זאת עם המשקפיים P:
מקווה שאהבתם ואשמח לשמוע את דעתכם :))

דיג'ימון -The Shining פרק 9 :)

מקווה שאהבתם ואשמח לשמוע את דעתכם :))

פרק 9 : בר:

כולנו נבהלנו כשאלכס קרה לנו לצאת אל מחוץ לעץ אבל אני נבהלתי במיוחד כי מאז שראיתי את אלכס היה בו משהו שונה … הוא ממש מצע חן בעיניי .
"תראו מה קרה " הוא היה סרוע על האדמה במרחק מה מעץ המסתור שלנו כשהוא עוטף בידיו ביצה שנראה כמו ביצת יען שחורה עם פסים כסופים .
"מה זה ?" שאל אדי .
"אני לא יודע , אחרי שגוג'ימון הפך לפנקימון וניצח את הדבר הזה מעץ הוא הפך לזה "אלכס נראה מפוחד וזה היה כל כך מחוד , אוף אני שונאת את זה שאני חסרת טקט .
"זה בסדר "נשמע כול ממקום לא ידוע , הסתכלנו סביב וחיפשנו את בקור הקול , הוא הגיע הכיס מכנסיים של אלכס . "דיג'ימונים הופכים לדיג'יביצים כשהם מותשים " הקול היה מכני ובקע מהמכשיר המוזר שהופיע עצל כולנו אחרי שנחתנו פה ,במקום הטלפונים הניידים שלו (והאייפון שלי) .
"מה זה דיג'יביצים ?" אלכס שאל את המכשרים ולחץ על כפתורים כמו משוגע . הוא ממש נראה שבור מזה שגוג'ימון הפך לביצה , כל כך שונה איך שהוא נראה כשהוא רכב על הנשף הרובוטי הזה . כשאני חושבת על זה אני לא הייתי מתנהגת בצורה שונה עם משהו כזה היה קורה לפאפימון ,למרות שהכרתי את היצור הפרוותי רק לפני כמה זמן הרגשתי שהוא חלק נכבד וניקר מהחיים שלי ממש כאילו היה חיית המחמד שלי מאז ומעולם או אפילו אח קטן ומתוק .
"נוני ,גם אני הייתי דיג'יביצה פעם " אמר הדוב של רוי , נראה לי שקרוא לו לוקומון או משהו .
"אתה יודע מה זה דיג'יביצים ?" אלכס נראה אל סף טירוף ורוי ממש היה צריך להרחיק ממנו את לוקומון .
"כולנו היינו דיג'יבייצים ואז בקענו והפכנו למה שאנחנו עכשיו " אמר פאפימון שאחז ברגלי וכנראה פחד מתגובתו של אלכס .
"אז הוא יחזור ?" אלכס שאל ומשך באפו ,כבר ציינתי שהוא היה ממש חמוד ?
"הוא יבקע " אמר הזאב האפור של אדי .
אלכס נראה מבולבל וכך גם כולנו , ידעתי שתרנגולת בוקעת מביצה וגם תנין ונחש אבל משהו כמו דוב ,שואל ואפילו יצור פרוותי ולא מוגדר כמו פאפימון ? אולי היה אפשרי שגוג'ימון יבקע מביצה כי בצורתו הוא הזכיר נשר אבל פאפימון אמר שכולם בקרו מביצים , איך זה הגיוני בכלל ?
"אני … אני חושבת שקדי שנקים מחנה , בקרוב יחשיך ואנחנו לא רוצים שיקרה משהו בזמן שנישן . אלכס אתה תשאר כאן ותשמור על … הביצה . כל השאר תחפשו עצים ,מים ואוכל . ו… רוי בבקשה אל תביא עד יצורים כאלה לכאן " אמרתי וחייכתי עליו חיוך נחמד .
אני חייבת לציין שהיה ממש נחמד לתפוס פיקוד .


תגובות (4)

זה היה חמוד ^~^
היו לך טעויות כתיב פה ושם…אבל זה עדיין היה חמוד ^~^

11/05/2014 17:28

חחח אוקיי אוקיי >~<

11/05/2014 17:34
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך