זאת עם המשקפיים P:
מקווה שאהבתם :))

דיג'ימון -The Shining פרק 10 :)

מקווה שאהבתם :))

אדי בריין –

עם אני אגיד לכם שנהניתי מהמתקפה של היצור המוזר הזה ועץ וגם מהמתח שהרגשתי כשהנשר של אלכס הפך לביצה אתם תחשבו שאני משוגע ? אני מניח שכן . אבל יש לי סיבה טובה להנות מזה , אורי אז בבית חייתי חיים משעממים ואומללים ועכשיו אני צריך להציל עולם של יצורים שנראים כמו חיות ובוקעים מביצים , תודו שזה מגניב .
בכל מקרה ,אחרי שבר תפסה פיקוד ושלחה כל אחד למקום אחר לחפש משהו אחר יצא לי להכיר קצת יותר לעומק את קירמון .
"אז אתה אומר שאתה לא יודע מי סיפר לך שאני עומד להגיע אבל פשוט ידעת שתצטרך לחקות ?" שאלתי ותו בזמן ששניינו חיפשנו קצת אוכל .
"כן זה היה בערך ככה , מאז שבקעתי מהביצה שלי ידעתי שאתה צריך להגיע וידעתי שאתה תעזור לי לדיג'יגדול "הוא חייך וחשף את שיניו החדות לעברי .
"מה זה דיג'יגדול ?"שאלתי ובדיוק איתרתי משהו שהיה נראה כמו אשכול בננות על אחד העצים .
"מה שקרה לגוג'ימון היה דיג'יגדילה "הוא אמר בפשטות ושלף את ציפורי, בתנועה זריזה ומיומנת הוריד את אשכול הבננות מהעץ .
"נחמד …" מלמלתי וניתקתי את אחת הבננות מהאשכול . "ואיך אתה תעשה את הדבר המה שמו הזה ?" שאלתי וקילפתי את הבננה , אך התברר לי שבטוחה לא היה שום דבר . הזעפתי את פני וקירמון צחק עלי .
"אני לא יודע " הוא אמר ונתן לבננה ביס כשהיא עדיין עם הקליפה , "טעים …" הוא מילמל בתענוג .
עשיתי כמוהו ואכן לקליפה הריקה היה טעם של בננה אמיתית , הורדנו מהעץ כמה אשוכולות כאלה וגררנו אותם חזרה אל מקום המפגש , ליד העץ החלול והמתכתי .
ליד העץ ישבו כבר אלכס שעדיין חיבק את הביצה של גוג'ימון כאילו היה תינוק , בר והיצור הפרוותי שלה ,קטיה וכלב הים שלה , ומייק והדיג'ימון שלו . אש הייתי דולקת לידם והם צלו דגים .
"חבר'ה מצאתי בננות " קראתי בשימחה . בר ומייק הביטו בי בחיוך , קטיה הייתה שקוע בשיחה עם כלב הים שלה ,מיסינמון נדמה לי , ועל פניה מבט קודר , אלכס אפילו לא הרים עלי מבט .
"בו שב איתנו , נחכה לכולם ונוכל " אמרה בר בחיוך .
בדיוק שהתכוונתי לשבת נשמע קול מוזר מכיוונו של אלכס .


תגובות (2)

תמשיכי(: ממש מוזר לי שבר מתאהבת באלכס בפרק הקודם כי היא כזו קיטשית והכול והוא תמיד כעסן…, לא חשבתי שתיקחי את זה לשם אז זה מגניב
ושוב, תשמייכיי

12/05/2014 16:32

    הוא היה מעוצבן ועצוב כי הדיג'ימון שלו הפך לביצה וזה כל הקטע כי הפכים נמשכים וזה חחחח

    12/05/2014 16:34
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך