השם/הכותרת. צריך למצוא שם/כותרת שימשכו את הקוראים. שמות עם מסתורין מאחורים הם שמות טובים, ואני הכי אוהב שמות עם דו – משמעות.
3. איזה סיפור זה(הרשמה או לא)? אני חושב שכשמישהו עושה סיפור הרשמה, רוב הסיכויים שהנרשמים(במידה ויש) יגיבו על הסיפור ויעקבו אחריו.
כשאני כותב דמות אני רוצה לראות מה הכותב יעשה איתה, ולכן אני בד"כ אני עוקב אחרי הסיפור.

01/10/2015 08:47

    בלאק, תודה בה לך שחסכת לי את כל ההסבר שעמדתי לכתוב – כבר כתבת אותו בעצמך.
    אני פשוט מסכימה אתו. אפשר לנסות את הרעיון שלך, קורן, אבל אם מכירים במציאות מגלים שרוב הסיפורים כאן (קצרים וארוכים כאחד) הם סיפורי אהבה. אני אישית לא יכולה להתחבר בשום צורה לז'אנר הזה. אין לי בעיה עם סיפורים שמשלבים בתוכם רומטיקה ואני אפילו אוהבת סיפורים כאלו, אבל סיפורים שסובבים את הרומנטיקה? פשוט לא.
    סליחה על החפירה על הטעם האישי והלא מעניין שלי. אני אשתדל למצוא סיפורים שמתאימים לי ואגיב להם (למרות שאני לא אוהבת כל כך סיפורים קצרים), אבל גם אם לא אצליח – אני מניחה שיש לך מספיק מתנדבים.
    קטניס אוורדין, סוף.

    01/10/2015 09:24

    אני מסכים איתך בכל כך הרבה רמות
    ~איחור בדיליי של אחד עשרה ימים, תסלחו לי (?)

    12/10/2015 21:14

היי קטניס!
אין בעד מה!

01/10/2015 09:42

אתם צודקים. לא ביקשתי שתתחילו לקרוא דברים שאתם לא אוהבים ולא מכירים/מתחברים. רק שתגיבו על אלה שאתם כן אוהבים. אני יודעת שאת קטניס כותבת תגובות שממש עוזרות לשפר אז אני מבינה שזה לוקח הרבה זמן וכוח. יש אנשים שמגיבים אני לא אומרת שלא. לגבי סיפורים חדשים וקטעים- אני כן משתדלת לקרוא קטעים שנשמעים מעניינים ורב הפעמים מגיבה גם אם זו לא תגובה נעימה ופעם הגבתי בצורה מאוד מאוד לא נעימה אבל מאז הגבתי רק דברים טובים רב הפעמים בתוספת הערה קטנה ככה שלרוב הקטעים יש לפחות תגובה אחת…

01/10/2015 09:43

    את לא חושבת שזה קצת סותר את עצמו? מצד אחד את אומרת שנגיב למה שאנחנו אוהבים (ותכלס זה מה שכולם עושים פה) אבל מצד שני- כנראה שזו אחת הסיבות לכך שאין להם תגובות, כי זה כנראה לא מה שחלק מהאנשים אוהבים לקרוא/אין להם זמן לכתוב תגובה (וכן_ זה לוקח זמן, תפנימו)
    ^אם לא נגיב גם תגובות רעות לפעמים אז לא עשינו בזה כלום. אני אישית בדעה של בלאק וקטניס שמעל, ותכלס, נמאס לי לשמוע על זה שלא מקבלים תגובות (ואני הרבה זמן באתר, אז תאמיני לי שזה *בכלל* לא חדש כל הקטע הזה.
    להגיב לא צריך להיות פרויקט. קראת, אהבת, באלך להגיב- תגיבי, אין לך כוח- אז לא =זה מה שקורה, זה מעצבן ולא שווה, אבל אין מה לעשות, אנחנו לא יכולים להכריח אף אחד פה להגיב. המטרה היא לכתוב, ללמוד גם מאחרים (אני אישית אוהבת לקרוא תגובות מתקנות של אחרים) ולהנות. לא צריך **לכתוב דברים שאנשים כאן רוצים לקרוא ויגיבו עליהם** צריך לכתוב דברים שאתה בתור כותב/ת *היית רוצה לכתוב ולקרוא* וזה הבדל עצום (ואני יכולה לשבת ולכתוב תגובה של שעות עכשיו אבל אני מכינה עוגה ולחם וכו' עם אחותי אז אין לי זמן)

    01/10/2015 11:48

יש לי כמה דברים להגיד:
דבר ראשון, אני מסכים עם אלה שמעליי. אני מאוד לא מתחבר לז'אנר האהבה, וזה מעצבן שכל הסיפורים כאן הם כאלה.. ואני מתחבר לז'אנר הפנטזיה.
דבר שני, אני לא מבין איך קוראים בוחרים לעצמם כותב. אני מניח שאתם קוראים סיפור אחד שלו, ואם הכתיבה מוצאת חן בעיניכם אתם עוקבים אחריו. יופי, מצוין. אבל אתם שוכחים דברים, הוותיקים. וזה מוביל אותי לדבר 3.
כל יום מצטרפים עוד כותבים חדשים לאתר! ואתם, הוותיקים, לא נותנים להם בכלל הזדמנות שיקראו את הסיפורים שלהם! ובגלל זה כל יום יומיים אני רואה הודעה שמי שהצטרף אחרי עשרים יום עוזב את האתר. וזה ממש חבל! אולי תיפתחו להצעות אחרות (ברור לז'אנר שאתם אוהבים), ואולי אפילו תאהבו יותר את מה שקראתם..
דבר רביעי – למי שלא הבין, זו בדיוק הבעיה. שכל אלה שהצטרפו לפני שנה או שנתיים קוראים רק של כמה כותבים, ולא את אלה שהצטרפו. אני בכלל לא אומר שתקראו בכוח! אני רק אומר, שאתם יכולים להזיז את העיניים למעלה ולמטה חוץ מהכותב שאתם קוראים תמיד.

01/10/2015 10:42

    אני לא אדבר בשם אחרים, אבל קצת נעלבתי.
    נכון, אני מודה שלא קראתי את כל הסיפורים של מחברים חדשים שנרשמים, אבל היו הרבה כאלה שקראתי ואהבתי, והיו גם כאלה שקראתי וכתבתי עצות לשיפור, כי באמת רציתי שהם ישפרו את הסיפור שלהם ואת הכתיבה- אבל נתקלתי בחומה שהיתה יותר מידי גבוהה לסף הסבלנות שלי ויצא שפשוט נטשתי את הקריאה באמצע (והכי עצוב- הכתיבה עדיין נשארה אותו דבר)
    יש כאלה שפשוט מתעלמים ממה שאתה כותב וממשיכים כאילו וכלום (ולכן יותר קל לנו לקרוא את הכתיבה המוכרת לנו)
    ודרך אגב, פידבק לא צריך להיות הדבר שיכבה לך את הכתיבה. פשוט לא, זה לא נכון לחשוב ככה בכלל.

    01/10/2015 11:54

    אז עוד פעם איחור של 11 ימים,
    אני לא מסכים איתך כל כך טום, אני בעצמי קורא סיפורים של משתמשים חדשים (למשל אתה ושל בלאק שיחסית חדש פה.)
    אני מתחבר לז'אנרי פנטזיה ומדע בדיוני (שגם זה בגבול אצלי) אל תצפו ממני לקרוא סיפורי אהבה. כי זה פשוט לא מי שאני .
    מקווה שלא נעלבתם כותבי סיפורי האהבה.

    12/10/2015 21:18

מסכימה פה עם סאפ!
אני כותבת וותיקה שלאחרונה נעשתה חדשה וחוץ מאולי שלוש כותבים שהכרתי פה לפני, כולם פה היו לי חדשים.
חוץ מזה שגם לכותבים הוותיקים אין תמיד המון תגובות.
בסך הכל כלם פה מנסים לעזור למצוא את עצמם, מה גם שלפעמים אני מגיבה לסיפורים ולא תורחים להגיב לי ודבר כזה גורם לי להעדיר עיני מאותם סיפורים של אותו כותב.
דבר נוסף שאולי רק לי מפריע אבל לכל אלא שאין עליהם מידע בפרופיל, לפחות מועט, כמו בת ובן ואין להם תמונת פרופיל לי באופן אישי עושה אנטי להגיב, אני מרגישה שאני מגיבה לאותו אדם שוב ושוב אני שוכחת למי הגבתי ולא יכולה לחזור לתגובה המתגמלת שלו, אני לא יכולה לפתח איתו את הקשר החברי שאני רגילה לו באתר
בכל אופן מה שאני אומרת, תנו לעצמכם להראות!
נ.ב לא יודעת אם זה אפשרי מבחינתכם אבל לי יש חברות מהבית שנרשמו לאתר כדי להגיב לי במקרה שאיש לא מגיב לי וזה גורם לי צער, בקשו גם אתן מחברות שלכם…
דבר נוסף לכל הכותבים החדשים והישנים אתם צריכים לדעת דבר חשוב מאוד
אני יוקי ואני אוהבת את כולכם מאוד!!!

01/10/2015 12:12

אויי אני ממש מצטער!! דיברתי על אחרים, לא על כאלה שכן קוראים ומגיבים

01/10/2015 13:06

האמת שממש אהבתי את הרעיון וגם התחלתי להגיב יותר לסיפורים :)

01/10/2015 13:45

אתם רואים- 17 תגובות! אם תרצו אין זו אגדה. זה באמת לא צריך להיות פרויקט ומי שלא רוצה לא חייב זו פשוט הצעה. אתם מחליטים אם להסכים או לסרב

01/10/2015 13:55

אשתדל…
גם זאת תגובה!!

01/10/2015 15:28

נכון. גם זאת תגובה

01/10/2015 15:48

הנה רעיון – כל אחד שרואה שמישהו הגיב לו, שיבדוק את המשתמש שהגיב לו, אולי הוא יוכל להגיב לו בחזרה בקטע חדש שהוא אפילו לא שם לב אליו.
ואם הבעיה היא אנשים שנכנסים לקטעים אז אפשר גם לדרג ולהתייחס לכמות הדירוגים ומה הדירוג לגבי מה שאנשים חושבים על הקטע וכמה אנשים קראו אותו בשביל לדרג אותו.
לחלק אין זמן וחלק לא נכנסים לאתר כל הזמן, מודה שאני אחד מאלה. אבל אני יכול להשתדל להגיב יותר :>

01/10/2015 16:18

הדעה שלי בנושא היא שאנשים פה מתלוננים שלא מגיבים להם אבל הם בעצמם לא מגיבים לאחרים.

01/10/2015 16:20

יוטה, עשרה ימים זה עוד בסדר. אני באיחור של חודש -,-
בואי נראה, מה יש לי לכתוב שעדיין לא ציינו?
אני מכירה את זה באופן אישי – אי תגובות – לא ברמה שאין לי תגובות בכלל. יש לי כמה קוראים קבועים שקוראים את הסיפורים שלי ואני קוראת את שלהם ומגיבה להם.
אני אישית אחת מאלה שקוראות כמעט כל דבר שהן רואות, לפחות בז'אנר הפנטזיה. לפעמים אני אפילו נכנסת סתם ככה למשתמשים אקראיים וקוראת דברים שהם העלו/מעלים, כמו עכשיו. פרסמת את ההודעה הזאת לפני חודש ורק עכשיו ראיתי אותה.
אני מניחה שהרעיון שלך טוב, אבל מאוד קשה ליישום… לחלק מהכותבים פה קשה להיפתח לדברים אחרים וחלק פשוט עצלנים להגיב – כמוני – כך שלפעמים הם רוצים ופשוט לא מוצאים בעצמם את הכוח לעשות את זה.
עכשיו אני מרגישה שאני חוזרת על דברים שאחרים כבר כתבו פה, אז אפסיק בזה מיד -,-

30/10/2015 16:58
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך