בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה!!!!!! :/ אני אתן לכולם הקדשה רק מתחננת שתענו לי :) ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ נ.ב הדמייתי הזה יצא יפה? כי עם כן אני ימשיך גם את החלק הבא :) ;) אזזזזז ביי בינתיים ;)

דמייני על זאין מאליק + הודעה. חלק אחד לדמייני ;)

04/11/2014 713 צפיות אין תגובות
בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה!!!!!! :/ אני אתן לכולם הקדשה רק מתחננת שתענו לי :) ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ נ.ב הדמייתי הזה יצא יפה? כי עם כן אני ימשיך גם את החלק הבא :) ;) אזזזזז ביי בינתיים ;)

היי אני מנסה לכתוב דמייני על זאין אבל אני לא בטוחה עם ייצא לי יפה ויש לי הודעה קטנה: מישהו מכיר את תולי מאליק? זאת שהמשיכה את הסיפור המהמם של עדן סטיילס? עם כן אתם יכולים לומר לי מה איתה כי אני התחלתי איתה סיפור על וואן די שבקרוב (אולי קצת רחוק) יצא ואני לא יודעת מה איתה למרות שרק אני שולחת לה הודעות ואני פוחדת שחפרתי לה או משהו כזה.. אני מתחננת שמישהו יגיד לי מה איתה בבקשה!! :) אני אתן לו הקדשה לדמייני הבא שלי עם ייצא לי טוב :) טוב בלי יותר מידי דיבורים ואני ממשיכה :)
———————–
כמה דברים קצרים:
קוראים לך דיאנה, את בת שמונה עשרה מלונדון המקום הכי אהוב עלייך בכל העולם כולו! יש לך שיער שטני עם עיניים כחולות מהממות שכולם מחמיאים לך עליהם :)
————————

את הולכת ברחוב בדרך הביתה בזמן שיורד הגדם הקר, ולא יכולת לזוז כמעט בגלל שחשבת שהמזג אוויר יהיה טוב, איז הלכת עם מכנסיים קצרים (שורט) וגופייה (עם שרוולון) קפאת מקור. ואף אחד לא היה מסבבך, כולם היו בבתיהם ולא היה שום ציוץ של בנאדם בסביבה. פתאום שמעת קולות של דריכה קצרים ונבהלת ולא ידעת מי עומד מאחוריך הסתובבת קצת וראית פתאום בחור נאה בסביבות ה-21 שנים לחייב. הוא שאל אותך:״ היי הכל בסדר? את צריכה משהו? אני רואה שממש קר לך את תיקפאי מקור בואי!״ את:״ אני.. אהה.. זה… בס.. בסדר..״ אמרת בלחש ורעדת מקור באותו הזמן. הבחור הנאה פשוט משך לך את היד והוביל אותך למקום שאת לא מקירה בכלל. כשהחזקת לו את היד פתאום, הרגשת חום בכל הגוף, ידעת שזה בגללו. אבל החום הזה היה חום מיוחד שלא היה באף ידיד/בן שהכרת.. הגעתם לביתו של הבחור הנאה הוא פתח את הדלת בעזרת המפתח השחור בקצה, פתח את הדלת בזהירות ומשך אותך עליו לחיבוק. אחרי החיבוק החמים שקיבלת ממנו ראית עוד ארבעה בחורים (אפשר לומר חתיכים) והם ראו שממש קר לך אז אחד הבחורים רץ לאחד החדרים, והביא לך שמיכה חמימה שעטפה את כל כולך לוחשת עם חיוך קטן ודומות חלשות:״ תודה״ ואז אחד מהבחורים (לא זה שהביא אותה הביתה אלה זה שנתן לה את השמיכה) אמר:״ בבקשה״ ולבסוף חייך חיוך קטן, בעל שתי גומות יפייפיות. חשבת לעצמך אווו איזה חמודים הם איך שהם מתייחסים אלי ממש בנחמדות -סוף מחשבה- הלכת לכיוון הספה, התיישבת וכיסית את עצמך בשמיכה. אחד הבחורים הביא לך שוקו חם וטעים עם מרשמלוים קטנים וחמודים בצורת לב. ואז אמרת:״ תודה רבה״ אמרת ואז חייכת חיוך קטן עם שתי גומות חלשות בצדדים.
———–

יהיה לזה עוד חלק אבל בבקשה תענו על השאלה שלי בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה…. (למטה גם^^)


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך