הסיפור הוא ז'אנר ריגול

גלימת הצ'אדור הלבנה

23/12/2019 376 צפיות תגובה אחת
הסיפור הוא ז'אנר ריגול

ימת הצ'אדור הלבנה -הכרות

מריאן לילאהמר נולדה לפאיד וסופיה לילאהמר בנורבגיה.היא הגיעה לארץ בגיל 15 ולמדה בבית ספר חילוני.
לאחר סיום לימודיה השתתפה במועדון הבלשים של אחותה ותוך כדי למדה חקירה משטרתית.בגיל 22 היא ואחותה שיפצו בניין נטוש שאביהם בנה במזרח ירושלים והקימו בו משרד חקירות קטן.לאחר שהסתפחה למוסד בדרכי עורמה כדי להתחקות אחר דרכיו ולספק חומר ל-"דידה" (ארגון מודיעיני פלסטיני) , היא מבצעת את חיסול צ'יבין פיאט ונחשפת בידי המפעיל שלה משה כץ ומנהל קורס ההכשרה ברוך קלמן.לבסוף המוסד מנסה לחסלה היא מקבלת מחסה בשגרירות ארה"ב .לבסוף מריאן מתאבדת בה' באייר תשע"ט .
לידה: 16 מאי 1996
מוות:15 מאי 2019
מדינה:ישראל ונורבגיה
עלייה :2011
השתייכות: המוסד ו-"דידה"
תקופת שירות:8 מרץ-10 אוקטובר

מאדאם לילאהמר נולדה לפאיד וסופיה לילאהמר בנרווגיה.הגיעה לארץ בסוף לימודיה .למדה חקירה משטרתית עם אחותה הקטנה מריאן לאחר התפרקות מועדון הבלשים שלה. נהלה את משרד החקירות .פרו ישראלית עד מות אחותה.
לידה:10 יוני 1994 נורבגיה לילאהמר
מדינה:ישראל ונורבגיה
עלייה :2011
בן זוג: נפתלי קאסטו

צ'יבין פיאט נולד 30 יולי 1930 בטהרן לסיריו והום פיאט למד מחשבים והצטיין .
אש"ף גייס אותו בגיל 24 ובלי הסבר הוא מונה לראש תחנת אש"ף באיראן.חוסל ב26 לספטמבר 2019 ע"י מריאן.

מייקל דודקגון נולד ב 12 ינואר 1957 ארה"ב לג'יין ופיטר דודקגון. התגייס לצבא ושירת ב CIA בתקופת מבצע ציקלון .
הפך להיות סגן ראש הסי.איי.איי בגיל 62.

אלו הם הדמויות המרכזיות.


תגובות (1)

היי אני הכותבת ורציתי לומר שהכל הוא פרי דימיון הסופרת כי אני רק בת 14

23/12/2019 00:34
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך