עטרת16
שיהיה לכולם צום קל!!!

נ.ב
נכון התמונה חמודה!!

אפקט הפרפר פרק 35

עטרת16 15/07/2013 746 צפיות 3 תגובות
שיהיה לכולם צום קל!!!

נ.ב
נכון התמונה חמודה!!

פרק-35
״למי יש ת׳מדריך הכי טוב?״ שאלה וי. ״לא כולל אואן.״ היא חייכה אליו בהתנצלות והוא הנהן. ״שלי, דע!״ אמרה אש וחייכה, ניפחה מסטיק ופיצצה אותו בשינה. ״לא אמורים להמנע ממסטיק כשיש קוביות על השיניים?״ שאלתי בשקט. ״אני לא שמה על חוקים.״ ענתה לי. ״שלי יותר טוב.״ הרימה לילי את ידה כדי לתפוס את תשומת ליבנו. ״שלי הכי טובה.״ אמר ג׳ייק. ״היא פשוט מתוקה.״ חייך. אם מתאלמים לרגע מהעגילים ומהשחור, הוא היה פשוט מתוק. הוא עשה כל מה שאח שלו עשה וכמו שאש אמרה- באופי הם לא דומים!
״אני בסבבה עם שלי.״ אמר ג׳רמי. ״מה איתך? שלך לא טוב?״ שאלה וי. ״לא אמרתי ששלי לא טוב! אבל אני לא יודעת עם הוא הכי טוב, קודם אני צריכה לפגוש את האחרים…״ עניתי עצבנית. לא עניתי וזהו! ״אני חושב שהוא הכי. כמעט מתת 10 פעמים ואת עדיין כאן בזכותו.״ אמר אואן אחרי שהקשיב לכולם. ״תכל׳ס, אואן צודק.״ אמרה לילי. ״אני חולה על שלי,סורי.״ אמרה אש, עדיין בשלה. ״אני מחליף לסאם.״ אמר ג׳ייק. ג׳רמי פשוט לא הגיב. ״בעיקרון כל אחד אמור להגיד על שלו ואז אתם צריכים להוכיח. פה זה קצת התבלבל אז פשוט נעבור לדבר הבא.״ ואז הסתכלה עלי במבט כועס כאילו אני אשמה בהכל, חייכתי אליה. מה יכול להיות יותר טוב מזה?! ״טוב, יש לכם הפסקה של 10 דקות ואז תחזרו. להת׳…״ אמרה וי, קמה עם הכיסא ועברה לשבת שוב ליד הלוח. היא הוציאה תיק שחור וגדול מתחת לשולחן וממנו סנדוויץ׳. ״להתראות!״ אמרה בקול רם יותר, נוגסת בסנדוויץ׳ השמן שלה. התאומים יצאו החוצה במהירות, לילי ואש התמהמהו קצת אבל יצאו גם הם במהירות, אואן סימן לי להצטרף כשיצא אז התחלתי ללכת אחריו. ״לוסי, תישארי כאן בבקשה. דקה אחת.״ ביקשה וי למרות שידעתי שזה יהיה יותר מדקה. ״טוב, בואי אחרי זה…״ אמר אואן ויצא מהכיתה. ״סגור בבקשה את הדלת!״ צעקה וי. הדלת נסגרה והתיישבתי על אחד הכיסאות, הכי רחוק ממנה. ״אני מלמדת פה כבר 6 שנים ורק השנה את הופעת ופשוט הרסת את השיעור הראשון! למה?״ היא בחנה אץ תגובתי השקטה בהפתעה סמויה. ״קודם כל זה שקר להגיד שאת מלמדת 6 שנים. אולי את לומדת 6 שנים. את בקושי בת 23. דבר שני, לא הרסתי לך את השיעור הראשון, את לא הצלחת להעביר נכון כדי שגם אני אהנה!״ תקפתי אותה בשקט ובמילים רכות, כמה שהצלחתי… ״נכון, זה שקר.״ הודתה בראש מורכן. ״אבל איך הייתי אמורה להעביר את זה גם לך?״ שאלה. ״מבחינתי את מורה ולעולם לא תהי חברה, את אמורה ולהתייחס אלי כאל מורה. חוץ מה לא לעשות טעויות כמו שעשית עכשיו: 1.לשקר ולהודות בשקר! עכשיו אני תמיד אחשוד ואם אספר לאחרים אז גם הם….״ 
״אל תספרי,  בבקשה!״
״…2.לשאול תלמידה מה לעשות ואז יש לו פחות בטחון שאת יודעת מה לעשות תמיד. ו3.להתחנן שלא אספר משהו?! את אמורה להיות זאת שבטוחה בעצמה ולהפך, לכי ספרי למי שבא לך- ככה להגיד לי!״ סיימתי מרוצה מהפרצוף הפעור שלה. ״איפה למדת את זה?״ שאלה בהלם. ״בבית הספר, אומרים שהמורים מבינים ת׳פרצופים של המורים וההתנהגות שלהם? אז גם התלמידים מבינים ויודעים. לפעמים הם יודעים יותר טוב מהמורים. ״טוב, עדיין יש לי 2 דקות הפסקה, להת׳.״ חייכתי אל וי ויצאתי מהכיתה. 


תגובות (3)

מדהים!!! תמשיכייייי

15/07/2013 11:23

מאוד חמודה

15/07/2013 11:30

חיחי, תמשיכי (;

15/07/2013 11:31
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך