אפליות במדינתנו – שמים סוף

Dead_angel 18/11/2013 681 צפיות 4 תגובות

נתקלתי בכתבה אשר שמחה את ליבי, כמה מפורסמים הכינו סירטון בו תומכים בנישואים חד מיניים.
אך מה שגרם לי להרגשה רעה היה לא יותר מהתגובות של אנשים, מבוגרים אך מתנהגים כילדים.
הם כינו את אותם אנשים בעלי נטיות שונות מהם "מתבוללים" ועוד מספר מילים מגעילות.
רציתי לשתף אותכם בתגובתי

"התבוללות? אתם קוראים מה שאתם כותבים בכלל?
המדינה היא דמוקרטית מכל הבחינות וזאת אומרת זכות להתחתן ללא אישור שמישהו שיחשב כ"יותר טוב ממך" קובע בשבילך.
ואותם "מתבוללים" שאתם מכפישים תרמו לארץ הזאת יותר ממה שתתרמו אי פעם, עם בכלל טרחתם לתרום.

אני מקווה שזה יצא לפועל ושישימו סוף לכפייה דתית המעצבנת ששורת על ארץ ישראל.
וה"יפי" נפש האלה שיגידו "תעזבי אז את הארץ" אז הנה תשובה:
לי אין בעיה לעזוב את הארץ, בשמחה הייתי עוזבת אבל לצערי זה לא פשוט..במיוחד שאת בת15.
ומצחיק אותי גם שאנחנו עם שעבר שואה, אנחנו שיצאנו בחיים הכי צריכים להבין את ליבם וזכויות של השונים מאיתנו ולא למרר להם את החיים בדיוק כמו שעשו לנו דורות שלמים.
אז צאו מהסרט שאנחנו דת מושלמת כי אנחנו ממש לא! תראו כמה שנאה יש בתוך הדת וכמה לא מקבלים בקהילה את השונה ממך."

אני רציתי לשתף אותכם מכוון שאם אתם כמוני, סובלים מהאפליות במדינה כלפי אנשים שונים
אל תפחדו להגיב!
אולי אנחנו קטנים אך חוכמתנו כבת אלפי שנים.


תגובות (4)

את צודקת ב100% (מאה אחוז) לא פחות וכן יותר למרות שאין דבר כזה 200% (מאתיים אחוז) למשל!

18/11/2013 13:19

אז אני לא היחידי שחושב ככה !
~ כיף וירטואלי ~

18/11/2013 14:26

mikenk ברור שאתה לא היחיד שחושב ככה

20/11/2013 03:34

צודקת לחלוטין~
בכיתת עברית שאני נמצאת בה דיברנו על נישואים חד מיניים. המורה שלי לעברית כן מסכימה עם זה, אבל התגובות של הילדים בכיתה היו כל כך מגעילות שהתחלתי לבכות. כי יש לי חברים הומואים ולסביות והם אנשים מדהימים. לא שופטים בני אדם על פי אהבתם, הדת, הגזע או כל דבר אחר. שופטים על פי האופי. חבל שבמדינה שלנו, שיש בה כפייה דתית כל כך גדולה לא מבינים את זה וחושבים שהיהדות היא דת עליונה.
באותו זמן שבכיתי המורה יצאה איתי למחוץ לכיתה ויצאתי מהארון מולה, היא אמרה לי כל הכבוד ושהם פרמטיבים שחיים בעבר.

22/11/2013 03:46
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך