עטרת16
לילה טוב!!!
ביום רביעי תעודות
יייייייייייישששששששששש!!!!!!
ממש ממש מאושרת אין דברים כאלה
(מחייכת לעצמי עכשיו)
עוד פחות משבוע (ארבע ימים) נגמר בית ספר...
שוב לילה טוב מקווה שנהנתם אשמח לתגובות...

אפקט הפרפר פרק 29 מגלים מה נסגר עם ג׳ייק

עטרת16 16/06/2013 718 צפיות 2 תגובות
לילה טוב!!!
ביום רביעי תעודות
יייייייייייישששששששששש!!!!!!
ממש ממש מאושרת אין דברים כאלה
(מחייכת לעצמי עכשיו)
עוד פחות משבוע (ארבע ימים) נגמר בית ספר...
שוב לילה טוב מקווה שנהנתם אשמח לתגובות...

פרק-29
״מה אתם רוצים?״ שאלתי שלושה נערים שבהו בי. ״רפואה שלמה וכו׳..״ מלמלו וברחו מחדר בית החולים. נאנחתי. עברו שלושה ימים מאז שחתכתי את עצמי, סאם וסימה החליטו לשים אותי בטיפול של פסיכולוגית מטעם בית החולים שאולי תעזור יותר, זה בטוח לא נכון. ״הייי…״ הדובר היה טום שעמד בפתח החדר וחיוך תמים על פניו. 
״טום?״ וידאתי מופתעת. ״ביקשתי רשות מסאם לראות אותך, לבד.״ הוא אמר ונכנס לאט ובגמישות, מכנסיו השחורים והאלגנטיים זוהרים מהשמש וחולצתו האפורה מתנפנפת מהרוח הקלה. ״אני חתיך היום מה?״ גיחך ורמז לי שאני בוהה בו. ״אני יכולה להתווכח על זה.״ עניתי והוא התיישב על כיסא ליד מיטתי. ״אני צריך מישהי שתקשיב ולא תגיב…״ התחיל והפסקתי אותו. ״לא, שמעתי מספיק, אני צריכה מישהו שיקשיב לי…״ תקפתי. ״תירגעי, אני יודע שאת סתם שחקנית טובה. תני לי לדבר.״ ביקש והפסיק לחייך, הוא נראה אומלל. אחות שנכנסה לבדוק מה קורה מיהרה לסגור את הדלת למראה שני בני נוער מסכנים ורומנטיים. בעעעע, אני וטום? אפילו לא בחלומות הלילה! ״אני עשיתי משהו.״ אמר. ״באמת?! אני גם עשיתי משהו!״ צחקתי עליו. נהנתי שאני הצד הרע עכשיו, הוא היה יותר רע אלי. ״בגלל המשהו הזה הגעתי לפנימיה אחרי ריבים שאני אמור להכנס לכלא, לא לעברינים צעירים.״ הוא התעלם ממה שאמרתי. לא היה לי מה לענות, מה הוא עשה? ״כשהייתי בן 15 הייתי קול, כל חודשיים הייתי מחליף חברה והחברה׳ שלי היו בני 17. לאחד מהמם קראו, טוב לא משנה.״ הוא עצר ונראה שנזכר במשהו. לפני שנתיים הייתי בת 13, קטנה וחמודה. בלי דאגות. אח חתיך והרבה חברות. אח… ג׳ייק… התנערתי ממחשבותי והקשבתי לטום. ״הייתה לי חברה בת 16, חתיכה לגמרי. גם החברה׳ בני ה17 קינאו בי אבל פירגנו.״ הוא חייך. ״חוץ מאחד.״ הוא הפסיק לחייך. ״הוא לא סבל את זה שיש לי חברה שווה משלו. הייתה לו חברה בת 17, גם חתיכה אבל קרצייה משהו.״ ״קרצייה זה מגניב.״ גיחכתי. ״לו זה לא הספיק.״ אמר בארס. למה הוא שונא את ההוא כל כך? ״הייתי הולך עם החברה שלי לכל המסיבות ומשוויץ איתה בכל מסיבה. אהבתי אותה והיא אותי. אבל הוא לא היה מרוצה. הוא נפרד מהחברה שלו וכולם באו לעשות אצלו מסיבה כדי להעלות את מצב רוחו. גם אני באתי והייתי עם החברה שלי. נכנסנו והתחלנו לרקוד והיה ממש נחמד ואז הוא בא וחייך אלי.״ טום עצר. ״אתה בסדר?״ שאלתי בלחץ. ״כן.״ ענה מרחף הזכרונות של עצמו. ״תמשיך.״ דירבנתי אותו. ״הוא התקרב ואז לחש לי לצאת. שאלתי אותו למה והוא לא ענה. אמרתי בסדר ולקחתי את חברה שלי והתכוננו לצאת.  ׳בלעדיה.׳ סינן החוצפן. ׳למה?׳ שאלתי מבוהל. ׳ככה׳ ענה. יצאתי מושפל ומסכן בלי החברה שלי החוצה. למחרת הסתכלתי בפייסבוק וגיליתי שהוא העלה סרטון שלו ושל החברה שלי מתנשקים. לא הבנתי איך היא עשתה לי את זה אבל יותר מכל בערה השאלה למה הוא? באתי אליה והיא סיפרה שחייב אותה. כעסתי ונפרדתי ממנה. הלכתי אליו אבל אחותו הקטנה הייתה בבית ולא יכולתי לצעוק עליו. אז יצאתי החוצה והוא אחרי. ׳תירגע!׳ צעק עלי. ׳למה?׳ צעקתי עליו בחזרה. המשכנו לריב ולבסוף התעצבנתי כל כל שלקחתי סכין מהבית שלו ומאחורי הבית שלו אני…״ הוא עצר. לא רציתי שימשיך. הוא רצח את החבר הזה. ״מי זה?״ שאלתי מבוהלת. ״קראו לו ג׳ייק, לא זוכר ת׳שם משפחה.״ אמר ואז דמעה ירדה מעינו. ״ג׳ייק?!״ שאלתי וחיברתי הכל. לפני שנתיים אח שלי נפרד מג׳וליה השרצים והביא הביתה את דבי החמודה ואז שלושה ימים אחרי זה בא מישהו, בערך שנתיים מעלי ונכנס לבית עצבני, הוא רצה לצעוק על ג׳ייק אבל ברגע שראה אותי עצר בעצמו ויצא החוצה. את השעות שאחרי אני זוכרת במעורפל, ניידת משטרה, בכי, צרחות, שלי, אח שלי מת. לא גילו לי איך. עכשיו אני יודעת. ״אתה!!!!״ צרחתי בהבנה קפואה. ״הכרת אותו?״ שאל המום. ״אני האחות הקטנה שלו!״ התחלתי לבכות, לא מצליחה לעכל. טום,רצח,טום,רצח. אח שלי! 4 מילים שחוזרות על עצמן, סחרחורת עטפה אותי והמילים הצטמצמו  לשתיים- טום. רצח. קמתי מעורפלת והחכמתי לו אגרוף. ״אדיוט!״ צעקתי ויצאתי מהחדר. גם סאם אדיוט, איך שיחה על איך אח שלי מת אמורה לעזור?! ״מותק, בואי נחזור לחדר.״ תפסה בידי הפסיכולוגית המעצבנת שרק רוצה כסף. ״בואי לא!״ עניתי לה, התנתקתי ממנה ורצתי למעלית.


תגובות (2)

יששששש

16/06/2013 12:51

וואוווווווו זה מדהים!!! תמשיכיייי

16/06/2013 12:57
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך