וניל עוגיות
בבקשה תרשמו ותעקבו:))))))))))

דם כחול- הקדמה והרשמה :)

וניל עוגיות 20/11/2014 865 צפיות 10 תגובות
בבקשה תרשמו ותעקבו:))))))))))

הקדמה-

אוקיי זה לא הקדמה זה יותר הסבר כי הסיפור עדיין מעורפל בתוך הראש שלי, את הפרולוג אני יעלה מחר או בשבת והוא יהיה… טוב כמו הפרולוגם הרגילים שלי, עטוף במתח ומסתורים.
אז הסיפור ידבר על זוג תאומים שנמצאו משותתים כשהיו בני חמש, הם לא זוכרים כלום מעברם אבל הדבר היחיד שיש להם הוא שמיכה ששייכת לילדה והיא הייתה עצלה מאז שהיא זוכרת את עצמה.
התאומים מגיעים לגיל שמונה עשרה והם נחושים בדעתם לגלות מאיפה הם לכל הרוחות ומכאן הסיפור מתחיל והעניינים מתחילים להסתבך.

הרשמה-
טוב, אין לי ממש תפקיד ספציפי לדמויות שלכם אז תתנו דמויות שונות בגילאים שונים והכי חשוב שהיו גם בנים וגם בנות ושהיו מגוונים.

שם:
גיל:
מראה:
אופי:
רקע:
משהו נוסף:

תפרטו כמה שיותר והדמויות הכי מעניינות יכנסו לסיפור :)))


תגובות (10)

שם: אלה
שם משפחה: גוונדלי
גיל: 17
מראה: שיער חום כהה, עיניים אפורות, רזה, גובה-ממוצע, עיניים תוקפניות אבל כשחוקרים אותן הן שלוות.
אופי: תוקפנית, לא נותנת לאף אחד לגעת לה בנפש (אממ.. עד שמישהו מגיע כמובן), חכמה מידי.
רקע: הוריה נטשו אותה כאשר היא רק נולדה, היא גדלה בבית יתומים והיא למדה להילחם שם. היא יודעת להרביץ טוב מאוד (יותר מידי). היא מחפשת אחר הוריה. היא גילתה פרט אחד עליהם, הם היו קשורים לארגון סודי של המדינה (ארגון לא כל כך טוב)
משהו נוסף: היא יודעת הרבה שפות כיוון שטיילה הרבה בעולם בתקווה למצוא את הוריה ולהראות להם מה זה לזרוק את ביתם.

אני אשמח אם תרשמי לסיפור שלי ^-^

20/11/2014 18:14

שם:אלכסנדר(קיצור:אלכס)
גיל:19
מראה:שיער חום בהיר עיניים צהובות מהפנטות ממוצע פוני לצד חתיך ושרירי
אופי:חכם,ערמומי,פזיז,יצירתי ומה שאת רוצה.
רקע:בגיל שבע גנבים רצחו את אחיו התאום ומאז כשמדברים על אחים הוא משתגע ומרביץ צועק בטירוף אוהב לבנות דברים עם אחיו ולכן ממש יצירתי אימו הייתה ממש קרובה אליו וכך גם אביו ואחרי 5 שנים(גיל 13)אותם גנבים לקחו את אימו ואת אביו מאז גר אצל דודו ששונא אותו וכל הזמן מעביד אותו בפרך ומרביץ לו אני רוצה שהם ימצאו אותו ויעזרו לו בדרך שלו והוא בשלהם.
אני מקווה שפרטטי מספיק אני יכול לכתוב יותר פשוט לא היה לי כוח ואני אשמח לעקוב.

20/11/2014 18:24

משוטטים*
אני אולי ארשם אחר כך…
אבל גם אם לא אני בהחלט אעקוב

20/11/2014 18:56

שם: קלמנטיין (היא אומרת לכולם לקרוא לה קלי)
גיל: 16
מראה: עיניים ירוקות, שפתיים דקות, בהירה, רזה מאוד (חילוף חומרים מהיר, היא לא מרעיבה את עצמה), הציפורניים שלה תמיד כסוסות (הרגל שהיא מנסה להיפטר ממנו, אבל לא מצליחה), מאוד חזקה למרות שלא רואים את זה), הרבה נמשים, שיער שטני כהה שבקצוות שלו הוא מתבהר וקרוב לקרקפת הוא יותר בגוון חום. לעולם לא תלבש מותגים, אלא אם מכריחים אותה. לרוב תלבוש את הדבר הראשון שראתה בארון.
אופי: היפראקטיבית, יש לה הפרעות קשב וריכוז, מאוד אוהבת לצייר, נפגעת רק מאנשים שקרובים אליה, קללות מאנשים זרים לא מפריעות לה, רגישה לרגשות של אנשים אחרים אבל לעולם לא תעזור למי שהיא לא אוהבת, יכולה להיות אדישה מאוד, מרוחקת כלפי אנשים שהיא לא סומכת עליהם, יש אנשים שטוענים שיש לה פיצול אישיות אבל זה לא נכון, האופי שלה פשוט מורכב מאוד.
רקע: חיה בבית עם הורים מהמעמד הבינוני פלוס, אבא שלה כמעט ולא נמצא בבית. היא שונאת את אמא שלה, שמנסה ככול יכולה להשתייך ל'עשירים', לובשת רק בגדים יקרים והכל אצלה מפואר ונקי ומצוחצח. כשאבא שלה מגיע, כמעט ולא מרגישים בו. הוא כמו הצל של אמא שלה. יש לה גם אח גדול בן שמונה עשרה, שהוא הילד המושלם של אמא. נקי, מסודר, מאורגן, מפואר, יש לו חוש אופנתי מעולה, כריזמטי, נחמד לכולם אבל קצת פחות למי שבמעמד החברתי פחות ממנו, מסתיר מכולם את מה שהוא לא רוצה שידעו עליו. משקר בלי להניד עפעף, חתיך ושרירי.
משהו נוסף: קלמנטיין לא סובלת את המשפחה שלה בכללי, ומבלה כמה שיותר זמן מחוץ לבית.

20/11/2014 21:41

אוקי ככה:
שם :סוקי
גיל: 16
מראה : שיער מתחיל כחול והופך לטורקיז ואז לירוק חלק ופרוע תמיד פוני מכסה עין אבל לא ישר אלא לצד ותמיד עם כובע או של זקט או גרב שיער קצר אליקס רוב הזמן עם גינסים וסוודרים עיניים אחד ירוק אחד כחול בורקות נעלי אול סטאר או ספורט היא לא לובשת בכלל ורוד והיא רק מתאפרת כמו חתול אילינר וקו מים רזה וצבע עור בהיר מאוד מאוד מאוד אפילו קצת אפרפר ובכלל לא כמו צבע גוף ובכללי נראת כמו הכלאה בין חתול לערפד
אופי : מופנמת ואוהבת לעקוב אחרי ילדים אין לה הרבה חברות רק אחת ואת זה אני משאירה לך היא יודעת הגנה עצמית ואיך לא להשמיע שום רעש והיא שומעת ומריחה מאוד טוב ויכולה לצייר אחד לאחד את מה שהיא רואה או מדמיינת ומעדיפה לצייר אנימה אמא שלה פרחה לגמרי ויש לה אח קטן בן 13 והם מאוד אוהבים אחד את השני כמובן שלפעמים מציקים אחד לשני אבל …. אבא שלה מת בתאונת דרכים כשהיא היתה בת 8 והיא חתכה פעם ובקיצור פריקית

21/11/2014 00:28

שם: אלנה הורן
גיל : 16
מראה: שיער חום עד המותניים עיינים חומות גובה 1.62 שיניים לבנות ישרות בלי משקפי ראייה. לא אוהבת להיתאפר היא רגישה לשמש אז הרוב היא עם מישקפי שמש היא עם גוף שעון חול
אופי: ביישנית בודדה בלי הרבה חברות מופנמת עושה הכול בשביל חבריה – למרות שאין לה הרבה.. מחפשת מישהו שיבין אותה.

21/11/2014 15:10

    רקע תוסיפי את

    21/11/2014 15:12

שם: ונסה טרו.
גיל:17.
מראה: שיער גלי בצבע בלונד בהיר שמסתיר לה עין אחת ומגיע לה עד למרפק, עיניים חומות כהות ונמשים מפוזרים על האף והלחיים.
אופי: עצבנית ומרדנית, אבל היא יודעת גם לנחם.
אני לא עושה רקע כי אני גרועה בזה.

21/11/2014 15:36

שם: רואן לטאסוט
גיל: 14
מראה: גובה ממוצע, שרירית, אצבעות ישרות וארוכות, תווי פנים מחודדים, שיער שחור מבולגן עד לצוואר שלה ולפעמים נופל לה על העינים, שלושה פסים לבנים-כחלחלים בשיער שלה (אחד בצד ימין, אחד בצד שמאל והשלישי באמצע), עיינים אפורות, עור רגיל כזה- לא מאוד שזוף אבל גם לא חיוור. יש לה קעקוע שחור משונה ומפותל על האמה הימנית ועוד אחד זהה לו על השכם השמאלית שלה.
אופי: רגזנית, עקשנית, לא מתפשרת, שמה לב לפרטים הקטנים והגדולים, ביישנית, שקרנית (רק אם היא מרגישה שצריך, אבל היא ממש טובה בזה), חסרת מצפון, יכולה לשנות את ההתנהגות שלה בהתאם למצב, יכולה להיות מאוד עדינה, חברה אמינה, יש לה כישרון במה (שחקנית ממש טובה), מחפשת צדק.
רקע: בת יחידה, בגיל 12 התחילו לה המון מריבות עם ההורים וכדי למרוד היא עשתה את הקעקוע על השכם. כשהייתה בת 13 אמא שלה ברחה מהבית ואבא שלה שקע בדיכאון ובסוף אושפז בגלל זה, היא הועברה לבית יתומים באופן זמני- רק עד שישקמו את אבא שלה. אבל אבא שלה מת שם מהטיפולים ומהעצב וכשהיא הבינה שהיא לא תשתחרר מהבית יתומים היא ברחה ועשתה את הקעקוע על האמה.
משהו נוסף: יכולה לשקוע במדיטציה ממש טוב, יש לה חזיונות לפעמים… אה ויש לה גם התקפים מדי פעם, שהיא מקבלת סחרחורת אדירה וכל מה שהיא רואה נראה אדום.
אממ… בבקשה תכניסי אותה? ^^

22/11/2014 11:04

אם משהו עדיין רוצה יש מקומות לדמויות של בנים^^

22/11/2014 12:11
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך