זאת עם המשקפיים P:
אחלה של קאמבאק אהה ?? רוצים עד ? תגידו לי איזה סיפוש שלי בלכם ואני יעשה ^_^

דיג'ימון -The Shining פרק 8 (אחרי שנים :)

זאת עם המשקפיים P: 10/05/2014 1030 צפיות 6 תגובות
אחלה של קאמבאק אהה ?? רוצים עד ? תגידו לי איזה סיפוש שלי בלכם ואני יעשה ^_^

קטיה בלייט :

היה כל כך מוזר לנוס על נפשי מפני יצור דמוי עץ יחד עם חבורת ילדים שלא ממש הכרתי ולסחוב בידי את הדבר הזה, מיסינמון , הוא נראה כמו כלב ים עם פרווה סגולה . אבל מה שהיה יותר מוזר היה לראות את אלכס רוכב על היצור השני וצוחק כולו בהנה .
"מה לעזאזל קורה כאן ?יבבתי בשאלה שהפנתי אל מיסינמון .
"זה רדיאוקטיבימון והוא … רוצה לאכול אותנו , השני הוא פנקימון והוא היה קודם גוג'ימון , קוריאם לזה דיג'יגדילה ו… אנחנו צריכים למצאו מקום להתחבא "מיסינמון סיכם את הדברים בצורה היפה עם אפשר לציין .
כולנו רצנו למקום לא מוסבר בזמן שאלכס כיוון את פנקימון שלו להילחם ביצור העצי הזה , הדוב של רוי כיוון אותנו למקום כלשהו שנראה כמו יער עם עצים טרופיים ואז בלי ששמנו לב הוא פשוט נכנס לטוח אחד העצים , ממש נכנס לתוכו .
"מה עושים ?" שאלה בר שהייתה בפניקה .
פתאום יד יצאה מהעץ ,זו הייתה היד של רוי . ואחרי כל הגוף שלו יצא .
"בואו מכאן בטוח בפנים "כולנו מיהרנו אחריו בלי לחשוב פעמיים ונכנסנו אל העץ שהיה חלול ומתחתי מבפנים .
"הכל כאן יותר מידי מוזר " התיישבתי על רצפת העץ שהייתה עשויה מברזל וחיברתי את רגלי , רציתי לבכות . אני לא רגילה לדברים כאלה ואפילו בספרים שלי לא קורים דברים כאלה .
"הכל יהיה בסדר קט "בר רחנה לידי וחיבקה אותי מצד אחד ,מהצד השני התכרבל לצידי כלב הים בפרטי שלי ,מיסינמון .
"אני רוצה הביתה !" מייק התחיל לבכות . היה נראה כאילו הוא שבר כלי יותר ממני , ניילה רצה עליו כדי להרגיע אותו בזמן שרוי ניסה להרגיע את שתיהם . שלושתם נראו ממש כמו משפחה אוהב .
קרוב עליהם ישבו קלייר ואדי , שנייהם דווקא צחקו ונראה שהם נהנים מהמצב . כל כך קינאתי בהם .
הזמן עבר והרגשתי שעברו שנים אבל לבסוף נפסקו הרעשים מבחוץ וקיוותי שאלכס בסדר .
"חבר'ה בואו אתם חייבים לעזור לי " זה היה הקול של אלכס והוא נשמע דחוף .


תגובות (6)

יאווווווווו אני נזכרתי כמה שחיכיתי לשתעלי עוד פרק, אז בשבילי ובשביל הדמות שלי תעלי רק עוד אחד היום! פליזי

10/05/2014 19:37

זה היה נחמד ^~^ קראתי עכשיו את הכל מההתחלה (כי ראיתי את הפרק הזה) וזה בהחלט נחמד.
אני נזכרת בעונה הקודמת שלנו >~<
חחח, בכל מקרה זה די מסקרן לדעת מה קרה לאלכס ^~^
מצפה להמשך.

10/05/2014 21:01

חחח למה לא באמת?

10/05/2014 21:47

    די את רצינית ? חייבים לעשות את ה העונה הקודמת הייתה מושלמת ^_^

    10/05/2014 21:49
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך