עטרת16
סירי שלא העלתי קצת זמן....
זה פרק כפול כי אחד קצר יותר..
יומקסים;)

אפקט הפרפר פרק16,17

עטרת16 29/04/2013 803 צפיות תגובה אחת
סירי שלא העלתי קצת זמן....
זה פרק כפול כי אחד קצר יותר..
יומקסים;)

פרק-16
התעוררתי במיטה שלי. סאם היה לידי. ״עברו רק 10 דקות והשעה בסך הכל 17:00, שיא!״ אמר. ״שיא?״ שאלתי. ״בדרך כלל זה עד למחרת בבוקר.״ הסביר כאילו הדוקטור שלי והנהן בראשו.  ״אויש!״ צעקתי הזדקפתי ונזכרתי שלפני רבע שעה נפלתי או יותר נכון קפצתי ממגדל ולידי עומד מישהו שלפני חצי שעה עזב אותי או משהו כזה ו… אוי אני לא מאמינה. נאנחתי והנחתי את ראשי על המיטה. ״לוסי…״ גיחך סאם. 
״מממ?״ שאלתי. ״את בסדר?״ שאל מאושר.  ״עשית טיפול לשמחה או שאימצת את עניין ההומו שאמרתי לך שאתה?״ שאלתי כשהחיוך המגוחך שעל פניו גדל. ״אני לא הומו!!!״ אמר. התחלתי לצחוק. הוא חייך. ״אתה
 בטוח?״ שאלתי. הוא עשה פרצוף ונתן לי מכה. קמתי מהמיטה וקפצתי עליו. ״אתה חתיכת…״ התחלתי והוא סובב אותי ועמד מעלי. ״חתיכת?״ הסתכל עלי. ״שום דבר.״ אמרתי וחיבקתי אותו. ״לא תעזוב אותי?״ שאלתי. ״בחיים לא.״. ענה. הוא עזב אותי והסתכל עלי לרגע בשקט. ״מה?״ שאלתי. ״זה מהר מדי.״ אמר. ״מה מהר?״ שאלתי מבולבלת. ״מה שקורה פה, את עוברת מאחד לאחד, כמה זמן נהיה ביחד? יומיים?״ שאל. ״לא, ניק נפרד ממני ו…״ התחלתי אבל הוא קטע אותי. ״ועברת אלי, אחרי חצי שעה?״ שאל בכעס. ״אני…״ ״לא החלטית, כשתחליטי תודיעי לי.״ אמר. ״אני בחוץ.״ הוא סיים ויצא החוצה. נאנחתי והתיישבתי על הרצפה. 

פרק-17
״טוקטוקטוק…״ נמשכו הדפיקות בדלת. ״כן.״ אמרתי וקיילי נכנסה פנימה. ״היוש.״ חייכה והתיישבה לידי. חיבקתי את הרגליים שלי וניסיתי לחייך. ״זה בסדר, את לא צריכה להיות נחמדה.״ היא אמרה. ״הפרפרים הצילו אותי, רק רציתי להגיד תודה.״ אמרה. היא הפשילה את שרוולה והראתה לי הרבה פרפרים קטנים וילדותיים בצבע ורוד על החיבור בין כף היד ליד. ״וואווו.״ אמרתי והרגשתי יותר טוב. ״נכון שהם יפים?״ חייכה אל הפרפרים. ״כן.״ אמרתי. הייתי יחפה והרמתי את שרוול המכנסיים קצת למעלה והראתי לה את הפרפרים שלי. ״שלך יותר יפים.״ אמרה. ״בכלל לא.״ אמרתי. ״ניק אמר לי שהייתם חברים ונפרדתם.״ אמרה. ״מממ…״ לא ידעתי מה לומר. ״זה רגיל אצלו, הוא לא אמר לך כי חשב שזה יהיה אחרת.״ אמרה. הרמתי אליה מבט שואל. ״קשה לו אם בנות, הוא בקושי הסתדר איתי.״ אמרה.נשמתי עמוק. ״חשבתי שאני לא בסדר.״ אמרתי. ״את בסדר, את יודעת שגם טום כזה, קשה להם לשמור על קשר והם תמיד מאשימים את הצד שלנו, הבנות.״ היא חייכה אלי. ״גם סאם?״ שאלתי וציפיתי לאותה תשובה. ״לא, סאם בסדר. אם הצלחת להשיג אותו, זכית.״ היא אמרה והסתכלה עלי. היא שמה יד על כתפי וחייכה. ״תודה, על העדכון.״ אמרתי. היא חייכה וקמה. ״את תהי בסדר, רק בקטע של ידידים, תחפשי בנות.״ קרצה לי. ״מצאתי אחת.״ חייכתי אליה והיא סגרה את הדלת, שמעתי את צעדיה מתרחקים והרגשתי יותר טוב. חיבקתי את עצמי חזק ואז הרפיתי. ״טוקטוקטוק…״ שוב דפיקות בדלת. ״כן.״ לחשתי. הדלת נפתחה לאט וסאם הציץ פנימה. ״את לבד?״ שאל. הנהנתי והוא נכנס. ״אנחנו יוצאים בעוד עשר דקות לבית ספר.״ אמר נשען על הדלת, לא מתקרב אלי. ״ממ.. מה זאת אומרת?״ שאלתי. ״זוכרת את הבית הספר הנחמד 
שלמדת בו עד עכשיו?״ שאל. ״כן.״ עניתי לא מנסה להזכר. ״יופי, אז לשם אנחנו הולכים.״ אמר. ״את רוצה להתקלח ואני אביא לך בגדים?״ שאל. ״לא אני…״ עצרתי, לא משנה. ״אוקיי, בואי.״ הוא סימן בידו ויצאתי אחריו. הוא הלך מהר ואז נזכרתי שאני בלי נעליים. ״אהה, סאם?״ ניסיתי למשוך את תשומת ליבו. ״עוד רגע.״ אמר. ״אבל.״ הוא עצר אותי לרגע והמשיך ללכת. נאנחתי והמשכתי אחריו לא מתיקה את עיני מהרצפה. ״הגענו.״ אמר. עמדנו מחוץ לבניין וכל שאר האנשים גם. ״סאם.״ הסתכלתי עליו והצבעתי על רגלי. ״אין לך נעליים.״ אמר. ״אהה…״ הוא נתן לעצמו מכה בראש והסתובב חזרה לבניין. ״אהה..״ ניסיתי לעצור בזמן שאני רצה יחפה אחריו. ״למה לא אמרת קודם?!״ הוכיח אותי. ״פפפ…״ נשפתי מעוצבנת בזמן שרצנו לחדר הבגדים. הוא עצר אותי בכניסה. ״אני אביא לך.״ הוא אמר ונכנס פנימה. ״נקבה.״ סיננתי. ״שמעתי את זה.״ צעק מבפנים. הוא יצא החוצה עם נעלי בובה ורודות וצעקניות עם סרט קשור עליהן. עמדתי בפה פעור מול הדבר המזעזע הזה. ״מה?״ שאלתי מעוצבנת. ״למי קראת הומו?״ שאל. ״נווו…״ התעצבנתי. ״שניה.״ הוא נכנס שוב והשאיר את הנעליים הורודות בחוץ, הוא חזר עם נעלי אולסטאר שחורות שחטפתי לו מהידיים וגרביים לבנות. ״תודה.״ אמרתי תוך שאני שמה אותן בקפיצות על רגל אחת. ״בטח, אם אני נקבה אני חושב שאת גבר.״ אמר. ״יש מצב, אני כבר לא יודעת.״ עניתי. ״את מוזרה.״ הוא אמר והתחיל ללכת לכיוון היציאה. ״שכחת משהו.״ אמרתי והוא הסתובב. ״מה?״ שאל. ״שם.״ הצבעתי על הנעליים הורודות. ״אווו…״ הוא ענה. ״לא נורא, לא נראה לי שזה יפריע למישהו אם הן יעלמו.״ אמר. ״מה שתגיד.״ אמרתי ועקבתי אחריו החוצה. ״שמעתי צפירת אוטובוס.״ אמרתי וסתמתי אוזניים. ״שם.״ הצביע לשער ורצנו לשם ביחד. ״תפתח.״ אמר סאם לשומר. השער הגדול נפתח אוטומטית ויצאתי סוף סוף, היינו בעיר גדולה, ענקית.  ראיתי שלט של מסעדה והבנתי איפה אני, ניו יורק, שעה ורבע מבית הספר הקודם שלי, הקודם, המילה התגלגלה לי על הלשון. ״לוסי, לשם..״ אמר סאם והצביע על אוטובוס לבן. עקבתי אחרי סאם לאוטובוס ונכנסתי. 


תגובות (1)

תמשיכייייי

30/04/2013 10:38
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך