עטרת16
שיהיה חג שבועות שמח לכוווולם;)

אפקט הפרפר פרק 21

עטרת16 13/05/2013 707 צפיות 4 תגובות
שיהיה חג שבועות שמח לכוווולם;)

פרק-21
״איך את מרגישה?״ שאל סאם כשהגענו לפנימיה(כך התחלתי לקרוא לה). ״מממ…״ לא אמרתי כלום. ״זה שעכשיו את יודעת למה את פה ולמה הכרנו לא אומר שאי אפשר להמשיך כמו קודם.״ אמר סאם, שנינו הולכים בהליכה מהירה. ״זה פשוט לא אותו דבר.״ עניתי. ״תראי, אולי עכשיו תביני שהדים שלך זארה זה באמת דבר רע והיא לא אמיתית.״ הוא הדגיש את האמיתי והרגשתי שהוא יורד עלי. ״אז חשבתי שהיא אמיתית, ו…?!״ הסתכלתי עליו מעוצבנת. ״זה לא דבר רע, רק אמרתי ש…״ קטעתי אותו. ״לא משנה, פשוט עזוב.״ מיהרתי הליכתי והתרחקתי ממנו. ״לוסי, אני בחדר שלך.״ אמר סאם והלך לכיוון הבנין, הלכתי לכיוון ההפוך. בעטתי באבן קטנה. ״אוף!״ מלמלתי לעצמי בכעס, הגעתי לחומה מצד שהיה רחוק מהשער, היא הייתה גבוהה כך שאפילו לא ראיתי את הצד השני. היא הייתה חלקה ואפורה אבל הייתה תקלה אחת, לידה עמד עץ. חייכתי חיוך ערמומי, קפצתי על העץ הנוקשה והתחלתי לטפס, הגעתי לענף האחרון ואז כמעט נפלתי מרוב העוצמה של הצעקה: ״תעצרי שם!״ זה היה מארק ״מה אתה רוצה? אני רק רוצה לראות מה יש בחוץ.״ ניסיתי להרגיע אותו אבל הוא לא האמין לי. ״ממש… עוד רגע תגידי שאת גם רק רוצה לצאת לטיול…״ ״כן!״ הפסקתי אותו בחיוך מאושר. ״…ואז תברחי שם.״ הוא הפסיק. החיוך נמחק לי מהפרצוף. ״לא צריך.״ אמרתי והוצאתי לו לשון. המשכתי לטפס בלי להקשיב לו והגעתי לחומה. ״ווואוווו…״ התרגשתי מהיופי של העיר בחוץ, מליוני אנשים שהולכים במהירות, מכוניות צופרות ומוניות נמצאות בכל מקום, עיר שוקקת חיים ואני רואה הכל מלמעלה כמו בסרט. חייכתי מאושרת והייתי מהופנטת מהמראה. התכופפתי וראיתי מישהו הולך ממש צמוד לחומה, שיער חום ועיניים… ירוקות! מה?! התכופפתי עוד קצת. ״לוסי!!!״ צרח מארק מאוחר מדי כי כבר נפלתי. ״אממממממא!!!!!!״ צרחתי כשנפלתי לעיר.


תגובות (4)

תמשיגיייי

13/05/2013 14:20

מהמםםםםם תמשיכיייייי!!!

14/05/2013 00:07

מדהים תמשיכיייי

14/05/2013 05:31

חחחחחח, ווואהההההה!!!!!!!
אני חולה עליה;))

16/05/2013 11:19
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך