אזור 51 – מה יש שם?

24/01/2013 1185 צפיות 2 תגובות

אני מדבר כאן על נושא שמאוד מסקרן אותי, כי ברור מאליו (זאת עובדה מדעית) שהם מסתירים משהו, השאלה היא כמה זה גדול.
ממשלת ארצות הברית טוענת שיש שם ניסויים בכלי טייס חדישים, אבל ברור שהם מסתירים משהו. אני זוכר שראיתי פעם תוכנית בערוץ ההיסטוריה, ואמרו בה שלפני ההתקפה הגרענית על הירושימה אנשים שגרו בסביבת האזור ראו הבזקי אור חלשים – חלשים באופק. הממשלה הכחישה כל קשר לאירוע, ורק אחרי התקיפה הגרעינית בהירושימה הם הודו שעשו שם ניסויים גרעיניים. אז מה אם הניסויים הגרעיניים שהם אמרו שהם עשו שם היו רק תירוץ למה שהם עשו באמת? ומה הם מסתירים מאיתנו הפעם?
יש כמה תאוריות משונות לגבי מה שקורא שם:
1. מזייפים שם אירועים היסתוריים חשובים, לדוגמא – נחיתת האדם על הירח. למה שהם יעשו את זה? יש תאוריות לפה ולשם. אולי כי הם רצו להגיע להישג גדול מול שאר מדינות העולם, ולא רצו להשקיע יותר מידיי כסף או להסתכן. אולי כי הם לא באמת יכלו להגיע לירח, אבל בגלל שהם רצו לצאת גדולים הם זייפו את הנחיתה. אולי כי הם רצו לנצח את הרוסים, והם לא עשו את זה באמת משני הסיבות הקודמות. אולי הכל ביחד.
2. יצירת קשר עם חייזרים וחקירת הנושא הזה. יש טענה שביוני או יולי (לא ידוע) 1947 התרסקה ליד העירה רוזוול שבניו מקסיקו חללית עם גופות של חייזרים. החקלאי שהחללית התרסקה בשדה שלו מיהר לדווח לרשויות. בהתחלה עשו מזה סיפור גדול, אבל כעבור כמה שעות, אחרי שהם הזיזו את העצם הבילתי מזוהה, הממשלה הכחישה הכל וטענה שזה בסך הכל לווין שהתרסק. מה הם מסתירים מאיתנו?
3. פיתוח כלי נשק חדישים ומשוכללים, שמסוגלים לעשות דברים כמו שליטה במזג האויר.
4. פיקוח על המצלמות הניסתרות שממוקמות בכל רחבי ארצות הברית (אם יש כאלה), ופעילויות הקשורות לקיומה של ממשלת סתרים מסתורית בארצות הברית.


תגובות (2)

ממ..2 ו3 הכי הגיונים….כי למה הכי קשה להתקבל לעבודה הזאת? אולי עורכים שם ניסוים על חיזרים..או מנסים לשחזר מינים מנכחדו, או מנסים לשחזר את היווצרות העולם או דברים מוזרים שונים..או חוקרים חיים במקומות אחרים..או עורכים ניסוים על אנשים..
כי אני לא זוכרת איפה…אמרו שיש אגם שפעם בשנה יש אור אדום ממש במרכזו שיוצע מהים עד לשמים..
יש עיר תת קרקעית שאומרים שיש בה "חיזרים" שעורכים ניסוים על בני אדם,מצאו שם גופות אנושיות מחוברות למכשירים שונים…ולא ידועים..

24/01/2013 12:11

טוב, הנושא באמת מעניין, אם כי אתה לא הראשון שמדבר על זה. איזור 51 הוא המקבילה האמריקאית של הכור בדימונה. מעין מקום סודי לכאורה שכולם מכירים. אבל האמת, אין הרבה טעם לנסות ולהסתיר ניסיון ליצירת קשר עם חייזרים כשקיים פרויקט סט"י. טוב, חוץ מזה לא ממש נהניתי מהכתיבה עצמה ויש לך כמה שגיאות כתיבבולטות, אבל חוץ מזה הכל סביר.
בכבוד רב (ואני לא נשלט על ידי חייזרים),
אינטלקטואל חביב.

01/11/2013 10:38
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך