עטרת16
איך עבר הצום????
יומדהים

אפקט הפרפר פר 36

עטרת16 17/07/2013 776 צפיות 3 תגובות
איך עבר הצום????
יומדהים

פרק-36
״פה, לוסי!״ קראה לי לילי. היא ישבה על ספסל עם אואן ואש. ג׳רמי וג׳ייק היו על ספסל מולם ונראה שכל החבורה הייתה באמצע דיון. ״לא מוכן לזה!! חייבים לחזור, אחי! לפחות כאן נלמד משהו.״ צעק ג׳רמי על ג׳ייק. ״תראו חברה׳ אני בעד ג׳ייק, היא עלתה לי על העצבים. מה יש לי זה לא הצליח לי השיעור!?״ נכנסה אש למריבה. אואן פשוט הסתכל מרותק לראות מה התגובה הבאה ולילי חיכתה לי. ״מה הולך פה?״ לחשתי בשאלה. ״הם חושבים אם לחזור אחרי ההפסקה או לברוח לחדרים.״ ענתה לילי ופינתה לי מקום בגודל של קופסת גפרורים. לא חשבתי פעמיים ופשוט התיישבתי עליה. היא צחקה אבל זרמה איתי. ״די, חברה צריך להחליט! עוד דקה ההפסקה נגמרת!״ עצר אואן את כולם. אש צחקה כך כך חזק שגם לילי הצטרפה  ובגלל שישבתי עליה רעדתי גם אני והתחלתי לצחוק. ״מה?״ שאל אואן נבוך כולו. ״היא תגיד אם ניכנס בכלל אז זה לא משנה מתי.״ אמרה אש מחזיקה את הבטן שלה בחוזקה. ״אבל אפשר להכנס בזמן, אני בטוח שהיא תשמח יותר.״ ענה אואן. ״אפשר לעשות הצבעה, כולם יעצמו עיניים ואני אבדוק כדי שכל אחד יחליט מה שהוא באמת חושב.״ אמרתי והם הנהנו. ״רגע, ואיך את תחליטי?״ שאל ג׳רמי. ״לא אכפת לי אז אני פשוט לא אחליט.״ אמרתי מקווה שיחליטו לא ללכת לשיעור.  ״טוב, יאללה.״ אמר אואן ועצם עיניים. לילי ואש עצמו גם הן וג׳רמי וג׳ייק היו עם עיניים חצי פתוחות. ״טוב, מי שרוצה ללכת לשיעור להצביע.״ אמרתי בטוחה שרק אואן יצביע. ג׳ייק עצם פתאום עיניים בחוזקה והצביע, גם לילי הצביע וגם אש וגם אואן. ״טוב, להוריד, מי שלא רוצה.״ אמרתי וג׳רמי הניף את ידו ופתח את עיניו ולהפתעתו גילה שרק ידו למעלה. ״להוריד ידיים.״ ביקשתי ונבוך הוריד את ידו. ״לפתוח עיניים.״ אמרתי וכולם פתחו עיניים מפוחדים מההחלטה. ״הרוב רוצים לחזור לשיעור.״ אמרתי וגיליתי שלמרות שאש לא רצתה ללכת בפה היא רצתה בלב וגם ג׳ייק שתמיד הולך אחרי אחיו וגם לילי והאמיתי היחיד היה אואן, אה, וגם ג׳רמי. ״טוב, בואו נלך.״ חייכתי ואואן וג׳ייק נראו מרוצים. אש ולילי נראו כאילו מבואסות אבל אני ידעתי את האמת ונראה לי שגם השאר. לפני שנכנסנו לכיתה אש תפסה אותי. ״אל תגידי לאף אחד מה הצבעתי!״ איימה עלי. ״ברור שלא!״ אמרתי. ״נראה לך?!״ שאלתי אותה. ״אני יודעת שחתכת בזכות המדריך שלי שהוא חבר טוב של סאם, זה משהו שאף אחד לא יודע. תגלי ת׳סוד שלי, אני אגלה את שלך!״ אמרה והלכה. לי לא אכפת שידעו שחתכתי אבל אם זה לא יצא חוץ מלחברים הטובים שלו אז הוא כניראה לא רוצה שידעו, אבל למה? מיששתי את המצח שלי ונגעתי בצלקת הקטנה, מיהרתי למשוך את הכובע למטה ולהכנס לכיתה. ״שלום, אני שמחה שחזרתם.״ חייכה וי לכולם, אני חושבת שלא במקרה עלי הסתכלה אחרונה וגם לא ממש הרגשתי שהיא שמחה שחזרתי. ״בעוד דקה תיכנס המורה שלכם למתמטיקה ועד אז אני רוצה לדבר על שיעור בפנימיה.״ היא קמה מכסאה ונעמדה ליד הלוח. ״זה לא יהיה שיעור רגיל, אני בטוחה שכולם יוכלו להנות בו אם יפתחו אליו ויסכימו להנות ממנו.״ היא עצרה והסתכלה על ג׳רמי. ״אני בטוחה שאם תחשבו אל מה שטוב בשיעור הזה תהנו.״ הסתכלה עלי. ״או פשוט תמשיכו כמו שאתם.״ הסתכלה על לילי, ג׳ייק, אש ואואן. ״טוקטוקטוק…״ נשמעו דפוקות חלושות אך מהירות על הדלת. ״זאת היא…״ לחשה לנו והלכה לפתוח את הדלת.


תגובות (3)

תמשיכייי

17/07/2013 07:51

עבר נורא, אבל עבר ;)
תמשיכי

17/07/2013 10:59

תמשיכי תמשיכיי

17/07/2013 11:17
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך