עטרת16
סליחה שלא העליתי הרבה זמן......
היה לי שבוע מטורף.
היה אצלנו בישוב קייטנת איל״ן והיה פשוט מטורף!!!!!
אם זה מעניין משהו אתם מוזמנים לפנות אלי בשאלות...
חוצממזה תגיבו על הסיפור!!!!!;)

אפקט הפרפר פרק 34

עטרת16 13/07/2013 735 צפיות 2 תגובות
סליחה שלא העליתי הרבה זמן......
היה לי שבוע מטורף.
היה אצלנו בישוב קייטנת איל״ן והיה פשוט מטורף!!!!!
אם זה מעניין משהו אתם מוזמנים לפנות אלי בשאלות...
חוצממזה תגיבו על הסיפור!!!!!;)

פרק-34
״שניה אחת. את זאת שסאם מאוהב בה? ספרי ת׳סוד!״ קפצה עלי אש. ״תראי, הוא לא מאוהב בי וחוץ מזה, סלב? אני?!״ הייתי בשוק. באמת מכירים אותי ככה. ״אני מצטער אם עצבנתי אותך״ אמר ג׳ייק ולחץ לי ת׳יד, או יותר נכון מחץ אותה. ״בטח.״ עניתי מבולבלת. ״אפשר לחזור למקומות?!״ צעק ג׳רמי והחזיר את כולם למקומות. ״מה קרה?״ שאלה וי את ג׳רמי בלחץ. ״כלום.״ הוא ענה בשקט. ״בסדר. בואו נתחיל.״ קמה וי ועמדה ליד הלוח. הסתכלנו עליה. אני עדיין בשוק מג׳ייק. לילי עם המסטיק. אש בוהה בגיחוך במורה. ג׳רמי כועס. ג׳ייק מזווית העין מסתכל עלי ואואן היחיד שנראה שמתכוון ללמוד משהו. ״אז כולם  יודעים למה לוסי לא יכלה ללמוד.״ הסתכלה עלי וי. ״לו.״ אואן תיקן אותה. ״סליחה, לו.״ חייכה בהתנצלות מזויפת והתעצבנתי עליה יותר. הוא הרים גבה בשאלה אבל לא הגיב. ״לילי רוצה לספר למה את פה?״ שאלה וי. ״למה אני פה בפנימיה או פה בבית ספר רק עכשיו?״ שאלה לילי וצחקקתי. ״זה לא מצחיק!״ אמרה וי. ״אותי זה כן.״ אמרתי בלחש שלא תשמע למרות שנראה לי שהיא שמעה. ״אני פה כי קיי היה צריך לעשות לי טיפול כדי להפסיק לפחד מכלבים וקמנו מוקדם בבוקר עד הצהריים אז כשגמרנו גם נגמר ביצפר אז…״ היא חייכה ופיצצה בלון גדול בשיניה. ״הקיצר עכשיו אני מאוהבת בכלבים כי קיי הוא הבן אדם הכי חתיך בעולם!״ היא קמה בהלהבות והתיישבה מהמבט הקריר של וי. ״למה את כזאת רצינית מאמי?״ קפצה פתאום אש. ״אני לא, פשוט. אני רוצה למהר.״ התנצלה וי במתיקות שלא התאימה לבגדיה השחורים ופשוט שנאתי אותה מרגע לרגע. אש הנהנה והסכימה איתה ולילי נראתה מבולבלת. ״אואן?״ הסתכלה וי על אואן. ״אני? טוב אז האמת שהייתי עובד פה בתיקון כי אבא שלי אחד המנהלים ורציתי עבודה כדי לקנות אייפון…״ הוא גיחך, נזכר. ״…בכל אופן, לפני שבוע הציעה לי אחת המורות גם ללמוד כי במילא אם אני רוצה אייפון אז לפחות שיהיה לי מה לעשות איתו חוץ משירים ומשחקים, ז׳תומרת שתהיה לי השכלה. אבא שלי רצה לנשק ת׳מורה באותו רגע וזהו. אני כאן.״ הוא חיוך חיוך נבוך וחמוד. היו לו תלתלים צמודים לראש. ואז הוא הסתכל עלי ובהיתי בתלתלים שלו כדי שיראה שאני מסתכלת למעלה אבל הוא כניראה קלט אותי. ״תסרוקת יפה?״ העיר לי. ״ממ…״ התעוררתי והסתכלתי על וי. ״תודה אואן. אש?״ לפני שהספיקה להסתכל לכיוון אש היא בתחילה לדבר. ״אני הייתי משוגעת ושיגעתי לצ׳אקוש ת׳חיים. פשוט לא הלכתי להיצמד וברור שלא הקשבתי למה שהוא אמר. כעסתי על ההורים שלי ששלחו אותי לפה ושנאתי ת׳חיים עד שהחלטתי ללמוד ולמצוא חברות ולברוח איתם ביחד. עכשיו אני מתחילה ת׳תוכנית.״ היא חיוך ענק עם קוביות ורודות על השיניים שרק עכשיו ראיתי. ״תודה אש. ג׳רמי.״ היא לא שאלה. פשוט קבעה. ״הגעתי לפני שלושה ימים. ניסיתי להתאבד וכמעט הפלתי את המדריכה שלי סוזן מהמגדל בכוונה. אתמול היא נתנה לי חופש.״ הוא סיים והשתתק. ״העתקת את לוסי. בקיצור.״ סיכמה לילי. ״אני.לא.העתקתי!״ הוא אמר כל מילה לבד ובהפסקה גדולה מהאחרת. ״אני פשוט הגעתי אתמול כי חייבתי את ההורים שלי להיות עם אח שלי.״ חייך ג׳ייק בגאווה.
 ״אתם תאומים?״ שאלה לילי בחיוך. ״כן.״ ענו שניהם ביחד. ג׳רמי בזעף וג׳ייק בחיוך. ״אתם לא דומים.״ אמרה אש וקמה לפח קטן וזרקה ת׳מסטיק. ״ברור שכן!״ ענתה לה לילי והלכה לזרוק ת׳מסטיק. ״באופי.״ ענתה לה אש בקרירות. ״אוקיי!!״ משכה וי את המילה כדי להפסיק את הויכוח. שתיהן השתתקו. ״טוב.״ אמרה וי ושוב כולם הסתכלו עליה. ״אז איך אתה יודע עלי כל כך הרבה. אם הגעת רק אתמול?!״ שאלתי מופתעת והתעלמתי מהמבטים הכועסים של וי שביקשו שאסתום. ״כל החברה׳ בחדרים לידי סיפרו לי.״ הנהן וחיוך מטופש נמרח על פרצופו. ״מי?״ שאלתי ונראה שוי הולכת להתפוצץ. ״סיילו וטינה ועוד כמה.״ ענה. ״סיילו.״ חייכתי. כבר שכחתן ממנו לגמרי. ״כן, אחלה גבר.״ אמר ג׳ייק.
 בואו נתחיל.״ ביקשה וי. ״ו…״ התחיל ג׳רמי להגיד אבל וי עצרה אותו. ״שקט!!!!״ היא צרחה כל כל חזק שהרגשתי שאני רועדת ואני הולכת לעוף. ״סליחה.״ גמגם ג׳ייק והשתתק. ״תודה.״ נאנחה וי. ״אז, בואו נעשה מעגל .״ חייכה וי וכל כך הרגישו שהיא לא שמחה עד שלא שמו לב שהיא מחייכת. כולם קמו ויצרנו מעגל פצפון מ7 כיסאות(כולל זה של המורה) והתיישבנו. ״התחלנו בהתחלה פחות טובה ממה שרציתי. אבל עכשיו הכל יסתדר.״ היא חייכה שוב והפעם רמת השמחה שלה עלתה ב2 אחוזים מאיפה שהיא הייתה קודם, השתפרות.


תגובות (2)

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

13/07/2013 15:57

חיחי תמשיכי :P

13/07/2013 23:15
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך