עטרת16
הפר מוקדש במלאאא תודות על ההתמדה והאהבה !!!!!לשנינוש!!!!!!!!!!want to fly!!!!!!!!!sapir13!!!!!
תודה רבה על ההתמדה בקריאה
אוהבת המוווווון

אפקט הפרפר פרק 37 הפרק מוקדש באהבה רבה ל…… הרציתי להוסיף;)

עטרת16 17/07/2013 735 צפיות 3 תגובות
הפר מוקדש במלאאא תודות על ההתמדה והאהבה !!!!!לשנינוש!!!!!!!!!!want to fly!!!!!!!!!sapir13!!!!!
תודה רבה על ההתמדה בקריאה
אוהבת המוווווון

פרק-37
 לואי.״ אמרה וי בהפתעה למי שראתה בדלת, היא נראתה בהלם. ״לואיס, אם אפשר. ואולי תוסיפי גם מר.״ ענה לה האיש. ״מי זה?״ שאלתי את ג׳ייק בלחש. הוא הסתכל עלי בפרצוף שואל והבנתי שגם לו אין מושג. ״את מוכנה לתת לי להכנס?״ שאל לואיס וגיחכתי בשקט. ״כמובן.״ מיהרה וי לזוז ולתת לאיש להכנס. ״מממ….״ ליקקה אש את שפתיה למראה האיש, אולי נער יהיה יותר מתאים לו, הוא היה צעיר וחתיך. ״כבר לארגנם לי שיש לך את סאם.״ לחשה לילי קצת חזק מדי כי לואיס חייך. הוא העביר את ידו בשערו החום היפה ואז התקרב אלינו לאט לאט בזמן שאנחנו מהופנטות מכל תזוזה שלו הבנים עשו פרצופים קנאים מאחורינו. ״איזה עיניים!!״ התעלפה לילי כשהתקרב ואפשר היה לראות את העיניים שלו מקרוב, זה עיניים בצבע כמעט בז׳, גדולות עם אישון ענק. פשוט מושלמות. התנערתי מיד והפסקתי להסתכל עליו. יש לי את סאם. הזכרתי לעצמי, באמת? הוא באמת איתי? אני כבר לא יודעת כלום. ״שלום חברה׳…״ חייך אלינו לואיס ואז סימן לוי לצאת. היא יצאה במהירות וסגרה את הדלת. ״אני מר לואיס, אבל תקראו לי לואי. וירג׳יניה הייתה כל כך מופתעת מפני שהייתי מורה שלה באונברסיטה לפני שהחלטתי לעבור לפה, סיימתי בית ספר בגיל 16 והעברתי שיעורים פרטיים לתלמידי יב׳. אין לי חברה ועכשיו אני בן 19, שנה שעברה עברתי לכאן ונהניתי מנהל בית הספר, אני לא מת על וירג׳יניה בלשון המעטה אז אם תסלחו לי אבקש לא לדבר עליה או איתה.״ הוא סיים. הוא דיבר כל כך הרבה אבל הרגשנו שעברו רק שתי דקות, הוא היה מהפנט וחמוד ופשוט מושלם, לא! הוא לא מושלם! סאם מושלם! למה? למה סאם? מה הולך איתי? ״אתה מלמד חשבון?״ שאלתי מאוכזבת, הדבר החתיך הזה מלמד חשבון. הוא צחק והסתכל עלינו. ״חשבון? מתמטיקה? זה מה שהיא אמרה לכם? אנחנו עושים סרט, אבל יש בעיה, הוא קצת אמיתי.״ הוא חייך. ״מה זאת אומרת קצת אמיתי?״ שאל ג׳ייק. ״הדם לא יהיה אמיתי אבל המכות..״ צחק לואי. ״אני בפנים.״ אמר ג׳ייק. ״גם אני!״ אמרנו הבנות ביחד. ״אני אחזיר את הבנות למציאות, גם אני בפנים.״ חייך אואן וצחקנו. ״טוב, אני לא נשאר לבד.״ אמר ג׳רמי. ״יש לכם דמיון מפותח? תצתרכו את זה…״ אמר לואי והתרחק כדי לראות את כולם. ״יש לי דים, אז הדמיון שלי מפותח.״ אמרתי באומץ. נזכרתי בזארה. ״גם לי יש! דיאנה המהממת!״ נזכרה אש. ״היה לי דים.״ אמרה אש. ״דמיון עדיין יש!״ אמרה אש. ״לי יש דמיון אבל בקשר לדים, אני לא ממש יודע מה זה…״ אמר אואן. ״לי יש דמיון.״ אמר ג׳ייק וקפץ על השולחן. ״אני חושב שאני מדמיין עכשיו.״ אמר ג׳רמי והסתכל על אחיו שמיהר לרדת מהשולחן. ״מעולה, אואן זה מעולה שאין לך דים. אתה לא צריך לדעת מה זה.״ אמר לואי. ״בואו נתנחיל.״ הוא יצא מהכיתה, לשניה לא הבנו מה קורה ואז בגוש של 6 נערים יצאנו בעקבות המורה לא למתמטיקה כדי לעשות סרט.


תגובות (3)

בבקשה :))
יש לך סיפור מעניין מאוד (ומצחיקXD)
חוחו^^ תמשיכי (=

17/07/2013 14:29

ייאי מקדישים לי פרק! זה פשוט מושלם ומעניין! תמשיכיייי

17/07/2013 14:47

מושלםםםןםן

17/07/2013 17:26
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך