Anime.El
טוב,יש לי כאב ראש רציני,על תתלוננו על הגסות.
אני רוצה שמישהי תהיה אחת הדמויות שהיא התנגשה איתה.וגם אם אתם רוצים תכתבו עוד דמויות ואני ינסה לפתח ת'עלילה.
מקווה שתהנו:).
(סיפור מאוס,אני יכתוב יפה יותרO:)

אתם משתתפים..

Anime.El 14/04/2013 844 צפיות 4 תגובות
טוב,יש לי כאב ראש רציני,על תתלוננו על הגסות.
אני רוצה שמישהי תהיה אחת הדמויות שהיא התנגשה איתה.וגם אם אתם רוצים תכתבו עוד דמויות ואני ינסה לפתח ת'עלילה.
מקווה שתהנו:).
(סיפור מאוס,אני יכתוב יפה יותרO:)

אני לא יודעת אם הרעיון יהיה מוצלח,יש לי כאב ראש ענקי.
_______________________________________________________
היא הבליגה את גוש הדמעות שהתחנן להתפרץ החוצה,דמעות קטנות צרבו את עיניה ונטפו לקרקע,היא שזרה את שיערה לשתי צמות קטנות שתואמו לצמותיה של אימה,היא התקרבה למראה בצעדים חורקים,מותחת את שפתיה ועיניה כלואות בצמותיה הרכות והדקורטיביות.היא הסירה את בגדיה והחליפה לשמלה כחולה כשמיים העשויה ממשי צר וחביב.
עיניה היו אטומות ועפעפיה היו מכוסות באיפור עדין.היא פערה את עיניה,פוסעת ברכות לעבר הדלת והסיטה אותה הצידה,עדיין צועדת בגאוותנות לעבר דרך היציאה.
היא כבר חלפה את הסלון,המטבח,ואת מקום התפירה שלה.בזמן שטום נבע מחדרו הוא החטיף מבט מהופנט לעבר סוזן.
"את מוכנה בבקשה לעזור לי?" אמר ובלע את רוקו באימה.
"במה לעזור לך?" שאלה בצחיחות,ומצמצה את עיניה האפרוריות.היא עיקמה את עיניה,אם מבטה העדין והרך שחולף במוחו של טום.
"אני רואה דמעות?" שאל ובחן את פרצופה,היא רכנה את ראשה לקרקע,הדמעה נטפה,טום עקב אחרי הדימעה שמעדה לקרקע כמוצא עניין.
"אני חושבת שכן."אמרה בלחש כמגלה סוד.
טום פתח לה את הדלת וקד קידה זעירה."את ממש יפה היום."אמר והניף את ידו,היא כבר חלפה מהבית הקורן ושטוף השמש ולכתה בצעדים נוקשים בשביל הדשא הטרי.
מבטה עדיין מטה,בוחנת את הקרקע ואת הלבנים הקשיחים והאפורים.
היא הצטלבה אם דמות,לא מסיטה את מבטה מהקרקע ונשמע צליל חביטה שמעורר שאלות.


תגובות (4)

ממש יפה , יש לך כתיבה טובה …
אני אשמח להשתתף :
שם : ג׳סיקה אבל כולם קוראים לה ג׳סי
תיאור חיצוני : שיער שחור חלק וארוך בקצוות מחומצן לבלונדיני , עניים חומות וגדולות , גובה ממוצע , רזה
אופי : מצחיקה , רגישה , ילדותית ושטותית בקטע החמוד , נחמדה , עצלנית שמדובר בחנקות , זהו ניראלי חחחחחחחח אין לי עוד ….

14/04/2013 22:38

אוקיי,אני יוסיף אותך(:.
הסיפור עצמו יתכתב במועד מאוחר יותר עד שחלק ירשמו כדי שאוכל לפצח משהו.
תודה לך:)

15/04/2013 02:54

וואו, אהבתי מאוד את ההתחלה. הכתיבה שלך ממש טובה והקטע הותיר אותי ממש צמאה לעוד! אני מקווה שתתחילי את הסיפור בקרוב, אשמח לקרוא אותו. ואם זה לא מאוחר מידי, אני אשמח להשתתף :)
שם: קרלי. נערה מופנמת שחיה בעולם משלה, חובבת פנטזיות וסיפורי אגדות, לרוב שוקעת במחשבות ובוהה בעננים…
תיאור חיצוני: גבוהה ודקת גזרה, שיער זוהר וארוך אותו היא אוספת לשתי קוקיות קטנות משני הצדדים כשהשאר פזור על כתפיה, עיניים ירוקות עמוקות ולובשת לרוב שמלות קיץ ססגוניות.
אם תצטרכי עוד מידע על הדמות תודיעי לי, ואם זה מאוחר מידי להיכנס גם…חחח

15/04/2013 15:00

תודה רבה(:.
הוספתי.
אני יכתוב את זה במחברת כדי שאני לא ישכח(":

16/04/2013 10:45
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך