עטרת16
וווואו לא הייתי פה שנים!!!!
התגעגתי!!!!
אני מקווה שאתם לא שכחתם אותי ואתם תקראו!!!!
מחכה לתגובות!!!!
לילה טוב;)

אפקט הפרפר פרק 42

עטרת16 23/09/2013 785 צפיות 3 תגובות
וווואו לא הייתי פה שנים!!!!
התגעגתי!!!!
אני מקווה שאתם לא שכחתם אותי ואתם תקראו!!!!
מחכה לתגובות!!!!
לילה טוב;)

פרק- 42

 איתי את לוסי יושבת על הדשא ליד העץ ואש עומדת ומדברת אליה. מיהרתי אל שתיהן והתיישבתי ליד לוסי. ״סאם!״ היא חייך וחיבקה אותי. ״כן, כן.״ חייכתי והפסקתי מיד, היא נבהלה. ״מה קרה?״ היא שאלה. ״אין מנהלת, יש מנהל.״ אמרתי. 
״היא עשתה ניתוחים פלסטיים?!״ היא שאלה בהלם וגיחכתי בלב. ״לא, החליפו מנהלת למנהל אחר.״ הסברתי לאט. ״אוה…״ היא הובכה. ״והוא היה חניך שלה.״ אמרתי וקיוויתי שתתתפרץ. ״שיהנה.״ היא אמרה ופערתי עיניים, לוסי לא התפרצה הרגע?! ״לוסי! החליפו את סימה, אני שונא את החניך שלה והוא לא יכול להיות. פשוט, אהההה!!!!!״ צעקתי מתסכול והיא גיחכה. ״סאם, מה עובר עליך?״ היא חייכה והתעצבנתי עוד יותר. ״אני כועס! הוא יכול לפטר אותי!!״
 ״מה?״ היא שאלה בשקט והפחד. ״הוא יכול לפטר אותי.״ נאנחתי ותפסתי לה את היד. ״אני לא רוצה שזה יקרה.״ אמרתי. היא הרימה את עיניה אלי והסתכלתי בחום שמתערבב כמ קצת צהוב, העיניים הגדולות האלו והשיער היפה שלה והארוך.  ״לא. מפטרים. אותך.״ היא אמרה והרגשתי שאם היא אומרת את זה היא צודקת. ״אני אדאג שזה לא יקרה.״ אמרתי. ״סאם, תבטיח!״ היא אמרה ופשוט לא יכולתי, זה מסוכן מדי. ״למה אתה מהסס?! תבטיח!״ היא הרימה את הקול בלחץ. נשמתי עמוק והחזקתי את הידיים שלה חזק יותר. ״אני מבטיח.״ אמרתי, כועס על עצמי. היא חייכה ונרגעה. ״יופי.״ היא אמרה ואז התקרבה אלי ונישקה אותי. חייכתי אליה וליטפתי את שיערה היפה. היא הרכינה את ראשה בעצב. ״מה קרה?״ שאלתי בלחץ. היא נשארה עם הראש מורכן. ״למה אתה אף פעם לא מנשק אותי?״ היא שאלה מסתכלת על הדשא ועוכרת אותו בידיה העדינות. בשתי אצבעות הרמתי את סנטרה למעלה והסתכלתי בעיניה. ״כי אני לא מצליח לעצום עיניים ולהפסיק להסתכל.״ עניתי ואז נישקתי אותה נשיקה קטנה והיא חיבקה אותי. ״איזה חמודים!״ הסתובבנו בהלם לאש שעמדה ומחאה כפיים בהתרגשות. ״אש, מה את עושה פה?!?!״ שאלה לוסי בהלם. ״סליחה?! דיברתי איתך הרבה לפני שאהובך היקר הגיע לשחק לך בלב.״ היא ענתה ופערתי פה בכעס. ״לשחק לה בלב??״ שאלתי עצבני. ״אהובי??״ שאלה לוסי בכעס. ״מה הבעיה באהובך??״ הפעם הסתכלתי על לוסי. ״אהובך זה רק בסרטים קיצ׳יים עם סיפור חיים מרגש ובסוף הכל טוב.״ ענתה לי. ״זה לא סיפור מרגש שאני מקווה מאד שיהיה לו סוף טוב?!״ שאלתי אותה, לא היה לה מה לענות. ״דרלינג, אל תכעס עליה בבקשה. קיצר, אני נהנת להסתל על זוגות אוהבים ואתם ממש חמודים.״ היא חייכה ושוב מחאה כפיים. ״את צריכה חבר.״ קבעה לוסי. ״מה פתאום, איך אני אראה את עצמי מתנשקת?!״ היא שאלה כאילו זה ברור מאליו ולא הבנתי איך לוסי מתחברת אליה. ״אני אוהבת אותך.״ אמרה לוסי ורצה לחבק את אש. ״לא, לא, לא! את אוהבת את סאם!״ אמרה אש וסיבבה את לוסי לכיוון. חייכתי בעצבנות ותפסתי את לוסי. ״את משוגעת.״. אמרתי לאש ומשכתי את לוסי איתי למקום אחר. ״ביוש!״ אמרה אש והלכה לכיוון אחר. ״היא חמודה נורא.״ אמרה לוסי. ״מה היא?!״ שאלתי מופתע. היא צחקה. ״אתה לא ממש אוהב אותה נכון?״ זו הייתה שאלה רטורית ממש, לפחות במחינתי. ״את צוחקת נכון? היא ממש קרציה!״ הייתי רציני. ״היא חברה שלי.״ אמרה לוסי והפסיקה לצחוק. ״בסדר, גם את לא אוהבת את כל החברים שלי.״ אמרתי אבל זה היה נראה כאילו זכוכית מפקידה ביננו, זכוכית שגורמת לה לא להקשיב וככה היא נשארת בבאסה אחת גדולה. ״לוסי?״ נופפתי בידי מול פרצופה אבל היא התעלמה. הלכנו שנינו בשקט עד לצריף הקטן שבו אני אוהב להתבודד, נכנסנו והתיישבנו על הרצפה הקרה. ״לוסי, צריך להעיף את מייקל ולהחזיר את סימה.״ אמרתי והיא הסתכלה עלי בכעס. ״סאם, לא שמעת בכלל את המייקל הזה! אולי הוא יותר טוב?!״ היא כעסה והעיניים שלב בערו בכעס. משהו אחר מפריע לה. ״מה?! אבל מה עם סימה?!״ שאלתי מתעלם מהעובדה שהיא לא ממש חושבת על מה שאני אומר אלא על משהו אחר שמפריע לה. ״תעזוב אותו סאם! שישאר ברור?! אל תתערב במה שמחליטים חזקים ממך!!״ היא ממש צעקה עכשיו וקמה על רגליה, עכשיו העיניים לשה נצצו מדמעות שהתכוננו לצאת, מה הבעיה שלה? ״לוסי, למה מפריע כך שאני רוצה לפטר אותו?! את מכירה אותו או משהו??״ ניסיתי הכל, לא הבנתי מה קורה. ״לא סאם, אני לא מכירה אותו ומצדי שיתפטר, אבל אם אתה תתערב אז יכול להיות שיפטרו אותך, וסאם, בלעדיך אני לא יכולה.״ היא סיימה כשהדמעות כבר זולגות, הרגשתי בטלנובלה ורציתי שיפסיק , אני לא רוצה להיות בסדרה הזאת, אני רוצה שהתסריט ישתנה ויהיה לנו כיף כמו בסרט דסני, לא ככה, ממש לא ככה. ״לוסי, אני נשאר איתך.״ ניסיתי להרגיע אותה. ״סאם, אני לא רוצה להיות איתך, אני, זה מסובך מדי!!!״ היא התפרצה עלי ויצאה מהצריף בריצה. לא זזתי, הסתכלתי למעלה, ביקשתי סרט דיסני, זה לא סרט דיסני. קמתי לאט ויצאתי החוצה. ״סאם, מה עשית לה?״ הסתובבתי לעבר הקול ומייקל עמד שם. ״זה לא משנה לך.״ עניתי באומץ והמשכתי ללכת. ״בוודאי שזה משנה לי, מה קרה?״ הוא עצר אותי והסתכל עלי. ״מייקל, היא חברה שלי והיה בנינו ריב, עליך דרך אגב. להת׳.״ דפקתי ריצה וברחתי ממנו. נכנסתי לחדר ההלבשה לאחותי. ״סאם?״ היא ראתה שאני נסער ומיהרה להתקשר גם לאחי, לואי. הוא הגיע במהירות בנעלי סניקרס וחולצה קצת פתוחה, כמו תמיד. ״מה קרה?״ הוא שאל והתיישבתי על כיסא מנוי ושניהם התיישבו מולי. ״לוסי…״ התחלתי ואחותי אליס הפסיקה אותי בתנועת יד. 
״תיפרד ממנה עכשיו, זה נורא מה שעובר עליכם!״ אמרה אליס מזועזעת ולואי שתק ורק הסתכל על התגובה שלי, התקווצתי ממה שאמרה, אנחנו מתאימים! ״אליס! אני אוהב אותה.״ אמרתי והיא צקצקה בלשונה. ״אולי כאחות, תראה, כל יום קורה משהו!״ הוכיחה אותי ולואי המשיך לשתוק. ״היא חולת נפש!״ צעקתי. ״באמת, יש לה בעיה ובגלל זה היא פה, אני אוהב אותה כחברה שלי, חברה חברה! וגם היא אותי, בכלל לא הקשבת לי!״ צעקתי עליה והיא השתתקה בקצת הלם, לואי הקשיב, הפנים והסתכל על אליס כאומר לה לשתוק ואז הסתכל עלי וחייך, חיוך חם וידידותי אבל חשדתי שהוא בצד של אחותו הגדולה ולא אחיו הקטן. 
 

 


תגובות (3)

האוי לך גברת-ששכחה-אותנו-וממזמן-לא-העלתה-פרק- =D
טוב אז קודם (כי חייב) תגובה בונה:
היו כמה שגיאות והכל כתוב כגוש, כלומר, היו הרבה מקומות שהיית צריכה לרדת שורות בהם, לסדר את הפיסוק מעט…
הייתי ממליצה לך לקרוא שוב ולסדר את הפרק…

אני כלכך אוהבת את סאם ולוסי והם שניהם כאלה חמודים, אני לא רוצה שהם ייפרדו…

תמשיכי! ותנסי שלא אחרי עידנים.. ;)
ולילה טוב לך :)

23/09/2013 12:33

לאיפה נעלמת?
בקיצור פרק מהמם כרגיל…אל תשכחי להמשיך בקרוב.חחחח
תמשיכי
♥♥♥לין

23/09/2013 12:35

קודם כל תודה על התגובות וההערות וההארות אני אנסה לסדר לפעם הבאה…
הייתי צריכה קצת הפסקה מהאתר…
מקווה להמשיך בקצב!!! 

23/09/2013 12:53
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך