scary_darkness
*אני לא מפסיקה לכתוב את בעקבות דמדומי השחר, זה סתם ככה.. (:
למה לעזאזל אתם לא מגיבים? עשיתי משהו לא בסדר? הסיפורים שלי פטתיים מידי?! מה?!

גיל טיפש עשרה ההקדמה

scary_darkness 22/01/2013 832 צפיות 3 תגובות
*אני לא מפסיקה לכתוב את בעקבות דמדומי השחר, זה סתם ככה.. (:
למה לעזאזל אתם לא מגיבים? עשיתי משהו לא בסדר? הסיפורים שלי פטתיים מידי?! מה?!

7 החברים הטובים, גרים בשכונה קטנה בתל אביב, יחד מבלים ומנסים לעבור את תקופת העשרה בכיף, אך בדרך מסתבכים בצרות.
אהבה, בית ספר, המשפחה, הלחץ החברתי… הכל יחד..
תכירו אותם-

בלה-
בלונדה, עם עיניים אפורות, שקטה והחברה הטובה. שומרת סודות ועוזרת לכולם… אבל זה לא אומר שהיא חנונית. ילדה מסנוורת וגורמת למסיבה להתחיל, חולה על הכלב שלה ואוהבת לצייר ולכתוב הכל

אריק-
שחרחר עם עיניים כחולות, ג'נטלמן רגיש, חולה רוק. חולם על פירסינג נוסף בגבה אך משפחתו לא שוחה בכסף. לא משנה כמה יש לו , תמיד יתן ותמיד יתמוך.
לא שקט בכלל.. ומדבר יותר מידי כשהוא לחוץ..

אמה-
ג'ינג'ית ששרופה על החיים… עינייה הירוקות מסנוורות את הבנים ותמיד מלכת השכבה, קצת פאקצה אבל מתרגלים…. חולה על הקיץ ועל הים ותמיד בכל מצב לא תסרב לשופינג.. ילדה מקסימה שליבה מתפוצץ מצחוק..

אנני-
שיער חום ועיניים ירוקות, שזופה ואוהבת לגלוש, אבל היא בנאדם של חורף. תמיד תצחק גם כשמדברים איתה ברצינות, מסתבכת המון בצרות אבל לא מצטערת..

גל-
בלונדיני עם עיניים חומות דבש, חולה על לגלוש ושוויצר עם הגיטרה שלו…
תמיד ישיג כמה בנות שירצה אבל הוא לא אוהב את זה.. הוא אוהב את זה מאוד

בן –
שיער חום ועיניים חומות, עבר מכפר בצפון, הוא יחסית מגניב לילד שנחשב לחנון בבית ספר.
נגן תופים וישמח לקבל קצת תשומת לב מהוריו אבל מקבל רק הלאה בדמי הכיס.

שיר-
בלונדה עם עיניים חומות , שונאת תשומת לב, סוגרת את עצמה וכותבת שירה…
אבל לא תזיק לה מסיבה טובה


תגובות (3)

נישמע יפה…תמשיכי;-)
ותיקראי גם את שלי…

22/01/2013 15:21

רעיון יפה ^^
אני מחכה לפרק הראשון

22/01/2013 15:38

תודה (:

23/01/2013 01:01
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך